حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دکترا PHD

من الان تو کف نتایج دکترام واقعا تو کفشما

من

من

چقدم آخه زحمت کشیدم


من همه رو جز شریف معرفی شدم

تهران یا امیرکبیر؟مسئله این است؟

نه بابا مسئله این است که میترسم


میترسم نه اینجا از مصاحبه درام نه اونور اپلایام جور شه





ولی واسه مریم و ناعمه و نفیسه ناراحت شدم حقشون بود اونام قبول شن

پ.ن:ناعمه از طریق بی آزمون مصاحبه رفت:دی


ظریفه


خدا چاکریییییییییییییییییم

:)



گر مرد رهی میان خون باید رفت                        از پای فتاده سرنگون باید رفت

تو پای به راه در نه و هیچ مپرس                       خود راه بگویدت که چون باید رفت


گیج

گیجم الان

همه چی قاطی پاطی


بیشتر مثبت البته

البته نمیدونم   شاید

شایدم نه





ظریفه

مامانم روزت مبارک



مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.



ظریفه