حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شروع دو تا وبلاگ دیگه

سلام سلام


یهو دو تا وبلاگ دیگه با فضای متفاوت


یکیش راجب  فیلم و نقد و مستندسازی و...... با دو تا دوست گل


و دیگری راجب سبک زندگی در دو زبان..... با کلی دوستای گل



خدا توکل به خودت



یکم راه بیفته ادرساشونو میذارم


از الان عاشق شخصیتی که دوستم برام تو اون نقد فیلمه گذاشته شدم خخخخخخخخ

نمیگم فعلا خخخخخخخخخ




فصل شروع تلاش : پاییز



دلم تنگ خاطره هامونه خخخخخخخ





پ.ن 1: هنوز حالم گرفتست سر نرسیدن توافق بین استادم با اون تهیه کننده سر اون سریاله (به قول یه دوستم ایشششششششششش)


پ.ن 2: نه حالم گرفته نیست بعد اون حرفی که تو "تنها مسیر" اقای پناهیان شنیدم با این مضمون که خدا دقیقه نود یه فرشته میفرسته کل کارتو خراب کنه .نگاه نوع و جدید به زندگی!!!!!!!!!!!! چقدر عجیب بود این سحنرانی( البته هنوز تو یک سوم اولشم حدود 60 قسمته)


پ.ن 3: از چهارشنبه میتونم؟؟؟بخاطر عمران بایدددددددددددددد بتونم انشاالله


پ. ن 4: ارامش در عین اشفتگی



ظریفه

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ق.ظ http://t24taheri.blogfa.com

داری چیکار می کنی دقیقا؟فیلم ساز شدی؟دکتری نخوندی؟
چه عکسای قشنگی...خیلی خوبن.

والا دقیقش که خودمم نمیدونم دارم چیکار میکنم خخخخخخ

فیلمنامه نویسی و مستندسازی شروع کردم چند وقتیه ببینم به کجا ختم میشه!!!ایشالله که ختم به خیر بشه

دکتری هم فعلا مثلاااااا دارم ایلتس میخوونم
بعد کنسلی اون ایلتسم پشتم باد خورد
دیگه درگیر اون بهشتیم شدم رفتم سراغ موضوعات دیگه

اگه بخوام ایران ادامه تحصیل بدم شاید برم ارشد دوباره از فلسفه علم اینا شروع کنم باز!!!!!

کلا فاز فکریم عوض شده!!!!!!!!

یکم کارامون قاراشمیش شده هرچی برنامه ریزی میکنیم یهو میریزه بهم

واسه همین دقیقا نمیدونم دارم چیکار میکنم

شمام دعا کن برنامه هامون بهتر از برنامه ریزی خودمون پیش بره آمممممممممممین

طیبه سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ق.ظ http://t24taheri.blogfa.com

چه کارای باحالی داری می کنی...پس زدی به ساحت فرهنگ و هنر...خیلی خوبه:) موفق باشی به امید حق

رقیه شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.bandeyekoochaketo.blogfa.com

وااااااااای چه عکسای خوکشلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد