حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سقوط یا پرواز یا...............

هر ادمی تو این دنیا تو دنیای خودشه

تو دنیای خودش زندگی میکنه با اعتقادات خودش با داوریهای خودش

واقعا ادما با این همه تفاوت چجوری باهم دارن زندگی میکنن؟

 

 

ذهنم مشغوله

خیلی

 

نمی دونم تو دنیای خودم با زیاده خواهیام میتونم کنار بیام یا سقوط می کنم؟

یا پرواز؟؟
من بالاخره باید یا سقوط کنم یا پرواز ، بین این دو حالت دیوانم میکنه چون  میشم مثل بقیه آدما 

 

 

 

ظریفه
 

 

هر احمق هوشمندی می تواند اشیا را بزرگتر ، پیچیده تر و سرکش تر بسازد ، اما برای حرکت در جهت مخالف به اندکی نبوغ و انبوهی از شهامت نیاز است .
آلبرت انیشتین

نظرات 1 + ارسال نظر
ظریفه چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

خاک بر سرت ظریفه

بامزست ادم واسه نوشته خودش نظر بذاره


بهت ثابت میکنم
حالا هرچی دوس داری بگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد