حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

مصر

سلام

انقلاب که دو هفته ای نمیشه

مخصوصا وقتی یه رهبر خوب و عاقل نداشته باشی


شعار مردم مصر چی بود؟مبارک بره خب رفت یکی بدتر ازون اومد

(امیدوارم ادامه بدن و به جای خوبی برسن)


مردم ایران تو انقلاب سال ۱۳۵۷ شعارای خیلی  عمیق تری داشتن

استقلال آزادی جمهوری اسلامی

یه رهبر مثل امام خمینی داشتن



به هر حال امیدوارم مردم مصر فقط به رفتن مبارک راضی نباشن چون فایده ای نداره در ثانی اون مبارک خودش سرطان داشت . الانم داره میمیره


شاید فایده قیام مصر این بود که مردم دیگه عرب یه تکونی به خودشون بدن انشااله


امیدوارم به خاطر مردم غزه هم شده مصر یه حکومت مردمی مستقل نه وابسته پیدا کنه


ظریفه

دانشگاه

امروز بعد مدتها یه سر رفتیم سلف دانشگاه

میزو صندلیای جدید

شارژ کارت غذا با کارت بانکی

 یه غدای اشتراکی با راضیه(من کارت نداشتم همرام)


مجله رو هم بالاخره گرفتیم از دکتر.س و شادو خندان(ار اینکه مقالمون چاپ شده) رفتیم پیش دکتر الف و ص...


امیدوارکننده بود


نمیخواستم اینجا بیام ولی سرحال بودم گفتم بیام اینجا یه چیزی بنویسم


ظریفه

روز برفی

یه روز برفی ( قبلشم رفتی کوه یخ زدی اومدی )
تکیه به رادیاتور
لپتاپ رو پاهات
داری همه کارم میکنیا


کی این تزم تموم میشه کلی کتاب نخوونده و فیلم ندیده دارم

و کلی چیزای جدید واسه یادگرفتن

واسه بعد تزم کلی برنامه دارم

خوش به حال ناعمه دو هفته دیگه دفاعشه  مقالشم چاپم شد خیالش راحت(غبطه بودا نه حسادت)


اگه تزمو جمع نکنم با اومدن عمرانم دوباره تعطیل میشه و من رسما بعنوان یه آدم بیخیال و 100 البته تنبل شناخته میشم

ظریفه



:دی

بارون می یاد

و من بنا به دلایلی شادم و پر انرژی


خداجونم

چاکرتیم



ظریفه




ذهنم

در ذهنم همه چیز به زمزمه افتاده اند

افکارهایی مشوش افکارهایی جستجوگر افکارهایی آرام در تناقضی پیچیده در سرم میخواهند گویی فریاد بزنند  دهان باز کنند تا بگویند هستیم یا میخواهیم باشیم

چگونه است که در لحظه ای میگویی هیچ نمیخواهم اما در فاصله ای کوتاه شاید حتی به اندازه پلک زدنی  تلی از خواسته ها به سویت هجوم می آورند

دلیل این راز را کنجکاو نیستم چون پاسخی آسان و کودکانه دارد میدانم انسان موجودیست عجیب و بلندپرواز که تلی از یافتن ها و رسیدن ها هم نمیتواند آن را همچون طفلی معصوم در خواب آرام کند


خواب

حتی خواب نیز پاسخی نیست برای یافتن آرامش


گاه به خیالم با خوردن تکه کیکی از آرزوهایم که روزی در رویایم بود آرام میگیرم ولی این چنین نیست

نمیشود


پاسخش همان پاسخ کودکانه و ساده است


اما شاید روزی تکه ای از کیکم راضیم کند


میدانم راضی نخواهم شد چون من نیز انسانمم

زیبایی قصه را به نظاره مینشینم که برای من  زیباترین است

زیبایی دویدن برای رسیدن به آن تکه کیک


و چه زیباتر است رسیدن به تمام کیک هایی که می خواهی با ذهنی مغشوش

با ذهنی هیجان طلب که مرا میکشد به کجا نمیدانم

کدام سو میکشی مرا بکش فقط به ناکجاآبادم نکش مرا



کیمیاگر قصه آدمی خودش است

پس خودم خودم را به جایی جاودان برسان و


نمیدانم بگویم رهایم کن آنجا یا نه


اگرهم رهایم کنی باز اراده کنم هستی چون خود منم هستی

نمی شود خود از خود جدا شود


شاید این ها حاصل آرزویی باشد که خواستم هیچگاه زندگانیم چون یک آب معمولی روان در مکانی معین و معمول نباشد بلکه رودی باشد که مکانش را خود برمی گزیند  و میرود هر کجا خواست

شاید به ناکجاآباد هم قدم بگذارد اما مهم این است که رودم آنجا نیز نمی ماند و پیش می رود

می رود. میرود

این یکی از تکه کیک هایی بود که دارم مزمره اش میکنم

و چه طعم پر تناقضی دارد برایم


ظریفه

کتاب

امروز یه سر به لیست کتابایی که خووندم و کتابایی که باید بخوونم قبل مرگ نگاه کردم

هنوز کلی مونده



یه سایت واسه دانلود کتابای صوتی پیدا کردم گفتم بذارم اینجا شاید کسی استفاده کرد مثل خودم

حدود ۲۰۰ تا کتابه

ااااااااااااااااااااا

اکثرشو گوش میکنم نهایتش یه چند ماهی سالی طول میکشه دیگه

واسه تو ماشین یا موقع خواب یا.......... خوبه انگاری یکی واست کتاب میخوونه دیگه



ظریفه

۸۹/۱۱/۱



ظریفه