حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

وقت کم دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به همه ی دوستان

امیدوارم شاد و سرزنده و سرحال و... باشید.

هفته ی پیش یکی از دوستام یه کتاب به من داد که به نظر من بی نظیر بود به شرط اینکه بتونیم به اون عمل کنیم. یه سری دستورات ساده داشت برای اینکه برای انجام کارهامون وقت کم نیاریم البته خیلی از ما از این روشها استفاده کردیم اما خیلی کم اتفاق میوفته که در تمام مراحل زندگی به اونا توجه کنیم تا به تمام اون چیزهایی که میخواهیم برسیم.

21 قانونه که من چندتاش رو برای شما امروز بیان میکنم واگه عمری باقی موند ان شاء الله بقیه اش رو در هفته های بعد میگم. اگه یه ذره روی اینا تمرین کنید وتمام مراحل را برای خودتون یادداشت کنید حتماُ موفق میشید.

 

*     سفره را بچنید: دقیقاً تصمیم بگیرید که چه میخواهید.

*     برای هر روز از قبل برنامه ریزی کنید: برنامه هایتان را روی کاغذ بیاورید. به ازای هر دقیقه که صرف برنامه ریزی میکنید پنج تا شش دقیقه صرفه جویی میکنید.

*     قانون 80/20 را در همه امر به کار برید: 80 درصد از دستاوردهایتان نتیجه 20 درصد از فعالیت های شماست. همواره تلاشهای خود را در این 20 درصد متمرکز کنید.

*     پیامدهای کارها را در نظر داشته باشید: تمام توجهتان را روی کارهایی معطوف کنید که بیشترین تأثیر را روی کار و زندگی شما دارد.

*     روش الف ب پ ت ث را مدام به کار گیرید: قبل از شروع لیستی از کارهایتان تهیه کنید و آنها را از نظر ارزش الویت بندی کنید تا مطمئن شوید که همیشه در حال انجام مهم ترین کارهایتان هستید.

*     روی اهداف اصلی تمرکز کنید: در تمام مدت قاطعانه به دنبال به دست آوردن نتایجی باشید که باید قطعاً از کارتان بدست آورید.

*     به قانون تشخیص ضرورت عمل کنید: هیچوقت برای انجام همه کارها وقت کافی وجود ندارد اما برای انجام مهمترین کارها همیشه وقت است.  

 

 

امیدوارم با انجام همین کارهای ابتدایی بتونید اینقدر وقت داشته باشید که برای هرکس و هرچیزی به اندازه ی لیاقتش وقت بذارید.

موفق باشید و شاد

 رویا

راسوی بدبو وو متعفنی به گل رز خوشبویی گفت: « ببین چگونه با چابکی میدوم، در حالی که تو نه می توانی بدوی و نه حتی بخزی.»

گل رز به راسو گفت: « آه، ای باشکوهترین دونده چالاک، به سرعت از اینجا برو!»

 

سلام؛

حالتون خوبه؟ نظرتون در مورد اون راسوی بدبو یا حتی اون گل رز چیه؟ راستش من خیلی در این مورد فکر کردم دیدم از همه مهم تر اینه که سعی کنیم همیشه خودمون رو توی اوج نبینیم یه چیزه دیگه هم هست اگه یکی از ما تعریف کرد همیشه اون تعریف رو "تعریف" ندونیم!!! یه نکته ی دیگه ، درخت هرچی پربارر سر به زیر تره.

 

How blind is he who gives you out of his pocket that he may take out of your heart.

 

چه نابیناست کسی که از جیب خود به تو میدهد تا از قلب تو بگیرد.


رویا