حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سرعت به خاطر شکم

 

امروز واقعا بهم ثابت شد که یک راننده دیوانم  

شاید به خاطر رسیدن به غذای سلف دانشگاه بود 

 

مامان آدم که برن مسافرت همینه دیگه 

 

ظریفه 

 

 

 

آخرین نفری بودم که یه غذای سلف رسیدم:دی

بازیگر بشم(از نوع مشهورشا)؟ یا سیاستمدار (از نوع قدرتمندشا)

سلام
آخه یه آدم چقدر میتونه بیخیال باشه مثل من
کلی کار ریخته رو سرم 

باید برنامه ای با 900تا متغیر بنویسم ولی باز میام نت
حالا بگذریم که آخر شبم میام یه سلامی به آقامون بکنم 

جدیدا نمی دونم به خاطر انباسته شدن درساست یا چی که به کلم زده که کاش هنر می خووندم

یا اینکه یهو میزدو یه بازیگر مشهور میشدم
موندم این تفکرات چجوری به ذهنم خطور کرده شاید تقصیر این دخترخاله نگینمه که هی به من گفت تو شبیه ... هستی  

 یکی نیس بگه توکه خوشت میاد میگه شبیه فلانی حالا داری ...
منم دارم فکر میکنم که اگه جز قیافه جدا جای اون بازیگر زن ایکس بودم چجوری میشد
خدایا کمکم کن این پروژ ه هامو که باید تا یه هفته تحویل بدیم به خوبی و خوشی تموم کنم تا دیگه ازین فکرا نیاد تو سرممممممممممممممممممم   

حالا بیادم اشکالی داره فکره دیگه 

 ظریفه 

 

 

 

 

ماماااااااااااااااااااان
داشتیم یه فیلم میدیدیم
تو فیلمه یه دختره بود که هیچ نیازی به چیزی نداشت ولی جاسوسی میکرد
حتی این جاسوسیش واسه روابط عاشقانش داشت خطر ایجاد می کرد ولی ادامه می داد
من گفتم وا واسه چی آخه
مامانم گفتن:چون عاشق قدرته مثل توووووووو


 

عشق

برترین گونه عشق و محبت که به آن عشق واقعی می گویند حب به 

 ذات لایزال الهی است.  

عاشق خداوند دوستی او را بر هر چیزی مقدم می دارد و همه هستی 

 خویش را برای محبت او فدا می کند.  

محبت به خدا در زندگی دنیوی  با کمک به نیازمندان و انجام خدمات خداپسندانه و اصلاح امور هم نوعان تجلی می یابد. 

 

ظریفه