حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

اغاز

 

 

Entry for May 28, 2008

 

امروز 2 تا کتاب خریدم
وقتی کتاب  می خرم احساس عجیبی دارم یه احساس خوشحال کننده
یه جورایی انگار راس میگن بهترین دوست کتابه!!
نمی دونم!!شاید
یه دوره جدید تو زندگیم شروع شده با روحیه ای پر انرژی تر از تمام زندگیم

پر انرژی تر از همیشه

 
تو این دوره به اهدافم تو زندگی دقیق تر نگاه می کنم و خیلی جدی تر
و به اهدافم بیشتر از هرچیزی اهمیت می دم

ظریفه

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://zadeyemehr.blogfa.com

سلام
مرسی از کامنتی که گذاشتی.امیدوارم همیشه در زندگیت موفق باشی. مخصوصا حالا که این قدر انرژی داری. ما رو هم دعا کن بتونیم یه دوره جدیدو شروع کنیم

محدثه سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام دختر خانوم گل دانشجوی فوق آینده ی انشالله!
خوبی؟
کتاب چی چی گرفتی؟

من هم فک کنم هفته ای ۲-۳ تا کتاب رو دارم میخونم حس خوبیه ...

خودت خوبی؟

ظریفه سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

خوبم مرسی
یوووووووووووووووهوووووووووووووووووو
:ـ*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد