حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

آدم و حوا

 ادم و حوا

آدم به جرم خوردن گندم با حوا شد رانده از بهشت اما چه غم حوا خودش بهشت است. عمران صلاحی
بعد از این همه سال فهمیدم که اون اوایل در مورد حوا اشتباه می کردم زندگی کردن بیرون از بهشت اما با اون خیلی بهتر از زندگی کردن تو بهشت اما بدون اونه!!
اولش فکر می کردم خیلی حرف می زنه اما الان اگه اون صدا ساکت بشه و از زندگیم بره حسابی غمگین میشم.چقدر شیرین بود اندوهی که ما رو به هم نزدیک کرد و پاکی قلب و لطافت روح حوا رو به من نشون داد.
خاطرات آدم و حوا
مارک تواین

ظریفه

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

اون گوشه رو بخون... می فهمی چقدر موافقم با متنت...
در ضمن... به قول کتا بروی ماه خداوند رو ببوس...آخ که جهنم با تو بهتر از بهشت بی توست بی وفا!

خانمی...باحالی...و می دونم که از پس همه چیز بر میای

اون گوشرو خووندم ولی نفهمیدم!!!!!!
مرسی

متین پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://mmatin.blogfa.com

اون گوشرو تا نفهمی نمی تونی بخونی

خوش به حاله حوا ...

...دوستت یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام ظریفه جون.
ناز بود. ولی من فک میکنم بهشتی که خدا باش نباشه از جهنم هم بدتره!
راستی به نظر تو چرا بعضی آدما خیلی زود دوستاشونو کنار میزارن؟من که هر چی فکر کردم نفهمیدم .فکر میکنم تنها راه اینکه آدم صبر کنه و یادش باشه که خدا همیشه هست و هیچ وقت بی خودی آدمو کنار نمیزاره.

... یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

یه چیزی تو گلوم گیر کرده ولی جلوی دهنمو گرفتن که نگم .خیلی سخته اما منم جون سختم. چه کسی بازنده است؟ کسی که...
نمیدونم اما یه چیزیو خوب میدونم برای صداقت و دوستی خیلی ارزش قائلم و به این طرز فکر افتخار میکنم.هیچی بدتر از دورنگی نیست
حضرت علی میگه خانه ای که در آن همهء بدیها هست کلیدی دارد که نامش دروغ است.
راستی کتاب اخلاقمون یکی از قشنگترین کتابهایی که تا حالا خوندم.خیلی مطالب باارزشی داره بهت ژیشنهاد میکنم تو کتابخونت بزاریشدوستتدارم .

محدثه به ... یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

مطمئنم سوء‌ تفاهم شده!‌تو تمام شرایط منو میدونی... باید می دونستی که اصلاْ‌ حرف کنار گذاشتن نیست خدا بنده های بدش رو کنار نمیذاره چطور من که یه مخلوق کوچیک خدام یه بنده ی خوب خدا رو که من جداْ‌دوسش دارم رو کنار بذاره...مطمئن باش کبک نیستم که سرم رو بکنم توی برف و نبینم محبت های ریز و درشتت رو...
و توی زندگی من مطمئن باش یکی مثل تو وجود داره با وجود اینکه دور و ورم زیاد بچه های خوب هستند...اما هر گلی یه بویی داره!
امروز حس کردم چیزی شده... وقتی اینو خوندم مطمئن شدم!
من اینقدر حالم بد بود که حتی بعد از ظهر نموندم!!!...
مطمئنم می بخشی...اما می خواهم مطمئنت کنم که اون چیزی که تو فکر می کنی نیست...من جداْ‌دوستت دارم!
اگه اینو خوندی یه خبر بده!...

اعلام صلح بین محدثه و ز...
من نمی دونم ماجرا چیه ولی بعضی چیزا رو نمیشه از دوستی که فکر می کردی دوست صمیمیته بخشید مثل من که چندتا از دوستامو...

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

این حرفای بدبدو من نگفتم که شیطون گولم زد ببخشید اگه به اطر من حالت بدشده باشه هیچ وقت خودمو نمیبخشم.دیگه روم نمیشه تو چشات نگاه کنم.تو همیشه منو شرمنده میکنی.الان بیشتر از میشه گلوم گیر کرده نمیدونم این حرفا رو پیشت میتونستم بگم یانه ولی راستش یلی وشحال که اشتباه از من بود.خیلی دوست دارم.آدم از دست هر کسی ناراحت نمیشه .فقط اونی مهمه که خیلیییی دوسش داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد