حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

غزه , و شب قدر

امروز از خودم بدم میاد چون تو فکر آرزوهام بودم که امشب شب قدر از خدا بخوام در حالیکه اصلا حواسم به غزه نبود
حالم بهم میخوره از این همه به فکر خودمون بودن

در عجبم از این هنرمندایی که تو اینستاگراماشون شروع کردن اون جمله انگلیسی همنوع خود را نکش گذاشتن واقعا مخاطبشون هم فلسطینیای تو غزه هست و هم اسرائیل؟اصلا درسته اینارو هردوشونو تو یه جمله باهم مخاطب قرار داد؟


کاش یکم فکر کنیم
فکرکردن کار سختیه این روزا


دلم میسوزه واسه  ادمهایی که میگفتن نه غزه نه لبنان..........الان برن ببینن همه جای دنیااااااااااااا مردم دارن از فلسطین حمایت میکنن با هر دینی حتی بدون دین اسمونی داشتناشم
اونوقت یه سری از هموطنای من چند سال پیش ........


متاسفم واسه این همه خودخواهی خودم و مردمم(البته نه همه چون واقعا ادمهایی هستن از مردمم که واقعا دارن با دعا با مستندسازی با حضور فیزیکی حتی، با کمک مادی ،.........به کودکای بی دفاع غزه کمک میکنن)..............


کاش دعای امشب همه مردم ازاداندیش دنیا ظهور منجیمون باشه


اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم



ظریفه

اسب

اسب

به جز اون خاطرات خنده دارو مسخره  یادم میندازه این اسب

چه خودش چه اصطلاحش

باعث میشه به شباهتم به یه اسب  فککنم



ادامه دارد....





ماه رمضان


امسال حسم فرق داره خدا

توکل دوتامون به خودت


ظریفه

تناقض

چقدر تناقض در وجودم!!!!!

حس خوب

شروع رسمی نویسندگیم تو سفر


ارتباط با ایمیل با استاد و ماه منیرو   کلا خخخخخخخخ


کاش تهیه کننده اوکی بده


شکرت خدا