حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

روزمرگی

خخخخخخخخخخخ


یعنی یکی منو از دست این تیکه کلام نجات بده خخخخخخخخخخخخخخخ


اتفاقای عجیب  برای من و عشقم

بحثای عجیبتر با اکیپ جدید دوستام 

پارسال

شکر خدا خخخخخخخ


یه مدت خیلی درگیر اون بحث عجیبا بودم خخخخخخخ

بنا به دلایلی نمیتونم بگم چه عجایبی خخخخخخخخخ

عجایبی مثل چشم




ولی یه روزی در مورد اون عجیبا یه مستند میسازم

یعنی از پارسال که یکم تحقیقو شروع کردم فک نمیکردم تا این حد وسیع باشه -قرن 21 و ....... خخخخخخخخخ


کاراگاه بازیمم که باز گل کرده توسط پدیده خخخخخخخخ




چقد دلم تنگه عشقمه

ما رکورد گینسو میشکونیم خخخخخخخخ


یه سفر حتمی در پیش انشالله

یه سفر احتمالی 80درصد در پیش(میخوام اینوهاااااااااا کلی دلمو صابون زدم)

یه سفر احتمالی 1درصد در پیش(اینم که خودت میدونی خیلییییییییییییییی میخوام خدا توکل به خودت جورش کن خدا)میدونی که اینو جور کنی باید یه چیزای دیگرم جور کنی که میخوام خخخخخخخخ


این روز های من:

نوشتن

گوش کردن

خواندن برای رسیدنمون

کاراگاه بازی خخخخخخ

تلاش واسه هدفم

و


خخخخخخخخخخ گفتن



خخخخخخخ

ظریفه