حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

نو روز و روز نو ...

 

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

نوروز یک جشن ملی است، جشن ملی را همه می شناسند که چیست. نوروز هر ساله برپا می شود و هر ساله از آن سخن می رود. بسیار گفته اند و بسیار شنیده اید پس به تکرار نیازی نیست؟ چرا هست! مگر نوروز را خود مکرر نمی کنید؟ پس سخن از نوروز را نیز مکرر بشنوید.

 

در علم و ادب تکرار ملال آور است و بیهوده "عقل " تکرار را نمی پسندد: اما "احساس" تکرار را دوست دارد، طبیعت تکرار را دوست دارد، جامعه به تکرار نیازمند است و طبیعت را از تکرار ساخته اند. جامعه با تکرار نیرومند می شود احساس با تکرار جان می گیرد و نوروز داستان زیبایی است که در آن طبیعت احساس و جامعه هر سه دست اندرکارند.

                                                                     دکتر شریعتی

خدایا امسال عیدی فقط یک چیز می خواهیم...فرج منقم آل محمد (ص)

نظرات 19 + ارسال نظر
گدای فاطمه س سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.yasekhonin.blogfa.com

سلام علیکم
سال نو بر شما عاشق و دلشده ی ولایت مبارک باد و انشالله سالی پر از خیر و برکت در پیش رو داشته باشید
انشالله که سال 1386 آخرین سالی باشد که مولا و سرورمان در پشت پرده ی غیبت در غربت به سر میبرد. آمین
التماس دعای مخصوص دارم
یا علی

محمد والا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام..
امیدوارم سال پر خیر و برکتی باشد برای همه .
یا مقلب القلوب والبصار..

متین چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://mmatin.blogfa.com

سال نوتون مبارک

و همچنان ظهور را التماس میکنیم

خاله بچه ها پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام
سال نو بر همه دوستان مبارک
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
گر بیایی دهمت جان ور نیایی کشدم غم
من که می میرم به هر حال چه بیایی چه نیایی...
دیدی بالاخره من هم یاد گرفتم؟!

مهدی جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://bani-adam.com

سلام خدمت خواهران خوب و مهربانم. سال نو بر شما نیز مبارک. ان‌شاالله زیر سایه آقا امام زمان (عج) سالی سرشار از موفقیت ، شادابی و سلامت در پیش رویتان باشد. التماس دعا

خود من! شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

اللهم انی اسئلک من کل خیر احاط به علمک و اعوذ بک من کل شر احاط به علمک اللهم انی اسئلک عافیتک فی اموری کلها و اعوذ بک من خزی الدنیا و عذاب الاخره ....
آمین

خود من ! به محدثه شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

سبحان ربی الملک القدوس رب الملائکته و الروح خالق السموات و الرض ذی العزه و الجبروت ....

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک امیدوارم سال جدید سال پیروزیهایتان باشد .
راستی ما یه آبجی رویایی داشتیم به ما سر می زد . سلام مخصوص داریم خدمتشون عیدشونم مبارک
ما هم یه داستان از یه کتاب خیلی قدیمی با ترجمه فارسی نوشتیم اگه سر بزنید و بخونید واقعا منت گذاشتین
می دونم خیلی طولانیه اما ارزش خوندن رو داره
موفق باشین
در پناه حق

آناهیتا سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://barayeh-to.persianblog.com

سلالم....سلام...

سروین خانم گل سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
عیدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککک
دلم برات تنگ شده خانمی

دوست جونت چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام به همگی و سال نو شما مبارک
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
امروز روز آغاز امامت آقامونه.پس به سرو سامان رسیدن همگی مون مبارک

شهرام پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.entezarefaraj313.mihanblog.com/

سلام موفق باشید التماس دعا

کودک زمستانی یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ق.ظ http://www.koodake-zemestani.persianblog.com

سلام...
اول از همه عیدتون مبارک...
سال خوبی داشته باشید.
-----------------------
چقدر پست سانتاماریا قشنگ بود...نمی دونم کدومتون نوشته بودید اما خداییش حس قشنگی داشتم وقتی می خوندمش اونم الان !
----------------------
در پیچ های تند زمین گیر کرده ایم
مثل همیشه باز خدا دیر کرده ایم
----------------------
مجنون اگه مجنون باشه،سالهای سال دووم میاره...
----------------------
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
شاد باشید
التماس دعا

حدیث دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://scarcesenses.persianblog.com

از کتاب کویر دکتر شریعتیه
من عاشق نوشته هاشم
ممنون از این تکرار به موقع
عیدتون مبارک
و شاد باشین...

mohammad sheikhani دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ http://learnpc.blogfa.com

salam sal no mobarak
adam khobeh dostan ghadimi ash ro az yad nabarad va gahi beheshon sar bezanad .
khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bimarefatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn

حدیث سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://shl43.persianblogcom

الهی آمین!
برات در سال جدید سبد سبد گل خنده آرزو میکنم عزیزم!
شاد و سلامت باشی! ایام به کام.

زهرا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ http://webloge khodemoon.com

دیروز یه سیزده بدر فراموش نشدنی و قشنگ بود.حیف گلمون کم بود.ایشالا سال بعد جبران میکنی عزیزم.از طرف من خودتو ببوس. مواظب باش که دیگه پشه لگدت نکنه.پات اوخ نشه.خیلی دوستت دارم!

حاج جعفر لک زایی سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://lakzaee86.parsiblog.com

به نام خدا سلام وبلاگ زیبایی دارین یه خواهش از شما دارم و اون این هست که وبلاگ من رو لینک کنید
با تشکر
سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم
یا علی

دوست عزیزم یک نکته دیگر یادم رفت:

انرزی کسی که به چیزی معتقد است برابر است با انرزی 99نفر که فقط به ان علاقه مند هستند

التماس دعا

رویا چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

من برگشتم!‌صحیح و سالم!‌پام هم حالش خوب شده ...
اومدم دیدم ای دل غافل اینجا که هنوز آپ نشده!!!
من معذرت میخواهم از همه...
ان شالله زودی آپ می کنم
مرسی از همه و یه مرسی مخصوص تر برای زهرا و مامان و خواهر گلش و معصومه و انسیه و آناهیتا و متین که این روزها کنارم بودند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد