حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

تافل

واااااااااااااااای

من شنبه تافل دارم رایتینگ نرسیدم کار کنم

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه دو روزه چیکا کنم؟!!!!!!!!!!ولی من میتونم میدونم که میتونممممممممممممممممممممممممممممممم


تازه بدترش کی میخواد تا جوابش منتظر بمونه؟؟؟؟؟

کاش نمره خب بیارم

من نمیخوام دوباره  امتحان بدما خدا



اصلا من نمرم تووووووووووووووووپ میشههههههههه

من میدونم من میدونم من میدونم هاها

ظریفه



نظرات 1 + ارسال نظر
یک پسر شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://1boy-1life.blogsky.com

خواهش میکنم. بعضی سخنرانیهای دکتر خوبه.
راستی آزمون خوب بود؟ راضی بودین؟

نه انتظار بهتری داشتم از خودم
حالا منتظر میمونم تا ببینم نتیجش چند میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد