حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

عزیز شدن


"من کان یرید العزه فلله العزه جمیعا"


کسی که خواهان عزت است، تمام عزت از آن خداست.


آیه 110 سوره فاطر



عزت انسان در گرو عزیز شدن در نزد خداوند است!!

قهرمان قصه




حس فرداهام:

حس الانم:وو کمی

حس پریروزم:

حس یه روز قبل پریروزم:و

حس چندوقت پیشم:و





اول قصه  قهرمان قصه بود و خدا

جاهای سخت و دشوار قصه، باز خدا بود و قهرمان قصه


اما


یه زمانی قهرمان قصه یادش رفت که خدا هست

فکر کرد خودش قهرمانه و بی نیاز 

و چه اشتباه وحشتناکی کرد که واسش گرون تموم شد

اما خدای قصه مهربونتر بود


قهرمان قصه باز یادش افتاد



آخر داستان بازم قهرمان قصست و خدا

آیا یادش میره باز؟


ظریفه



برای مسلمانان میانمار کاری کنید

سوال

زندگی

گذر زمان

انتخاب

تصمیم

دعا


باید فکر کرد

فکر

برنامه ریخت

اجراش کرد



میدونین دقیقا از زندگیتون چی میخواین؟

سختترین سوال زندگی ادم همینه چون اگه جواب این سوالو پیدا کنی دیگه بقیش حله

اینکه بین چندراهیا کدومو انتخاب کنی!!


به این سوال چندبار جواب دادم یعنی جوابام تغییر کرده

این معتیش اینکه جواب درستو پیدا نکردم


الان سعیم اینه که جواب این سوالو واسه خودم پیدا کنم دوباره! اما جوابی که باز تغییرش ندم


ظریفه


قلمم را خودت بچرخان

طب اسلامی

اعیاد شعبانیه مبارک باشه بر همتون

التماس دعا


حتما در مورد طب اسلامی مطالعه کنید

اینم یه وبلاگ واسه شروع


خدا هوس کردم برم تو ارتفاع فریاد بزنم دوستت دارم


سالم باشید و خوش

ظریفه