حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

اگه یه سیب بیفته روی سرت چه کار می کنی ؟

یه روز یک سیب از روی درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد جاذبه را کشف کرد .

یه روز یه سیب از روی درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد فکر کرد که چه قدر بد شانس است و ان جا را برای همیشه ترک کرد .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد گفت تو موهبت مطهر خداوندی تا دانه های تو در وجود ما حیات بخش وجودی پاک تر باشد.

یه روز یه سیب از روی درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد٬ مرد .

یه روز یه سیب از روی درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد با لذت سیب را خورد.

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد توشه ای از علم سیب بر ذهن گذاشت و عصاره ای شفا بخش ساخت برای اثبات توانگری خویش در انچه مردم ان را معجزه ی طب می نامیدند .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد گفت این سیب توطئه خصمانه دشمنان من است و رفت تا انتقام بگیرد .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد با تنها رمقی که از فرط گرسنگی در دستانش جاری بود سیب را در جیب نهاد٬ برای روز مبادا .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد سفری کرد به دل ذرات نهان سیب تا فلسفه جهان را در اگاهی از پیوند ذرات ان بیابد .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد رفت تا سخاوت درخت را با دوستانش تقسیم کند.

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد گفت تو کمال مطلق یه دانه سیب هستی و دانه های ان را کاشت تا کمال٬تداعی پیدا گردد و خاک خواب دانه ها را تعبیر کند .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد گفت من هم مثل تو از ریشه و خانواده ام وامانده ام و ان یگانه سیب همدم یک عصر گاه ان مرد تنها شد .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد سیب را خاک کرد تا نگاه بدبینانه دیگران طراوت سیب را نپژمرد.

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و او اندیشید که چه دنیای کینه توزی که حتی یه درخت را به جنگ با ادمی می انگیزد و ان درخت را قطع کرد .

یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد و ان مرد شعری درباره یه سیب نوشت: زندگی یک سیب است ٬ گاز باید زد با پوست ٬...


و واقعا چرا یه روز یه سیب از روی یه درخت افتاد روی سر یه مرد ؟

ظریفه