حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

عشق



من الان تو کف این عشق مرده به زنشم تو سریال ارمغان تاریکی

خودتو بزنی به کوری فقط به خاطر عشق


خوشا به حال آنکه چنین عاشق است و خوشا تر حال آنکه لایق همچین عشقیه




ظریفه



چند ساعت دیگه عمرانمو میبینم

:دی:دی:دی

خطاب به خدا

خودت گفتی

میرم تا آخرش

اگه نشد دیگه نمیدونم چی میشه


ظریفه




پ.ن:عمران ۲شب دیگه میاد پیشم

وقت میخوام

خداااااااااااااا کلی مفاهیم پیچیده هست که میخوام بفهمم

میدونستین تو دنیا دو تا قاضی بودن که از شیطان حمایت کردن!!!

(تاثیر دیدن فیلم .... هست)

کلی راز مثل اعداد فراماسونری هست که میخوام سر در بیارم

(قیام کشورای عربی تو سال ۲۰۱۱ شروع شد ۱۱...

۱۱ فوریه...)

کلی علایق  مثل نجوم و قرآن و ریاضیات هست که من فقط یه اپسیلون ازشون میدونم

کلی آزمایشای انجام نشده دارم

کلی کتاب نخوونده



من وقت میخواااااااااااااااام

آدم همش میگه بذار این کارو بکنم بعدش برم سر این چیزا

مثلا

بذار کنکورو بدم

بعدش باز لیسانسرو بگیرم

بعدش حالا  ارشدو قبول شم

بعدش بذار تز ارشدمو بدم

حالا تافلرو بدم

حالا .........

و همیجوری ادامه دارد

نمیشه که.......

آدم باید همشو با برنامه ریزی انجام بده

حالا همش نشد چنتاشو

و همینان که میشن عمرت

زتدگیت


پس از زندگیت نهایت استفادرو بکن





ظریفه


نامه به آینده

یه سر به این سایت بزنین:یک ایمیل به خودتان

جالبه

یه ایمیل به خودتون در آینده


آدما یادشون میره گاهی چیزایی که الان دارن روزی آرزوشون بود


پ.ن.۱-جرثقیل وافتادن من در دردسر

۲-rec

3-دفاع کتی (امروز)و سحر(فرداست)


چه روزی بودا و فردا چه روزی  خواهد شد


ظریفه

من دارم از تبدیل به میشم هاهاهاهاااااااااااااااااا:دی


خدا رحم کن


شروع کردم به خووندن تفسیرنمونه....و اگه بشه همزمان المیزان


الان فردای بالاست

وااااااااااااااای کارتون mary and max و دیدم

آخیییییییییییییی

من الان تحت تاثیر کارتونم

حتما ببینیدش

کارتونش مال بچه ها نیست

واقعیم بوده


مرگ بر ظلم

بحرین
یمن
مصر
الجزیره
کویت

لیبی


زنده باد آدمای آزادیخواه واقعی


چه رویی داری امریکا که ازین همه کشتار حمایت میکنی!!!!!

ازون ورم وتو میکنی به نفع اسرائیل!!!


آدما رو مثل حیوون میکشن تو بحرین کجاییییییییییییید مدعیان حقوق بشر؟؟؟


ظریفه