حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

میلاد نور مبارک ...


لقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنة لمن کان یرجو الله والیوم الاخر و ذکرالله کثیرا- احزاب ۲۰
رسول خدا می فرمایند:
پنج چیز است که جز در مومن واقعی جمع نمی شود و خداوند به سبب آنها بهشت را بر او واجب می گرداند: «النور فی القلب٬ والفقه فی الاسلام و الورع فی الدین و المودة فی الناس و حسن السمت فی الوجوه» (نورانیت در قلب٬دانش و فهم اسلام٬ پارسایی در دین٬ محبوبیت در میان مردم٬ و سیمای اهل خیر داشتن)

میلاد پیامبر نور و روشنایی٬رسول رحمت٬‌منادی عشق و ایثار و جاودانگی و رئس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) بر همه ی مسلمانان مبارکباد ... باشد که پیرو راستینش باشیم.

سلام به همه ی دوستای عزیزم
جداْ برای تاخیر توی آپ کردن باید هر سه تامون رو ببخشید. من یه کم گرفتار بودم اما نه در این حد که نتونم آپش کنم ...

اول از همه می خواهم در مورد یه چیزی بنویسم شاید بشه اسمش رو گذاشت قدردانی ... اما اسمش مهم نیست فقط و فقط می نویسم که حداقل گوشه ای از دینم رو ادا کرده باشم ...
چند روز گذشته اگه نبودند دوستان خوبم٬ نمی دونم چطوری سپری می شد ...
من که حتی ۲۴ ساعت در چنین محیطی دووم نمیارم چطوری سه روز رو اونجا گذروندم! مطمئنم فقط و فقط یه دلیل داره ... همون عزیزانی که عین سه روز رو کنارم بودند ... همون عزیزانی که هر روز با من در تماس بودند ... همون عزیزانی که سعی می کردند نگرانیشون رو پشت خنده هاشون پنهان کنند ...
و من لمس کردم که در بهترین شرایط زندگی٬ اگر دوست و همراهی نداشته باشی٬‌ همیشه در کفر می مانی!(کفر به خدا منظورم نیست)

باور کنید نمی دونم چطوری باید تشکر کنم  از اونهایی که بودند و البته عذر خواهی از بعضی عزیزان که شاید انتظار داشتند من بهشون خبر رو زودتر می دادم (یا اصلاْ‌خیر می دادم)! اما حقیقتاْ‌ دلم نمی خواستم آزرده تون کنم ... محیط اونجا به اندازه ی کافی کسالت بار هست
ممنونم از همه ...
از آنی٬ انسیه٬‌حدیث٬ زهرا٬ عطیه٬غزاله٬‌متین٬مریم٬ معصومه٬‌نجمه و ... (خوبه حروف الفبا بود وگرنه من چه جوری می خواستم این همه لطف رو به ترتیب کنم!)
برای تشکر قسمتی از نوشته های لیلی تقدیم شما ...

لیلی زیر درخت انار نشست.درخت انار عاشق شد،گل داد،سرخ سرخ. گل ها انار شد، داغ داغ.
هر اناری هزار تا انار داشت. دانه ها عاشق بودند، دانه ها توی انار جا نمی شدند. انار کوچک بود. دانه ها ترکیدند. انار ترک برداشت
.
خون انار روی دست لیلی چکید. لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید. مجنون به لیلی اش رسید
.
خدا گفت: راز رسیدن فقط همین بود. کافی است انار دلت ترک بخورد.

و لیلی نام تمام دختران ایران زمین است!

پ.ن.۱. کسی می دونه گل زرد یعنی چی؟! راستی معصومه همه اش براش یه سوال ایجاد شده بود٬‌چرا با اینکه شریط همه ی گلها حتی جنسشون و ... یکی بود چرا یکیش پژمرده نشد؟!
پ.ن.۲. کتاب روی ماه خداوند رو ببوس نوشته ی مصطفی مستور رو به همه پیشنهاد نمی کنم بخونند٬‌ فقط مشتاقم یه نفر بخونه٬ آشنایی که ماههاست غریبه شده! دیروز وقتی قسمت اخر کتاب رو خوندم ... نمی دونم بتونی پیداش کنی یا نه.

نظرات 29 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://bani-adam.com

مهدی پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://bani-adam.com

سلام خواهر خوبم

سلام ...همیشه از دیدنتون خوشحال می شم

مهدی پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://bani-adam.com

میلاد دو نور آسمانی بر شما هم مبارک. خیلی متاسف شدم. هم از بابت کسالتتون و هم از بابت ... .
ان‌شاالله سال نو برای شما و خانواده محترم و همه عزیزانتون بهترین سال زندگی‌تون باشه و در این سال به همه آرزوهای خیرتون برسید و همه دغدغه‌‌هاتون به خیر و خوشی برطرف بشه. بهترین‌های همه عالم نصیبتان باد. التماس دعا

ممنونم. بر شما هم مبارک باشه ان شالله
اشکال نداشت کسالت همیشه هست ولی با وجود دوستان خوب سختیش زودتر حل میشه
اما اون بابت دومی رو متوجه نشدم!
ان شالله (همه اش دعای خوب بود٬‌ممنونم)
محتاجیم به دعای خیرتون

مهدی پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://bani-adam.com

ضمنا از همه دوستان عزیزتون هم به ترتیب لطفشون به شما تشکر می‌کنم و امیدوارم در همه امورات زندگی‌شون موفق بوده و خداوند یار و نگهدارشون باشه. برای من هم دعا کنید

ممنونم ... هر گلی یه بویی داره اما همه ی گلها خوش بو هستند ... به من که خیلی لطف کردند این روزها
انش الله خدا به اندازه ی دل ژاکشون بهشون خوبی بده
همیشه به یادتونم

متین پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://mmatin.blogfa.com

۱.تبریک
۲. شاید فقط یک وظیفه اونم برای ثابت کردن محبت
۳.
۴.
میلتو چک کن نمی شه اینجا نوشت :ی

متین پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

می دونی که من کلا بیرون نمی رم با دوستام اون روز تا شب خوابم نمی برد از خوشحالی :)))))

سلام متین جونم
جواب اولی رو که بهت همون موقع دادم اما من هم خوشحالم که بودی ...
خیلی خوبی خانوم خانوما
در پناه حق

محدثه به متین پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

متین جان، عزیز دلم،‌مرسی برای ایمیلت ...
نگهشون میدارم شاید همون یه دونه رو!
اون کتاب هم ...نوشتم برای آشنایی که غریبه شده ... شاید ۸-۹ ماه باشه که غریبه شده باهام! ...

آناهیتا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://barayeh-to.persianblog.com

سلام گل من.....خوبی عزیزم........خوشحالم که خوبیییییییییی......................من که بهم خوش گذشت ...خیلی...خیلیییییی....شما سه تا ماهین...منم ماه تر :دی خوب....خوبی تک خور؟ (چشمک)منم خوبم.....پس کتابو دوست داشتی........چه خبرا؟الان پیش ایران خانومی میدونم خب من میرم باز میام..........

سلام خانمی... (راستی تو هم عین من شدیا. بین نوشته هات همه اش نقطه چین میذاری!) به من هم خوش گذشت با اینککه می دونم اون شب خیلی اذیت شدی اما جون تو دروغ سیزده ات هنوز باعث خنده ام میشه! کتاب برام یادآور خاطرات بود! نمیرین شماها ...هی بگین ایران خانم
جات خالی بود

سروین پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://sleepingbeauty.blogfa.com

سلام رویا جونم میلاد پیامبر عشق دوستی رو بهت تبریک می گم خانمی

سلام گلم
چقدر خوب شد که اومدی
من هم بهت تبریک می گم
همیشه در پناهش

خود من ! پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

روی ماه خداوند را ببوس مستور ..... یه چی تو مایه های بدتر از بد !

سلام
الآ که کارت دارم خیلی فوری
دوماْ‌ من دیلیل دارم برای اون کتاب
اون کتاب به شدت منو خسته می کرد اما کم کم دیدم عین واقعیته برای من!!! ...

کدخدا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://vispooran.com/

متن و عکس قشنگی بود
موفق باشید

سلام
چه عجب این ورا!
مرسی از لطفت
شما هم همین طور

زهرا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟؟
خوشحالم که دوباره صحیح و سالم اینجایی...بازم یادم رفت چی میخواستم بهت بگم؟!!(مامان هم نیست که بهم تقلب برسونه)
آپ زیبایی بود...حدیث شیرینی بود ...قصه ت هم خیلی ملس بود.من عاشق انارم:)

سلام گلم
مرسی از تو و زحماتت...مامات و بابا و غزاله ی مهربون و دوست داشتنی...
ااا زهرا یعنی همیشه مامان بهتمی رسونه...فکر کنم مثل اون روز می خواستی گبی دلت برام تنگ شده ;-)
مرسی خانمی... به نوشته های تو که نمی رسه ... من عاشق گیلاسمD:

At جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.atye.mihanblog.com

سلام.....
آخجوووووووووووووووووون معروف شدم....
اسمم اومد رو نت!!!
می دونم که چون من نیومدم حالت زودتر خوب شد...!!
منم اون کتاب رو خوندم. با حاله...عین تو!!

سلام گلی
تو که معروف بودی؟!
عکست نیاد اسمت مهم نیست خیلی ;-)
دوست داشتم بینمت اما نه اونجا ...
ای ول ... پس من چقدر ضد حالم!!!

دوست جونت جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام عزیزم. چه طوری؟!!
خدایی خوش گذشتا به هممون:ـ)
ولی انشاالله دیگه یه همچین جایی نبینمت جز برای آرزویی که مامانت برای معصومه کرد...
عید بزرگت مبارک
راستی خوش گذشت؟

سلام به روی ماهت
ای ول... عدو شود سبب خیر )عدو همون بیماریست در اینجا!)
ممرسی...من هم موافق دعای مامانم ...البته ناگفته نماند که اول از همه خودم به ذهنم رسید:))
عید شما هم مبارک
آره ٬جات خالی بود کلی

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

ایول که باز تو اپ می کنی!
انار .. میوه ی عجیبیه!!!!!و هر چیز عجیبی جالبه واسم!!!!!!

پس چی ... اینقدر که تنبلی تو!مگه قرار نبود بعد از کنکور به قوا خودت بترکونی!
بابا عجیب...بابا عجیب دوست ...

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ

راستی غریبه ها نباید واسه ادم مهم باشند مگر اینکه اشنای واقعی باشن‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍!!!!!!!ذهنتو درگیر غریبه های غریبه نکن عزیز دلم

چه جمله ای!!!پر از پارادوکس

ولی غریبه ها هم بعضی وقت ها کارهاشون روی آدم تاثیر میذاره ظریفه ...
جمله ات باحال بید!
چشم ذهنم رو که کلاْ‌تعطیل کردمدرگیر نشه یه وخ!

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

بر شما هم مبارک عزیزم‍
انشاالله دیگه نشنوم مریض بشیا!!!!!!

بر شما هم مبارک باشه حسابی
ان شالله ۱ شنبه میبینمت خانمی
من که نمی خوام مریض بشم اما پیش میاد دیگه!

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
انلاینی؟
راستی هیچ پرونده ایو نیمه باز (یا نیمه بسته) نذاز...

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

مریضی دست خود ادمه.این از کشفیات منه‍‍‍!!!!!
جدی می گمی.بهشم اعتقاد دارم۱۰۰٪
نبینما دیگه مریض شییییییییییی

ظریفه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ

شرمنده ها
من هی به ذهنم یه چیزایی می رسه میام می نویسم
در مورد جوابت :
اکه ادم نخواد رفتار هیچ ادمی چه اشنا چه غریبه نمی تونه تاثیر بذاره‍فقط باید بخواد که نذاره

خود من ! شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ

فکرشو بکن .... تو نباشی و برات تصمیم بگیرن و توی تصمیم سازی برای خودت هم نقش نداشته باشی برای تصمیمی که تصمیم سازیش کار خودت نباشه و مجبور بشی یه تصمیمی برای تصمیم دیگران بگیری که تصمیمت برای تصمیمشون تصمیم خودت نیست و تصمیم دیگرانه ! ( )

انیگما شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://ENIGMA.PARSIBLOG.COM

سلام و صد سلام و تبریک سال نو به دوست خوب و قدیمیم..

دعوتت کردم به یه بازیه باحال ...
خوشحال میشم قبول دعوت کنید ....

شاد باشید ...

میگم تو روی منو تو اینور اونور رفتن کم کردی ها ....

درضمن خیلی زندگی کردم با : و لیلی نام تمام دختران ایران زمین است ...

انیگما شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://ENIGMA.PARSIBLOG.COM

راستی اینو یادم رفت بگم :
گل زرد نشونه جدایی و گاها نشونه نفرته ...

یادمه در انفوان جوانی وقتی میخواستیم رابطمونو با دوست دخترامون قطع کنیم یا یه گل زرد براش میفرستادیم یا کارت پستال گل زرد رو ....
شاد باشی....

انیگما یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://ENIGMA.PARSIBLOG.COM

بازی آرزوها چی شد پس ؟؟؟؟

نکنه نمیخوای هیچکی بدونه چه آرزو هایی داری

آزاده دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.yekibood-yekinabood.blogfa.com

سلام
چی شده بود؟

انیگما دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

آپ کردم ...

موضوع هم متفاوته ...

خوشحال میشم بیای ....

فائزه (قطره) دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

سلام دوست قدیمی. سال نو مبارک. خوبی؟

محمد-والا(اچ) پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام...
فکر نمی کنم دیگه حرفی داشته باشم که بگم...

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد