حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

انتخابات 3



من از بچگیم ازین اقای روحانی خوشم نمیومد الان فهمیدم چرا خخخخخخخخ


اقای روحانی در شبکه یک:من در جنگ بودم


یکی نیس بگه فلانی جانبازه نمیگه اونوقت تو میگی من تو جنگ بودم که بگی خیلی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واقعا از تیپ حرف زدن ادمها میشه فهمید چه قدر مغرورن!!!!!!!!!!!


غرور افت بزرگ انسان


خدایا خودت مارو از غرور دور کن من جمله خودمو


نظرات 1 + ارسال نظر
ف.ق. پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://135-59.blogfa.com

سلام!
نزدیک انتخابات فعال شدی دختر!
کاملا موافقم!
از وقتی صحبتها و تناقضگویی هایش رو تو برنامه های تلویزیونی شنیدم که هویت اصلیشون برام رو شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد