حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

وااااااااااای چه بارون محشریه

شکرت خدااااااااااااااااااا 

خیلیییییییییی باحاله بارونت 

 

 

 نفس بکش بارونو

 

 

 

ظریفه

دروغ

کثیف ترین کار دنیا دروغ گفتنه 

ادم مقابل دروغگوها باید چیکار کنه؟ 

من که قبلنا همه حرفاشونو باور می کردم(ساده بودن یا احمق بودن) 

الان در مقابل دروغ دروغگوها تظاهر میکنم که قبول کردم ولی من که می دونم داری دروغ میگی بیچاره

 

بعضیا دروغای کوچولو میگن بعضیا شاخدااااااار بعضیام... 

بگذریم  

 

 

 

ظریفه

۲۸صفر

 

مسجدالنبی جدا به آدم آرامش می داد 

مثل آغوش یه پدر مهربووووووووووووون 

بازم اون آغوشو می خوام 

 

 

 

ظریفه

اربعین

حسین 

حسین 

حسین 

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست...

بارون

بارون 

دعا 

بارون 

عشق 

بارون 

آشفته 

بارون 

لذت 

دوچرخه 

باز سرعت 

بارون  

افتاب 

خدا

  

 

 

فک کنم یواش یواش دارم همه چیزو قاطی میکنم 

 

زیادی آرومم 

چرا؟ 

آرامش قبل طوفانه؟ 

نمی دونم

 

 

ظریفه

مامانم تولدت مبارک

کاش میدونستی چقدر دوست دارم مامانم 

تولدت مبارک 

 

 

 

بهترین ها تقدیم تو باد بهترینم 

 

 

ظریفه