حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سلااااااااااااااااااااااااااام


سلام

سلام

سلام
خیلی خوشحااااااااااالم،اما نمی دونم چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید به خاطر اتفاقای غیرمنتظره ایه که قراره بیفته !اما اگه غیر منتظرست من چی میگم
نمی دونم
فقط خوشالم
تا حالا تا این حد دلم نمی خواسته بنویسم،نمی دونم چرا ولی یهو گفتم برم کروکدیلو اپ کنم.
راستی یه خبر اگه خدا بخواد من و رویا دیگه از مهر میشیم دانشجوی فوق لیسانس
بگذریم
امسال سال پر حادثه ای واسم خواهد بود که امیدوارم همش خوب باشه
از وقتی یادمه همیشه عاشق هیجان و اتفاقای غیرمنتظره بودم،اما هیجان زیادی یه کم اعصاب ادمو میریزه بهم
چه خوب چه بد
به هرحال ازین به بعد با اینکه خیلی سرم شلوغتر خواهد شد ولی می خوام بیشتر بنویسم
ظریفه

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

مبارکه تو و رویا البته یه انشالله بگی چیزی نمیشه ها!!!!

محدثه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

سعی کن همیشه اینقدر شاد باشی و سرحال ...

ظریفه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ

زودی رفتی نت

ظریفه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

اگه خدا بخواد گفتما:ـ*

Amir Engineer سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://AmirEngineer.persianblog.ir

سلام
معلومه که رتبه های خوبی دارید که امیدوارید .
رتبه هاتون چند شده !؟
امیدوارم که قبول بشید . فعلا از زندگی لذت ببرید که بعد از مهر دیگه فقط باید از مهندسی صنایع لذت ببرید !
ارشد ، یه حال و هوای دیگه داری . تا دانشجو نشدی ، باید فارغ التحصیل بشی !
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

شاد باشید

ونوس سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

:))
این از خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد ظریفه است!‌
من مطمئن بودم و هستم که خبرهای خیلی خیلی خوبی در پیش داری... راستی جواب ایمیلت را دادم . رسید بهت؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد