حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دعای حوا

 magnify

 

دعای حوا

 

چهل سال بعد
این دعا و آرزوی منه که با هم از این دنیا بریم -آرزویی که هیچ وقت از بین نمی ره و تا همیشه تو قلب هر زنی که همسرشو دوست داره باقی می مونه.
آرزویی که تا ابد به اسم منه.به اسم حوا!
اما اگه باید یکی از ما زودتر بره دعا می کنم که اون من باشم.
زندگی بدون اون دیگه معنی نداره و نمی شه تحملش کرد. این دعا هم تا نسل من باقیه جاودانیه و از زبون تموم اونا که همسرشونو دوست دارن تکرار می شه. من اولین همسر دنیام و تا آخرین همسر دنیا دوباره تکرار می شه.

پس از حوا...

آدم: هرجا که او بود بهشت بود!

خاطرات آدم و حوا
مارک تواین

ظریفه

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیبایی بود...

محدثه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ

پس از حوا...

آدم: هرجا که او بود بهشت بود!

من این کتاب رو می خواهم ظریفه! قبل ازامتحانها!

چشم

زهرا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام ظریفه جون.قشگ بود.ولی من دوست دارم اگه قرار به مردنه دیرتر از همهء کسایی که دوستم دارن بمیرم تا اونا غصه نخورن!

این مهربونی بیش از اندازه تورو می رسونه گلم!

. چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ

راستی محدثه جون اومدم وبلاگت ولی نتونستم پیاممو بفرستم خراب بود.بابا التماس دعا از آقا داداشتون.دست مارو که از پشت بستن .تو چرا باهاش نرفتی؟ خوب بودا!!با ما که نیومدی ...
راستی میخواستم بگم دلم میخواد یه کاری کنم که.اصلا ولش کن بگذریم.(تولدت مبارک)

منم ادرس بلاگتو می خوام

مهران چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://http:/KAKTOOSS.BLOGSKY.COM

محدثه خانوم خوندن کتاب بعد از امتحانات لطفا !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد