حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دروغ

کثیف ترین کار دنیا دروغ گفتنه 

ادم مقابل دروغگوها باید چیکار کنه؟ 

من که قبلنا همه حرفاشونو باور می کردم(ساده بودن یا احمق بودن) 

الان در مقابل دروغ دروغگوها تظاهر میکنم که قبول کردم ولی من که می دونم داری دروغ میگی بیچاره

 

بعضیا دروغای کوچولو میگن بعضیا شاخدااااااار بعضیام... 

بگذریم  

 

 

 

ظریفه

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

بزرگی می‌گفت: ناراحتی من از این نیست که به من دروغ گفتی، از این ناراحتم که دیگه نمی‌تونم به تو اعتماد کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد