حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند ...



 
۲۲ سال گذشت! ۲۲ سال که هم مملو شیرینی بود هم تلخی! هم پر از سفیدی بود هم سیاهی! هم شادی تووش موج می زد هم غم! ... و فکر کنم باید اینها کنار هم می بودند تا بزرگ شدن رو حس می کردم!...

۲۲ سالگی سخت ترین سال عمرم بود ... خیلی چیزا رو از دست دادم،‌خیلی چیزا رو! اندازه ی ۲۱ سالِ آرووم گذشته ام توی دریای متلاطم و موج دار بالا پایین رفتم ...
اما شکر ... شکر که توی این  معامله ها با اینکه از دست داده هام بی نهایت بودند یه چیز رو بدست آوردم و اون هم گم شده ای بود که اشتباهاً‌ جاش رو با خیلی چیزا با خیلی آدمها - زیاده از حد معمول - پر کرده بودم! و اون چیز،‌اون حس،‌اون لذت،‌اون عشق فقط خـــــــــــــــــــــــــــــــدا بود و درکی که از آدمها پیدا کردم ... درکی که قیمتش خیلی برام سنگین بود ... خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی

حالا هم در آستانه ی گذر از ۲۲ سالگیم ... و خدایی که در این نزدیکی است ... نزدیک تر از رگ گردن ... شنواتر از هر شنونده،‌ مهربانتر از مادر،‌ پر صلابت تر از پدر، ‌در عین جبار بودن دریای رحمانیت، و در عین حسابگر بودن مملو از بخشندگی ... و من همیشه بین خوف و رجا ... مثل هاجر در سعی صفا و مروه برای رسیدن به جرعه ای آب برای روحم که تشنه ی درک اوست و محتاج رحمت بی دریغ او...
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!

اصلاً امسال دوست نداشتم برای روز تولدم آپ کنم! بر خلاف خیلی سالهای دیگه که متولد شدن برابر بود با حسّ ِ زیبایِ بودن، امسال یادآور ناملایمتی بود... دلیل بیشترم برای آپ کردن این بود که از اونهایی که قبل از سفر خداحافظی نکردم، خداحافظی کنم ... و منو ببخشند اگه توی این ۳-۴ سال توی کروکدیل باعث رنجش خاطرشون شدم ...
میرم سفر (کمتر از یک ماه دیگه)، دعا کنید دست خالی بر نگردم ...

در پناه حق
محدثه (که یک رویا بود!)
نظرات 14 + ارسال نظر
آناهیتا سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ

مباررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککک با کلی بوس و ماچ و ارزوهای خوب

ممنونم خانمی... یاد تولد تو افتادم توی بیمارستان! انش الله یه قرار میذارم همدیگر رو ببینیم

متین سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://mmatin.blogfa.com

رویای شهر قصه ها تموم شدنی نیست ...

۲۱ سال بودنت را با بهترین ها فراموش نکن برای این۱ سال

بعد از هر سلامی یک خداحافظی است و چه سلامها که به دروغ جواب داده شدند اما ...

۷ بار سعی و صفا رفت تا به آب رسید ۷ بارت را طاقت بیار تشنگی زیباست امامت تشنه بود اما ما ...

بیا برای انان که بهترین ها را برایت می خواهند چشمت را ببند خداحافظی کن ۷ بار را به پایان رسان بعد آب برای تو آبی که زمزم نامیدنش لیاقت می خواهد ... خوش به سعادتت

بهترینها را برای بهترین از فامیلمان آرزو دارم . دوبـــــــــــــــــــس به همون اندازه که دوستاتو دوست داری ...

خط به خطش پر از معنی بود برام...اونم بعد از اون صحبت ... آره سلام...خداحافظی ...متینی جواب اینو نمی تونم بدهم!خودتم یم دونی چرا ... دستت رو بذار روی قلبت هر چی گفت باور کن ... دوستت دارم خانمی

یکی مثل بقیه چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام. فقط اومدم تا تولدتون رو تبریک بگم. کار دیگه‌ای نداشتم. ان‌شاالله حجتون با معرفت باشه که در غیر این‌صورت حضور بدون معرفت نیازی به لیاقت نداره ( همچون حرامیانی که هر روز در مکه و مدینه اند) .

کاش ... نمی خواین آشتی کنین؟!
خب همه ی ادمها حتماْ‌اشتباه می کنن اما من اینبار تمام سعیم رو کرده بودم که اشتباه نکنم...خوب بهم بگین اشتباهاتم رو ...خیلی چیزا عوض شده ...حتی با ۴-۵ ماه پیش... حس میکنم... میگن شب تولد آدم دعا برآورده میشه...امشب که خواستم بخوابم ..چشمام رو می بندم ... دعا می کنم برگردین ... می دونم که بر می گردین ... دعام کنید و این روزها بیشتر ...
ممنونم برای تبریک اما بهترین هدیه برای من برگشتن شماست...
یا رب نظر تو بر نگردد

پ.ن. بابایی همه کلی فکر عجیب غریب کردند... کلی همه متعجب شدند که شما کی هستی که من این طوری نوشتم! نمیخواین هنوز برگردین؟!

محمد والا چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند
دیوار زندگی را زین گونه یادگاران
این نغمه محبت بعد از من و تو ماند
تا در زمانه باقیست آواز باد و باران
...

محمد آقا ممنونم ...شعرش جداْ‌زیبا بود ... ان شالله توی امتحانها موفق بشی و یه تابستون عالی در پیش داشته باشی

نجمه پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام
اولا که خواستم برای چندمین بار تبریک بگم
اووووووووووووووووووه
خسته شدم از بس تبریک گفتم دی:
دوما خواستم بگم که من بخشیدمت
خیالت راحت باشه
فکر منو نکن((:
کیکتم نوش جان کردیم(الکی)
من اصلا نمی تونم اینجا کامنت بزارم چون ایکون نداره):
دعا کن خانمی
خدانگهدارت باشه

تو که امسال منو کشتی ... وایستا حساب کنم چند بار بهم تبریک گفتی ...فکر کنم ۱۰-۱۲ باری شد ... مرسی نجمه خانمی
نمیری تو دختر
تو و نگین بدون ایکون میمیرید!‌من می دونم!!!
محتاجیم به دعای خیر
مرسی خانمی
در پناه حق

ح.گ شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ

خیلی خوبه که به این چیزا فکر میکنی((منظورم همه ی پست هات بود))امید وارم دوستات بفهمند چون دوستهای من ...

سلام
ممنونم اما حیف که به جا نیاوردم!...

گلستان سخن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.microrayaneh.com/user/gol

گویا سفر حج مشرف می شوید؟ التماس دعا

ان شالله اگه خدا بخواد
محتاجیم به دعای خیر دوستان

ظریفه دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

شرمنده دیر شد اخه pc قات زده بود الانم دانشگاهم!!
یه چیزایی می خواستم بنویسم ولی ...به نظرم خودت باید بهشون برسی
دعا هم یادت نره رفتی مکه
بوس بوس بوس
تولدتم مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

به به سلام خانم
مرسی از sms های دیشبت ... می دونم که دلسوزی خواهرانه است ... ظریفه جونم خیلی چیزا برام حل شده ... با خیل یچیزا کنار اومدم خانمی
بوس بوس بوس بوس بوس بوس
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی گلم
دعا هم به روی چشم اگه لایق باشم

دوست جونت پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام عزیزم....
منم: تولدت مبارک
خیلی دلم می خواست برای تولدت تولدمو جبران کنم اما...
واقعا شرمندم....
می دونی که این روزا هممون یه جور دیگه ایم...یعنی امیدوارم که باشیم!!!

بنیامین جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام من نام شما رو در وبلاک کد جوا دیدم ازش رانمایی خواسته بودی گفتم اگه راهنمایی خواستی من در خدمتم
سایتم درباره ی جوا نیست فعلا هاستم مشکل داره ولی می تونی هر چی خواستی تو قسمت نظرات بنویس فرادش برات
میل میزنم یا به هر حال بهت می رسونم
www.benyamin.veb.ir
beyamin_gh86@yahoo.com
بای

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

مهران یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

مبارک باشه ...

شدیدا منتظر ره اور سفریم ...التماس دعا ....التماس دعا ...همین ...

سبک برگردی خانوم ..

زهرا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
وبلاگ زیبایی داری.
متن زیبایی نوشتی .

محمد والا جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

شما ها هم تعطیل کردین؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد