حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

کلافم

نمیدونم چرا ۲-۳ روزه کلافم

اصلا یه جوریم

نمیدونم چرا

البته یه حدسایی میزنما

از یه طرف هفته دیگه عمل مامانمه

از یه طرف به امتحان تافلم نزدیک میشم

ار یه طرف تزم رو هواست

اصلا اعصاب نداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

حالا خوبه یکیو یافتم برنامه گمزمو بنویسه وگرنه دق میکردم دیگه رسما

ازونجاییم که یه جوریم نمیتونم زبان بخوونم


ظریفه کلافهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



خدا میدونم هستی

میدونم خوبی

میدونم مهربونی


نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
مامان عمل کرد؟حالش چطوره؟
وقتی کلافه ای به این فکر کن که باید توی یه عالمه کار توی یه وقت محدود موفق بشی
من احتمالاْ‌تزم یه ترم دیگه هم طول میکشه متاسفانه!!!!
اما امیدوارم واسه تو تموم بشه به زودی
دوست دارم ببینمت*-:

:**********
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام به یار قدیمی
ممنونم
بله خوبن
منم دارم تلاش میکنم نکشه به ترم بعد تا خدا چی بخواد
من چند وقته قراره دوست دبیرستان و دوستای راهنماییم و ....جمع شیم...........همه رو ببینم:دی
دلم واست تنگیده بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد