حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

فراق دوباره

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست                دل سودازده از غصه دو نیم افتادست


چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است          لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست


در خم زلف تو آن خال سیه دانی چیست             نقطه دوده که در حلقه جیم افتادست


زلف مشکین تو در گلشن فردوس عذار            چیست طاووس که در باغ نعیم افتادست


دل من در هوس روی تو ای مونس جان           خاک راهیست که در دست نسیم افتادست


همچو گرد این تن خاکی نتواند برخاست           از سر کوی تو زان رو که عظیم افتادست


سایه قد تو بر قالبم ای عیسی دم                    عکس روحیست که بر عظم رمیم افتادست


آن که جز کعبه مقامش نبد از یاد لبت               بر در میکده دیدم که مقیم افتادست


حافظ گمشده را با غمت ای یار عزیز              اتحادیست که در عهد قدیم افتادست




پ.ن.دیشب باز فرودگاه امام و ....

جا م و دیدیار دوباره



ظریفه


 

نظرات 7 + ارسال نظر
تورج دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://fekresistemi.blogfa.com

سالهای سکوت
سالهای مه آلوده
روزهای سرد انتظار
چه سخت می گذرد
قامت بلندت افسونم می کند
گیسوان پریشانت
آرزوهای دور مرا بخاطر می آورد
دلدادگی ام
همه از درد بود
دلبری ات همه از تردید
گاه فکر می کنم
روز دیدار
از کدام شاخسار
شکوفه ای هدیه ات کنم
که تصویر عمیق ترین دلتنگی ها باشد
به راستی
کدام نغمه آواز شیفتگی است
روز دیدار
هزار کبوتر سپید
برآسمان خواهم کرد
ودر تماشای پروازشان
خواهم گریست

یکتا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

ممنون وقت گذاشتی و خودی...
نمیدونم کدوم یکی ازونا بود که فتی....
نمیدونم جبر روزگار بود....نمیدونم لایقم بود یا نه...
فقط میدونم دارم نابود میشم..

یکتا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

ببخش ناراحتت کردم
باشه دوست من
دیکه نمیکم
امروز دلم خیلی کرفته
حالم خیلی بده
کاش یکی میتونست کمکم کنه
دلم داره از جاش در میاد
نمیدونم باید جی کار کنم

یکتا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

بهترین کمکیه که میتونی بکنی دوست من
راستی من دیکه اونجا ننینویسم
آدرسم و تغییر دادم

یکتا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ق.ظ http://adi-nadi.blogsky.com

شرمنده دوست من
یادم رفته بود
کذاشتمش واست

محدثه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام ظریفه
کی دفاع میکنی؟
خبرمون کنا؟
در ضمن کار رفتن خودت چی شد؟

سلااااااااااااااااااام خانوم
صورتم شطرنجیتو دعا کن دفاع کنم من کل شهرو میخبرم

فعلا منتظر جوابیم

حسین رضایی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مثل همیشه قشنگ و عالی بود
من هم تازه آپ شدم
یه سر بیا اونورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد