حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

طلا

واقعا جالبه که بخاطر یه نشست قیمت طلا یهو این همه میاد پایین که واسه خودش تحلیل اقتصادی روانی اجماعی سیاسی میطلبه

البته به نظر من طلا نقش زیادی تو زندگی مردم نداره چون چیز ضروری نیست اما ازونجایی که تو ایران کافیه یه چیزی گرون شه مردمو جو میگیره که الان گرونتر میشه بریم بخریم موجب افزایش تقاضا و گرونتر شدن اون شی میشه و همین طور وقتی طلا یا دلار بالا میره همه چیز گرون میشه پس خداروشکر که این بار این نشست بین المللی و توافق سر حق قانونی انرژی هسته ای ایران باعث کاهش شدیییییییییید طلا شده و کاهش دلار.

حالا امیدوارم مردم با خودشون بگن شاید ارزونترم بشه و نخرن و اینجوری بازم بیاد پایین۱

واقعا چرا تو ایران وقتی کالایی گرون میشه مردم بدو بدو میرن میخرن؟؟؟؟

یه تحلیل اجتماعی می خواد و همینطور یه تحلیل اقتصادی که در چند درصد موارد پیش بینی مردم در مورد قیمت( اگه گرون شده باز گرونتر میشه) درست از آب درومده که این رفتار ایرانیان عوض نشده تا الان.


ظریفه

نوشتن

 

واسه نوشتن باید نوشت و تمرین کرد تا دستت راه بیفته

البته کلاس نویسندگی رفتنم لازمه (ایشاله این یکی سر فرصت)

نوشته های طولانی زیاد با تیپ نوشتن من جور نیست اما بنا به دلایلی مجبورم طولانی بنویسم

منم که با خودم گفتم بلاگ دارم بذار همینجا بنویسم تا نوشتنم خوب بشه

واسه نوشتن باید به قول یکی شجاعت داشت یا همون جسارت


ایشاله نقد فیلمم با توجه به نظر خودم اینجا میذارم



 خاطره ای از دوران مدرسم:کوچیکتر که بودم ۲ تا دفتر یاداشت روزانه داشتم که رمزو رازامو با اشکال عجیب می نوشتم که فقط خودم بفهمم


ظریفه


هیجان

سال ۹۱ آغاز شد

سالی پر از هیجان باشه واسه همتووووووووووووووووووووووووووون

واسه من که تا حالاش بوده



ظریفه