حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

آهنگ بلاگ

اولش شانسی این اهنگو انتخاب کردم 

ولی الان عاشق آهنگم 

آهنگش متناقضه 

اولش ارومه بعدش کینه توزانه میشه و مبهم 

وسطاشم یه جوریه 

و در پایان 

 با  فریادی پیروزمندانه که باز پر ابهامه 

نمیدونم به هر حال به من حس خاصی میده 

من الان در دقایق اول روز اول مهرم 

اول مهر واسم فقط یعنی مژده اومدن پاییز دوس داشتنیم 

خدا فعلا تا فروردین آتش بس 

میدونی که کلی کار دارم 

بعد اسفند با هم حرف میزنیم 

البته اگه نماز خووندنامو مصداق حرف زدن ندونیم 

فعلا فقط بندتم نه ..... 

 

 

 

ظریفه 

 

ایاک نعبد و ایاک نستعین  

 

 

 

این اهنگه همش میگه ظریفه ..........(:دی)

نظرات 3 + ارسال نظر
ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://shekar-panir.persianblog.ir

وات ا پیتی
من اسپیکر ندارم نمیتونم آهنگی که توعاشقشی رو بشنفم

محدثه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

راستی ظریفه
تا میتونی و ایران ی به خدا بچسب!
اینقدر خودت رو مملو از خدا کن که اون تمتع ی که رفتی همیشه به عنوان یه اتفاق بزرگ کنار زندگیت باشه
اگه خودت رو قوی نکنی راحت از دست میدیا ...
تجربه بهم اینو ثابت کرده!

بووووووووووووووووووووس واسه دوست ماه

والا خودمم میترسم...........

نرگس یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://nmashhadi.persianblog.ir/

سلااام
یه مطلبی جایی خوندم:
یه روز دو تا قورباغه میفتن ته یه چاه عمیق
دو تاشون شروع میکنن به بالا اومدن از اون چاه
قورباغه هایی که بالای چاه بودن میگفتن بیخودی تلاش نکنین!!چاه خیلی عمیقه و شما نمی تونین بیاید بالا
دو قورباغه کمی بالا اومدن و قورباغه های بالای چاه مدام حرفهای ناامید کننده میزدن
تااینکه یکی از اون دو قورباغه با ناامیدی خودش رو رها کردو و مرد!
قورباغه دوم همچنان تلاش میکرد هرچه اطرافیان بیشتر حرفهای ناامید کننده میگفتن و بلند بلند فریاد میزدند
قورباغه دوم به اونها نگاهی میکرد، لبخند میزد و با تلاش بیشتری بالا میومد
علی رغم خستگی بالاخره قورباغه از چاه اومد بیرون و رو به دیگران که با تعجب نگاهش میکردن گفت:
دوستان من هم مثل قورباغه اول خسته و ناامید شده بودم اما وقتی تشویق های شما رو دیدم با اینکه کر هستم خیلی روحیه گرفتم و تلاش کردم
از شما به خاطر تشویق هاتون با اینکه میدونستین کر هستم خیلی متشکرم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد