حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سال 92

سال 1392 یکی از بهترین سالهای عمرمه




با آرزوی بهترین ها برای همه خواننده های خوب بلاگم


الهی به امید خودت خدای عادل مهربون


ظریفه

فیسبوک




میخوام راجب شبکه های اجتماعی بنویسم

یادش بخیر خخخخخخخخ

یه زمانی اوکات  های فایو 

و بعده ها یاهو 360 تویتر فیسبوک


اون قدیما عاشق این شبکه های اجتماعی بودم و یدوبدو همشو عضو میشدم خخخخخخ

بعد یه مدتی احساس کردم که چی یکیشو فعال باشم بسه و فیسبوکو انتخاب کردن

و با پیدا کردن دوستای خیلی قدیمی زمان راهنمایی و دبیرستان فعالیتم اوج پیدا کرد توش

اما باز یه مدت گذشت و

به این نتایج رسیدم:

فیسبوک برای من مضر است چون

وقتمو میگیره

فرهنگ سازی  غلط و ناخواسته زیرزمینی انجام میده(مخصوصا در مورد پوشش و حجاب)

خیلی توهین به اعتقاداتم توش هست و من وقت جواب دادم به همشو ندارم

در مورد مسایل سیاسی ادمها رو احمق تر میکنه , و احمق هم فرضشون میکنه

یه ابزار جاسوسیه برای بعضی کشورها



و بنا به دلایل بالا و اینکه من دوسدارم زندگیم مرموز باشه و کسی مثل اینه فیسبوک از همه چیزم خبردار نشه(البته ادم میتونه اطلاعات خاصی نده ولی از بس همه مینویسن ادم یجوری تحریک میشه بنویسه و عکس بذاره)

خوشحالم که بیشتر از یه ساله فیسبوکمو غیر فعال کردم

و به جای وقت تلف کردن پای فیسبوک و فضولی تو زندگی مردم{ناخوداگاه ادمو فضول میکنه}(که کار نکوهش شده ایه توی اسلام) وقتمو صرف کارهای سازنده تری بکنم.



البته یه زمانی فکرم این بود که نباید خالی کرد فیسبوکو اما بعضی کارا رو ادم اصلا بهتره انجام نده چون ضررش بیشتر از نفعشه



چند روز پیش یکی تو دانشگاه ازم پرسید فیسبوک داری و من با افتخار و صدای بلند گفتم یه سال بیشتره غیر فعالش کردم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


ظریفه


5شنبه فال حافظی گرفتم که خیلی حالمو توپ کرد خخخخخخخخ

من یه روزی یه فیلمنامه نویس خوب میشم



آغاز فیلم نامه نویسی

قدم اول برداشته شد

الان قدم دوم.......


به امید خودت خدا

واسه قدمهای بعدیم خودت کمک کن و جورش کن


باید زیاد خووند زیاد دید زیاد شنید...........






بگو بار خدایا تویى که فرمانفرمایى هر آن کس را که خواهى فرمانروایى بخشى و از هر که خواهى فرمانروایى را باز ستانى و هر که را خواهى عزت بخشى و هر که را خواهى خوار گردانى همه خوبیها به دست توست و تو بر هر چیز توانایى (۲۶)

 

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿۲۶﴾




ظریفه