حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سلام نوشتن

 

نمی دونم چرا ولی جدیدا اشتیاقم واسه نوشتن زیاد شده 

چیزای زیادی تو سرمه که میخوام بنویسمشون 

شاید به صورت جدی نوشتن و مثل خیلی قبلا شروع کنم 

دلم واسه نوشتن تنگ شده زیااااااااااااااااااااااااد 

 

 

 

 

ظریفه  

(الان به دلیل اینکه سرم افتضاااااااااااااح شلوغه وقت ندارم ولی از دو ماه دیگه جدا نوشتنو شروع میکنم دوباره) 

(البته یه ماه دیگه میخوام شروع به نوشتن ........)ولی دو ماه دیگه تایپشون میکنم اینجا) 

 

 

 

 

خداجونم دوست دااااااااااااااااارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://rapfa-yashar.blogsky.com

>>>>>واقعا حیف این همه بازدید کننده نیست<<<<<
این مطلب را تا انتها بخوانید
با سلام دوست عزیز چرا در وبلاگت کسب درامد نمیکنی هر کلیک تا سقف ۵۰۰ ریال حداقل پرداخت هم ۲۰۰۰۰۰ ریال من خودم از این سایت پول گرفتم کاملا واقعی و معتبره همین الان عضو شوید جایزه عضویت هم ۳۰۰۰۰ ریاله که رو اعتبارت میاد این مثله سیستم های دیگر نیست که کلیک ها را یکی در میون حساب کنه
تازه به اعضای هر زیر مجموعه که بگری ۲۰۰۰۰ ریال اعتبار میده
برای عضویت به آدرس زیر برو
http://www.clickiran.ir?sup=9244
صد در صد واقعی به جون مادرم به خدا سیستم های دیگه یکی در میون کلیکها رو حساب میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد