حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

عاشورای ۸۹

امیدارم عاقبت به خیر بشیم...

آمین

دوس دارم برم کربلا...


ظریفه

پیش به سوی جنگ لوووووووووووووووووووووووووووول

 سلام 

امروز دوباره اومدم آپ کنم 

ریه کارتون ۱۵ دقیقه ای دیدم که ناراحت کننده بود ولی واسم یادآوری خوبی بود از اینکه عمر زودتر ازونی که فکرشو بکنی میگذره 

ربه نظر من آدم باید یه لیست از اهداف بلند مدتشو بنویسه که اگه درگیر کارای دیگه و یا روزمرگی بشه(که خدارو شکر من نشدم هنووووووز) با نگاه کردن به اون لیست دوباره همه جیز واسش تازه شه...........  

هفته پیش بعضیا عکس کارتون دلخواهشونو به جای عکس خودشون تو فیسبوک گداشته بودن 

من عکس بچه گیامو گداشتم چون قهرمان کودکیام خودم بودم به این امید که یه روزی کارتون منو بسازن.  

ولی بخوام یکیو بگم پرین و میگم

من عاشق پرین بودم  و همچنین بلا

کاراکتر مورد علاقه عمرانم هاکل بریفین بود به قول من لووووووووووووووووووول 

همیشه عاشق زندگی هیجانی و ماجراجویی مثل کارتونا بودم 

حالا که فکرشو میکنم میبینم زندگی آدما اگه بخوان یه ماجرای عجیب و بزرگه 

پر از مبارزه واسه رسیدن   

من مبارزه رو تازه جدی گرفتم 

 

 کسی برندست که ول کن اهدافش نباشه

 

پ.ن.۱-مامانجونم از مکه اومدن 

۲- بالاخره واسه تافل ثبت نام کردم  

۳-مهربون شدم 

۴-لیستمو مرور کردم 

۵-کوتاه نمیام خدا 

 

 

ظریفه