حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

ایا میرسم؟

ایا من میرسم چنتا مقاله حدود 70 صفحه تا فردا بخوونم؟

ایا من میرسم 20 تا مقاله از شنبه تا 3 هفته دیگه بخوونم؟

ایا من میرسم دو تا کتاب کت و کلفتو تا سه هفته دیگه بخوونم؟



اقا من نمیدونم چرا علاقه به چنتا هندونه برداشتن همزمان دارم

اونم من به این گشادی

ای خدا خخخخخخخخخخخ


ظریفه

پست تلنگر

رسیدن به اهداف کوتاه مدتم واسه خودش لذتی داره ها هه

مثل رسیدن به سایز و وزن ایده الت بعد از کلی ورزشو پیاده روی و رژیم


هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



این پستو میذارم تا همیشه یادم بمونه که واسه این سایز کلی زحمت کشیدم حدود 9-10 ماه تا بعدا در اثر تنبلی و کوتاهی  تو ورزش کردن و پرخوری برنگردم به وزنو سایز قبلی


ظریفه



شوک


امروز فهمیدم برادر یکی از دوستای فوق العااااااااااااده مهربونم فوت کرده

عروسی دوستم حدود دو هفته دیگه بود.......

پدر دوستم چند سال پیش فوت کرده بودن.......



واقعا گاهی خدا ادم جکمت کاراتو نمیفهمه

گاهی ادمها تحمل امتحاناتو ندارنا..........


خدایا  به مامان دوستم و خودش صبر بده..........



گاهی ما ادمها ناشکر میشیم با شنیدن بعضی خبرای بد به خودمون میایم

............


من الان تو شوکم........