حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شیوا دوستم

دیشب یکی از دوستای زمان لیسانسم بهم پی ام دادو کلی حرف زدیم

خیلی دختر خوبیه


امسال ارشد بالاخره قبول شده بود و ۶ ماه دیگه مامان میشد

خبر مامان شدنش داغ بود

و نامزدی یکی از همون بچه های لیسانس با یکی از همکلاسیای ارشدش(البته اینو میدونستم)


دوست مهربون و باهوشیه


آخر حرفامون یه جمله ای گفت که نمیدونم چی شد که گفت

جملش انرژی مثبت بود

قشنگ بود



خدا تو هم شنیدی چی گفت

جملشو قبول دارم اما بیشتر واسه بقیه نه خودم


الان حتما میگین عجب بنده ن.ش این دختر

خب دروغ که نمیتونم بگم

نظرمه

اشتباهه؟بهم ثابت کن اشتباهه



بعد امتحان تافل دوباره زورم به خدا رسیدو به عمران پای نت گفتم خدا منو دوسم نداره وگرنه تافلمو خوب میدادم

عمرانم گفت:هیچ ربطی نداره زیاد تلاش نکردی(من همیشه اینجوریم زیاد تلاش نمیکنم چرا!!!؟نمیدونم)




دیروز فیلم ملک سلیمانو دیدم (با آزاده)


یه چیزایی ذهنمو باز درگیر کرد چیزایی که بیخیالش شده بودم باز اومدن





ظریفه




میس یو فدا

عمراااااااااااااااااااااان

کاش اینجا بودی میرفتیم برف بازییییییییییییییییییی




ایشاله سال دیگه جبران امسالو میکنیم



ظریفه

باطری و شرط

فک کن ۱۰ روز نری بیرون و بعد ببینی ماشین باطری خالی کرده اونم کی

فرداش باید بری امتحان


باطری به باطریم روشن نشه و سرانجام با کلی بدبختی باطریو باز کنی تا حالا بعدش اتفاق نیفتاده هنوز





خدا یادته پارسال یه شرطی بستیم و  شما بردی تا حدی و من تا حدی به خواسته هام رسیدم

شکرت

ممنونم


الانم باز میخوام شرط ببندم باهات

۱-ت

۲-پ

۳-ا

۴-ا(این تا اردیبهشت)



بقیه تا عید

ببینم اینبار باز شما برنده ای یا من!!؟؟؟


ظریفه




تافل

واااااااااااااااای

من شنبه تافل دارم رایتینگ نرسیدم کار کنم

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه دو روزه چیکا کنم؟!!!!!!!!!!ولی من میتونم میدونم که میتونممممممممممممممممممممممممممممممم


تازه بدترش کی میخواد تا جوابش منتظر بمونه؟؟؟؟؟

کاش نمره خب بیارم

من نمیخوام دوباره  امتحان بدما خدا



اصلا من نمرم تووووووووووووووووپ میشههههههههه

من میدونم من میدونم من میدونم هاها

ظریفه



کودکی برف نوشتن

تازه فهمیدم نوشتن واسم مهم شده

واسم خوبه

تازگیا فهمیدم بیشتر از تصورم  آدما می نویسند نه برای چاپ بلکه واسه خودشون


دوس داشتم خلاصه بنویسم

اما الان سلیقم عوض شده

میخوام خلاصه ننویسم یعنی هرچی اومد تو ذهنم بنویسم


بی آنکه بفهمی حس کنی بزرگ میشوی و دیگر کودکی که میتواند بی ترس گناه کند نیستی


مسیری عجیب

مسیری که همه ان را اگر فرشته مرگ را نبینند کامل گذر خواهند کرد 


تازه فهمیدم باید بگویم خدانگهدارت کودکی

خدا نگهدارت بی ترس از گناه  تصمیم گرفتن


و سلام

سلام

سلام به

سلام به آغاز راهی بزرگ



خواهم نوشت

خواهم خواند

خواهم خندید

به دیدن خواهم نشست

خواهم خواند

و هزاران خواهم های دیگر


تا بخوانم آنچه را میخواهم

تا ببینم آنچه را می خواهم

و خواستن هاست که پایانی ندارد


و ابن است قصه



یاد نوشته قدیمی برفم افتادم و اینکه باز بنویسم از برف

سپیدتر از برف در نوشته قبلیم نبود ولی

اکنون هست برایم واژه ای سپیدتر از برف هست


نه تنها یک واژه بلکه واژه هااااست


مادرم

پدرم

قلب مهربان همسرم

عشقم به مادرم به پدرم به  نازنین همسرم



خدایا کمکم کن  در هنگام ملاقات فرشته مرگ دلم سپید باشد سپیدتر از برف




ظریفه



بامبو

داره اتفاقایی میفته واسم که فقط میدونم داره اتفاق میفته

حتی اینکه بده یا خوب نمیدونم



میدونم یه چیزی داره میشه





سرخس بامبو

بامبو کی میخوای قد بکشی؟؟؟






دست خود (ت) خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





ظریفه


:)





ظریفه




مگه همیشه باید چیزی نوشت؟ هاهاها


اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیارو میدم


جمله جالبیه

سی دی



ته سی دیو  یهو نمیبینم از اول تا آخرشم نمیبینم

تیکه تیکه میزنم جلو



ظریفه