حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سوریه

شیعه بودن چه بهای سنگینی دارد در سوریه.........





ظریفه

خخخخ

حال این روزای من



پختن غذا و کیک و دسرهای جدید به ادم کلی انرژی مثبت میده(حتی اگه خودت بخاطر حفظ وزن ایده الت زیاد ازشون نخوری خخخخ)

و همین طور پیاده روی رفتن اونم صبح خیلی زووووووووود


چرا؟




ظریفه

انتخابات 3



من از بچگیم ازین اقای روحانی خوشم نمیومد الان فهمیدم چرا خخخخخخخخ


اقای روحانی در شبکه یک:من در جنگ بودم


یکی نیس بگه فلانی جانبازه نمیگه اونوقت تو میگی من تو جنگ بودم که بگی خیلی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واقعا از تیپ حرف زدن ادمها میشه فهمید چه قدر مغرورن!!!!!!!!!!!


غرور افت بزرگ انسان


خدایا خودت مارو از غرور دور کن من جمله خودمو


خدا

خدای مهربوونم شکرت

انتخابات2

هه

ما تو کل ایران هیشکیو نداریم مثل اقای رفسنجانی باشه آیا؟(عرضه ریاست جمهوری داشته باشه)

اگه اینجوری باشه که چقده بدبختیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


بعضیا یعنی دارن خودشونو میکشن که ایشون بیاد با حکم حکومتی که چی ؟که پسرش که مجرمه 4سال فراری بوده بشه رئیسجمهور اصلی خخخخخخخخ

متاسفم واسشون


مخصوصا سرکار خانم ............... که نامه مینویسن به ............


خدایا شفای عاجل بده به همه

امین



ظریفه سیاسی خخخخخخخخخخخخ