حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

نوشتن

 

واسه نوشتن باید نوشت و تمرین کرد تا دستت راه بیفته

البته کلاس نویسندگی رفتنم لازمه (ایشاله این یکی سر فرصت)

نوشته های طولانی زیاد با تیپ نوشتن من جور نیست اما بنا به دلایلی مجبورم طولانی بنویسم

منم که با خودم گفتم بلاگ دارم بذار همینجا بنویسم تا نوشتنم خوب بشه

واسه نوشتن باید به قول یکی شجاعت داشت یا همون جسارت


ایشاله نقد فیلمم با توجه به نظر خودم اینجا میذارم



 خاطره ای از دوران مدرسم:کوچیکتر که بودم ۲ تا دفتر یاداشت روزانه داشتم که رمزو رازامو با اشکال عجیب می نوشتم که فقط خودم بفهمم


ظریفه


نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

حتما موفق میشی

مرسیییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد