حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شهید آیت

چقدر اسرار زیر این خاکند و خدا آگاهه از حقیقت



چقدر این شخصیت سیاسی کشورمو دوست دارم



شهید آیت ،  یکی از شخصیت های محبوب من تو تاریخ معاصر ایرانه!


دانلود مستندی راجب شهید آیت


فوق العاده بوده این مردددددددددددددددددددددددد


چقدر مخوفه این تاریخ معاصر و پر از رمز و راز


ظریفه


پ.ن: امروز باز مطمئن تر  شدم به تصمیم ( به قول یک  فرد خوبی : تصمیم انقلابی) خاصم تو تغییر فعالیت دادنم از رشته فنی م به سینما


قضیه دکترا البته فعلا جای خود بماند سر وقتم بهش رسیدگی میکنم!!!

فعلا کارهای مهمتر دارم




حس جالب تیتراژ خوانی

امروز حس جالب دیدن اسممو تو تیتراژ یک فیلم کوتاه ،هم بعنوان فیلمنامه نویس  و هم منشی صحنه  تجربه کردممممممممممم


مرسیییییییی رفیقممممممممممم




حس بعدی ایشالله   کارگردانی (پروسه شروع شده)




ظریفه


پی نوشت:

یک سینماگر هم فیلسوفه هم حکیمه هم جامعه شناسه هم معلمه هم....... و من یک سینماگر خواهم شد.آمین

پست اینستاگرامی

قراره بشن شال برا عشقمو من