حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دلیل

اعتراف میکنم اینستا باعث شده کم بیام وبلاگمو اپدیت کنم

شایدم چون وقتشو ندارم

نمیدونم

شایدم وبلاگ هم مثل  قانون زندگی من که وقتی تاریخ مصرفش تموم شد میندازم تو سطل اشغال

ولی نه

وبلاگ هنوز کاری نکرده که بره رو مخمو بخوام حذفش کنم از زندگیم خخخخخخخخخخخخخ


امروز شایدم دیشب تو دهه محرم تازه کشف کردم دلیل بعضی اتفاقاتو


کشف خوبی بود


حالا با این کشف احتمالا باز مسیر زندگیم عوض شه

منم که عادت دارم به تغییر مسیرها ( البته به نظر بقیه مخصوصا مامانم من اصلا نمیدونم دقیقا چی میخوام از زندگیم) ولی خودم دیگه فهمیدم تقریبا دو سه سال پیش فهمیدم ولی یه چیزاییش مبهم بود که الان ابهامش کمتر شده


برا رفع کل ابهامش  میگم: یا حسین علیه السلام


از دیشب همش میگم چرا این کشفیاتو زمان مدرسم نکردم مثلا زمان راهنماییم شایدم  صلاح بوده اون موقع کشف نکنم شایدم  ...... و هزاران شاید دیگه دقیقا مثل شایدهایی که تو ابتلائات زندگی میاد تو سرت و تو دقیقا بین خوف و رجا قرار میگیری و نمیفهمی کدوم!!!


عادت ندارم زیاد بنویسم


اما خوشحالم از کشف جدیدم


ممنون ماه محرم که ماه تفکره


امیدوارم همه بهترین استفاده رو ازش بکنند



ظریفه کاشف یچیزی که خیلی وقته درگیرش بودم هه