حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

خدانگهدارت باشه دوستم

 

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

 که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد

 دگران روند و آیند تو همچنان که هستی

سلام سلام سلام

به همهء دوستای گلم

حال و احوالتون چطوره؟ ایشالله همیشه راضی باشید و در پناه خدا.

شاید تعجب کردین که بعد از این همه وقت از کجا پیدام شد و چرا؟

راستش اومدم خداحافظی البته نه برای همیشه

اصلا اومدم سلام کنم تا ابد

دلم شلوغ پلوغ شده بود گفتم امام رضا کاش منو میطلبیدی

نمی دونم چه جوری شد که جور شد بریم مشهد

جای همتون خالی نباشه!

خلاصه دارم میرم هم مشهد هم کلا از این وبلاگ.

تعجب نکنید (بیشتر منظورم به ظریفه و محدثه و معصومه و انسیه است.)

میدونم به هیشکی نگفتم.

مااینیم دیگه !!!!!!!

تازگیا یه کم سکرت شدم ! به هرحال.

ازم نپرسید چرا چون یه قراریه بین من و خدا.

واسه همتون دعا میکنم.واسه سلامتیتون عاقبت بخیریتون ادامه تحصیلتون ازدواجتون سلامتی پدرمادراتون واسهء دلاتون که همیشه صادق و یک رنگ باشه واسه دوستاتون که هیچ وقت بهشون بی وفایی نکنید واسه اینکه خدا هیچ وقت فراموشتون نکنه وشما هم اونو....

خلاصه هر چی دعا بلد باشم میگم.

التماس دعا هم دارم .

تا میخوام برای خودم دعا کنم میبینم که هر چی خواستم از خدا خیلی بیشتر و بهترشو بهم داده و به تمام آرزوهام رسیدم حالا وقتشه که برای دیگران دعاکنم اما با این همه هرآدمی پشت پرتگاه گناه ایستاده و اگه ریسمان خدا کمکش نکنه ممکنه سقوط کنه پس برای دوستتون دعا کنید خیلی زیاد.

منتظر دیدارتون هستم شاید هم به همین زودیا کی می دونه زندگی هزار تا چرخ داره!

البته اگه هم تو این دنیا هم دیگه رو ندیدیم امیدوارم به بهترین شکل اون دنیا هم دیگرو ببینیم و با هم بریم بهشت.

مسافرت رو دوست دارم

البته آدم چه بخواد چه نخواد مسافره!

مگه چه اشکالی داره سفر؟

سفر شستشوئه!

باید همیشگی باشه.

از ظلمت به نور

از نفرت به مهر

از گناه به ثواب

از دشمنی به دوستی.

ای کاش همه باور میکردیم که سفر بهترین راهه!

من سفر رو دوست دارم حتی اگه هیچ کس همراهم نباشه

خدا هست اون صمیمی ترین و باوفاترین دوستمه.

هیچ وقت رفیق تر و همراه تر از اون ندیدم

زندگی ما آدما اینجوریه تنها به دنیا می آییم...

و بدون اینکه خیلی وقتا بفهمیم تنها زندگی میکنیم.

و تنها از دنیا میریم.

حالا کی تنها نیست؟ اون که با خداست

اشتباه نشه نمیخوام درس اخلاق بدما

میخواستم حرف دلمو بی شیله پیله بگم. همین!

این حرفا تو دنیای واقعی گفتنش سخته .

به ریا و نفاق و این جور اراجیف متهمت میکنن.

ولی خوب خیالی نیست ما که همه جور تهمتی شنیدیم اینم روش.

دلم پره نه؟

هه هه هه...!

آره از شما چه پنهون خیلی.

اما میخوام صبر کنم

صبر کردنو دوس دارم...باهاش حس قدرت میکنم.

 

بگذریم دیگه وقت رفتنه

پس

سلام تا ابد و در پناه دوست

زهرای تو

نظرات 15 + ارسال نظر
ظریفه شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

اونقد زیبا نوشتی که چیزی ندارم بگم جز بهترین آرزوها واست و التماس دعا

معصومه شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

آره؟!!!
غبطه می خوریم....

متین یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://mmatin.blogfa.com

موفق باشی
التماس دعا

انیگما یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://ENIGMA.PARSIBLOG.COM

بابا اشک بچه رو در آوردی ....
التماس دعا ....
انشالله بری مکه....

دوست جون یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ

هنوز متن رو کامل نخوندم ولی...
زهرا جون یادت باشه این دفعه دومه که بدن ما میری ها!!!!!!حسودیم شد...
اما عیب نداره به امام رضا بگو حداقل به خاطر گل روی خودت که انقدر دوست داره و میطلبتت ما رو هم فراموش نکنه چون دوست تویییم....
التماس دعا
به سلامت

شهرام یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

مقدمتون گلباران خانوم....خوش اومدین ...خبر بدین بیایم پیشوازتون ...

محمد اچ دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

قشنگ تر از این نمی شد...
به قول دوستمون گریه ی بچه رو در اوردی..
سلام همه ی ما رو هم به امام رضا برسون...

محدثه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

نمی گم جات خالیه...چون جایی هستی که همه آرزو دارن اونجا باشن...
دو تا دعا دارم..یادت نره دوتاش رو به امام رضا بگیا...
دوستت درام خیلی زیاد

محدثه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ

راستی
پنجره فولاد رضا برات کربلامیده
هر کی میره کر و بلا از حرم رضا میره

آره بخواه که طلبیده بشیم..هممون ان شالله

دختر آریایی جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام...
خوبین؟
خیلی بی معرفتی....
رویا جون معلوم هست تو کجایی؟؟
دختر بد...
خوبی؟

بوس بوس....دلتنگت شدم....

فعلا...

واژه ای به نام پاک کن! جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://eraser.blogsky.com

سلام به همتون....
من نگینم عزیزم....
دختر آریایی....شناختی؟

بیا پیشم...وبلاگ جدیدمه....

فعلا...

تو مرا هرگز نخواهی شناخت ...!!؟؟ شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.dele-zaar.blogfa.com

دگر بیش از این توان رفتنم نیست ...
و من از چشمان تو به هیچ چشمی شکایت نخواهم برد ...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
کارتون داشتم
میل بزنید .
ممنون

ازاده شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
میشه لطفا اسم شاعر شعر ابتدای متنتون رو بگید :
... که تو در دلم نشستی

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ http://AVAZEAFTAB.COM

وبزیبایی بود ..... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد