حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شیوا دوستم

دیشب یکی از دوستای زمان لیسانسم بهم پی ام دادو کلی حرف زدیم

خیلی دختر خوبیه


امسال ارشد بالاخره قبول شده بود و ۶ ماه دیگه مامان میشد

خبر مامان شدنش داغ بود

و نامزدی یکی از همون بچه های لیسانس با یکی از همکلاسیای ارشدش(البته اینو میدونستم)


دوست مهربون و باهوشیه


آخر حرفامون یه جمله ای گفت که نمیدونم چی شد که گفت

جملش انرژی مثبت بود

قشنگ بود



خدا تو هم شنیدی چی گفت

جملشو قبول دارم اما بیشتر واسه بقیه نه خودم


الان حتما میگین عجب بنده ن.ش این دختر

خب دروغ که نمیتونم بگم

نظرمه

اشتباهه؟بهم ثابت کن اشتباهه



بعد امتحان تافل دوباره زورم به خدا رسیدو به عمران پای نت گفتم خدا منو دوسم نداره وگرنه تافلمو خوب میدادم

عمرانم گفت:هیچ ربطی نداره زیاد تلاش نکردی(من همیشه اینجوریم زیاد تلاش نمیکنم چرا!!!؟نمیدونم)




دیروز فیلم ملک سلیمانو دیدم (با آزاده)


یه چیزایی ذهنمو باز درگیر کرد چیزایی که بیخیالش شده بودم باز اومدن





ظریفه




نظرات 3 + ارسال نظر
marjan پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

مرسی گلم که به وبلاگم سر زدی و نظرتو دادی .
چه قالب زیبایی داره وبلاگت .
موفق باشی .

marjan پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

سلام ظریفه جان منم لینکت کردم .

محدثه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ق.ظ

نمیدونستم ۶ ماه دیگه مامان میشه شیوا
عزیزممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد