حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دانشگاه

امروز بعد مدتها یه سر رفتیم سلف دانشگاه

میزو صندلیای جدید

شارژ کارت غذا با کارت بانکی

 یه غدای اشتراکی با راضیه(من کارت نداشتم همرام)


مجله رو هم بالاخره گرفتیم از دکتر.س و شادو خندان(ار اینکه مقالمون چاپ شده) رفتیم پیش دکتر الف و ص...


امیدوارکننده بود


نمیخواستم اینجا بیام ولی سرحال بودم گفتم بیام اینجا یه چیزی بنویسم


ظریفه

نظرات 4 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.arash74.blogsky.com

من ازوبت خیلی خوشم امد اگه وقت کردی به وب من سربزن
راستی تایادم نرفته باتبادل لینک چطوری بیا تو وبم نظر بده راستی جوابم هم بده

تورج جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.fekresistemi.blogfa.com

عرض سلام و ادب
خواستم بگم خوش بحالتون به خاطر دانشجو بودن و دغدغه درس و دفاعیه ! دوست داشتید به منم سر بزنید

محدثه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ق.ظ

بابا مقاله
کارت درسته ها
تموم شد
کی دفاع میکنی؟
خبرم کنیا

به این ترم نمیرسه .............لوووووووول

طاها شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://rmg.blogsky.com

سلام
من داشتم به دست نوشته های دوران دانشجویی خودم یه نگاهی می کردم، دیدم شما برای یکی از مطلب های من نظر دادید، خواستم یه سری به وبلاگت بزنم.

راستش خیلی دلم واسه دوران دانشجویی تنگ شده، چه دوران خوبی بود ...

فکر نمی کنم دیگه هیچ موقعی مثل این دوران دانشجویی باشه ...

قدر این دوران رو بدون

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد