حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

فیسبوک




میخوام راجب شبکه های اجتماعی بنویسم

یادش بخیر خخخخخخخخ

یه زمانی اوکات  های فایو 

و بعده ها یاهو 360 تویتر فیسبوک


اون قدیما عاشق این شبکه های اجتماعی بودم و یدوبدو همشو عضو میشدم خخخخخخ

بعد یه مدتی احساس کردم که چی یکیشو فعال باشم بسه و فیسبوکو انتخاب کردن

و با پیدا کردن دوستای خیلی قدیمی زمان راهنمایی و دبیرستان فعالیتم اوج پیدا کرد توش

اما باز یه مدت گذشت و

به این نتایج رسیدم:

فیسبوک برای من مضر است چون

وقتمو میگیره

فرهنگ سازی  غلط و ناخواسته زیرزمینی انجام میده(مخصوصا در مورد پوشش و حجاب)

خیلی توهین به اعتقاداتم توش هست و من وقت جواب دادم به همشو ندارم

در مورد مسایل سیاسی ادمها رو احمق تر میکنه , و احمق هم فرضشون میکنه

یه ابزار جاسوسیه برای بعضی کشورها



و بنا به دلایل بالا و اینکه من دوسدارم زندگیم مرموز باشه و کسی مثل اینه فیسبوک از همه چیزم خبردار نشه(البته ادم میتونه اطلاعات خاصی نده ولی از بس همه مینویسن ادم یجوری تحریک میشه بنویسه و عکس بذاره)

خوشحالم که بیشتر از یه ساله فیسبوکمو غیر فعال کردم

و به جای وقت تلف کردن پای فیسبوک و فضولی تو زندگی مردم{ناخوداگاه ادمو فضول میکنه}(که کار نکوهش شده ایه توی اسلام) وقتمو صرف کارهای سازنده تری بکنم.



البته یه زمانی فکرم این بود که نباید خالی کرد فیسبوکو اما بعضی کارا رو ادم اصلا بهتره انجام نده چون ضررش بیشتر از نفعشه



چند روز پیش یکی تو دانشگاه ازم پرسید فیسبوک داری و من با افتخار و صدای بلند گفتم یه سال بیشتره غیر فعالش کردم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


ظریفه


5شنبه فال حافظی گرفتم که خیلی حالمو توپ کرد خخخخخخخخ

نظرات 6 + ارسال نظر
ف.ق. سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://135-59.blogfa.com

سلام!!!!
خوبی؟؟؟؟
کاملا موافقم!
برای من هم جذابیت فیس بوک تنها و تنها چند ماه به طول انجامید.
مدتی اینترنت خراب شد و من هم اعتیادم به این شبکه اجتماعی ترک کردم!
ناگفته نماند که استفتا درباره استفاده از فیلتر شکن هم در این باره بی تاثیر نبود!
اما حقیقت این است که شاید ما (مجموعه همه افرادی که به بدترین و مبتذل ترین نحو از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند) فرهنگ استفاده از این شبکه اجتماعی را نداریم!
چرا همین شبکه اجتماعی مذکور در ایران سبب دامن زدن به فتنه و در مصر سبب بیداری اسلامی می شود؟؟؟

حسین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ق.ظ http://mbz-bmlife.blogsky.com/

سلام ظریفه خانوووم عزیز
خیلی خوب که در این مورد نوشتی،
راستش من اولا بار 8 سال پیش توی اورکات عضو شدم و بعد هم کلوب،الان تو فیسبوک اکانت دارم ولی بر عکس شما برا من چند تا خوبی داشت از جمله یافتن دوستان دوران دبیرستانی که از 10 سال پیش دیگه ندیده مشون و همچنین پیدا کردن چند تا از معلم های اون زمان و خدا رو شکر باهاشون ارتباط خوبی هم دارم خدایش تو 4 سال دوستان خوبی هم پیدا کردم که چند بار از نزدیک دیده مشون و این ها رو مدیون فیسبوک هستم،البته در مورد مسلئل سیاسی هم باید بگم خوب اون صفحات رو لایک نزن تا برات نیان در کل باهات مخالفم و فیسبوک از به صورت مفید ازش استفاده کنی خیلی هم خوبه خانوم،ظریفه شرمنده رک گفتم و خوشحالم که یه بار دیگه به وبت اومدم و بازم مغذرت که خیلی دیر سر میزنم و دسترسی به اینترنت دیگه ندارم در محل کارم،قابل بدون و به وبم سر بزن لطفا،مرسی

از طرف پدری مهربان شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ


با سلام و خسته نباشید
دور قرآن از 1 فروردین شروع می شه اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
اعضا مسئولیت بالایی دارند چون اگر یک روز 1 نفر حزب خود را نخواند قرآن ختم نمی شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
منتظرم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com

علی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://gavareh.parsiblog.com

یادش بخیر
سلام

behzad دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

بود و نبودت تو فیس بوک برای هیچکی مهم نیست. فیس بوک جای آدم های مذهبی کوته فکر نیست

واسه خودم مهمه کافیه برادر خخخخخخخ

nafaseh raha پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

ظری جونم این بالاییه خعلی ادم ناجوریه
ازش بدم میاد

راستی بهم سر بزن منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد