حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

هستیم!‌همین!


سلام

دلم واقعاْ‌برای اینجا تنگ شده ...

یه روز خواستم زنگ بزنم به ظریفه بگم بیا این وبلاگ رو حذف کنیم ... اما هر چی بالا پایین کردم دلم نیومد!
بوی ۴ سال خاطرات دانشجویی رومیداد ...
یه روزایی میومدم میشمردم
به تعداد بازدیدکنندگان ۱۰۰ تااضافه شده شد ۵۰ تا شد ۷۰ تا!
 
اما گذشت اون زمان ها ...

خواستم بگم هستیم

همین!

رویا...
نظرات 7 + ارسال نظر
متین یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

هستیمتون

من! پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن!!!!



من! پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

چون پیر شدی حافظ از میکده برون شو!!!


حاج خانم مهندس... برو بذار بچه ها بیان سر کار! حداقل انکی معرفت تو خون بچه ها هست! !!!
.
.
.
بالخره دو نفر شدی شما یا هنوز تک می پری!؟

اغلیسون جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ق.ظ http://azfandakm.persianbg.ir

سلام.
کسی اینجا هست؟

محمد والا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

خوبه که تعطیل نشد..

ظریفه یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

میام باز چند ماه دیگه

آزاده یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.yekibood-yekinabood.blogfa.com

سلام
خوبید؟
دل منم واسه تموم روزای دانشگاه تنگ شده...
موفق باشید همتون!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد