حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

اولین جلسه کلاس تئاتر


امروز اولین جلسه کلاس آموزش بازیگریم بود
جالب بود
فک کنم جالبتر هم بشه

لیمو شیرین سبد میوه کلاس 

ظریفه  

همه چی آرومه تو به من دل بستی 

این چقد خوبه که تو کنارم هستی 

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن  

شک نداری دیگه تو به احساس من 

همه چی آرومه من چقد خوشحالم  

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه  

من چقد خوشبختم همه چی آرومه

تشنه چشماتم منو سیرابم کن 

منو با لالایی دوباره خوابم کن  

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست 

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست  

همه چی آرومه من چقد خوشحالم  

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه  

من چقد خوشبختم همه چی آرومه

 

سال ۸۹

سالی باشه  پر از هیجانای خوب واسه همه

 

سال ۸۸ واسم جالب بود 

سال ۸۸ دوست دارم

 
دوباره بعد سالها فیلم هامون و دوباره دیدم.......

هامون اخرش زنده موند و این یعنی زندگی


درود به زندگی

ظریفه