حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

مممممممممم

دیروز یه حرفی زدم به یکی(یه جمله خودی فلسفی)

همش دارم فک میکنم چرا باید این حرفو میزدم

فککنم چنجای کارم میلنگه



ظریفه




در راستای ادامه تلاش هنریم درگیر کارگردانی دارم میشم


باید خووند خوند دید دید دید



ایا خوابش تعبیر میشه؟

خواب عجیب خودم چی؟


درگیر اون قضیه جن


سال 92 اخرش چگونه میشوی برایم؟اون خبر خوبه بیادااااااااااااا خداجونم

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

در هر صورتی ایشالله در کارگردانی موفق باشی و سال رو به خوبی تموم کنی
سر به ما هم بزن

melika پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ http://manodostanam.blogfa.com

برای همه انشا الله سال خوبی است

ف قاف سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

من که گفتم ان شا الله تا قبل سال تحویل اون خبرخوبه میاد!
بلند بگو ان شا الله

ایشاللهههههههههههههههه

nafase-raha جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ http://nafase-raha.blogfa.com

عیدت مبارک خانمم
ایشالله سالی با دموفقیت و خوشی و سلامتی


iفدای تو
همچنین عزیزم

mobina شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

من دوست ملیکاهستم همان مبیناعیدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد