حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دوستای جدید

واااااااااااااای امروز دوستای جدید یافتم 

از خودم کوچیکتر  

پر از هیجان مثل خودم 

پر از تازگی 

پر از طراوت 

و پایهههههههههههههههههههه واسه همه چی 

 

 

 

همیشه عوض کردن دوستام واسم هیجان انگیز و انرژی زا بوده  

من کلا عادت دارم دوستامو (حداکثر ۲سال) عوض کنم:دی 

 

ظریفه

نظرات 5 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام.....وبلاگ خوب و مفیدی داری...دوست داشتی یه سر بهم بزن

admin سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام.....وبلاگ خوب و مفیدی داری...دوست داشتی یه سر بهم بزن

یک پسر چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://1boy-1life.blogsky.com

چه خوب. دوستای جدید.دوستای کوچول مچولو;)
اما سخته هر دو سال یه بار!!

حالاخیلی کوچولو نه که
۲۰ تا ۲۷ همش یه رنجه
سخت نه
اتفاقا عالیه

محدثه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممم
وای وقتی این صفحه رو باز کردم فکر کردم اشتباه اومدم
خوبی؟خوشی؟
زودتر کارهات رو باید انجام بدیا!این طوری که خوندم حسابی هم سرت شلوغه ....
انشالله که همه ش شلوغی مملو از انرژی باشه
یادت باشه عین مهرنوش یهو نگی من دارم میرم و فلان و اینا!
زودتر همدیگه رو ببینیم
راستی موضوع پایان نامه ت چیه؟!
و یه عالمه حرف دیگه
این اسکایپ هم یادت باشه واسم توضیح بدی!ما دیگه خارج کسی رو نداریم دنبال این قر و فرا باشیم

:***************
بعد کلی چت باهات اینجا چی بنویسم
بازم سر بزنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

kamran شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://cinemafestival.blogsky.com

salam zarife khanoom.
goftin man moteassefane man chi eshkali daram??/

behtare bedoonid ozve filmsazane reelporte alman hastam va shoma avalin fardin ke mano zire soaal mibarid.
man ostaad nistam.
oonai ke mikhan beran usa va euro ba man moshavere midam beheshan.
webloge man del neveshtehame...
va be khodam ertebaat dare vagarna webloge man aaddie va khoda ro shokr tabliqate lebase zir va moharreke jensi va forooshe film joomong nist!
oonai ke filmsazan mano mishnasan.
niazi ham nist barat qasam bekhoram.
09378068183

pasokhetuno tu blogetoon dadam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد