حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

من از دید او!

 

 

         الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین علی علیه السلام و الائمة المعصومین علیهم السلام

عید غدیر خم بر همه ی عاشقان ولایت مبارک باد

 

 

 

سلام دوستای همیشگی و خوب من

من ِبیچاره بعد  از خوندن 15 گانه ی او

خوبین؟خوشین؟زندگی بر وفق مراده؟

عرض شود که وقتی زهرا این طوری می نویسه (پست قبلی) آدم در نا­خودآگاه وجودش کم میاره...امروز می خواستم در مورد تقابل عقل و عشق بنویسم که بنا به دستور زهرا خانوم (حالا می گم چی گفت) فعلاً منصرف شدم...این بازی شب یلدا رو حتماً همه شنیدین...توش ملت میان 5 تا خصوصیت میگن که بقیه نمی دونن(البته خیلی از بلاگرا چیزایی رو می نویسن که توی نوشته هاشون تابلوئه!).... سه تا دوست خوب ما رو دعوت کردند برای این بازی(آقا مجید، غزاله جون، لیلای قاصدک عزیز)...هی ما قصر در رفتیم! اما زهرا خانوم گل امروز زنگ زد و دستور داد که من شروع کنم به نوشتن!

یه دوست خوب مهمونم بود از دیروز، قرار بر این شد که این خانوم خانوما هر چی در مورد من میدونه بنویسه و من بدون کوچکترین ویرایشی اونو بنویسم به عنوان همین بازی(قول دادم وگرنه...)!

5 تا تبدیل شد به پانزده تا(!) و به گفته ی خودش اینا فقط یک سوم اصل قضیه است ( خدا بهم رحم کرد که همه رو ننوشته!)....

 رویا

 

من از دید او

 

1. اگه با من و یکی دیگه(!) همراه بشه یه  ترکیب استثنایی به وجود میاد که با دیدن جرز دیوار هم ریسه می ریم از خنده و بزرگترین غم هامون رو هم فراموش می­کنیم(این خُب یه ویژگی مشترک بود. در ضمن به گفته شاهدان عینی ما انسانهای نسبتا ً نرمالی هستیم و مشکل حاد روانی هم نداریم. این ویژگی می تونه ناشی از یه نوع سینرژی کم نظیر باشه!).

 

2. خداییش  IQبالایی داره! حیف که در مسیر خدمت به بشریت به کار نمی گیره! افسوس و صد افسوس...!!!

 

3. این ویژگی رو خودش قبول نداره اما از من که رفیقش هستم بپذیرید: معتاده!!! به sms و اینترنت.  گولش رو نخورید اگه تیریپ بی تفاوتی نسبت به کامپیوتر و موبایل اومد. قیافه اش وقتی براش sms می یاد یا اینترنتش دیر شده دیدنیه! براش دعا کنید طفلی جوونه!

 

4. عاشق بزن و بکوب و برقصه و سروصدا و خلاصه تو بدترین شرایط ممکنه کلی سر حال و خوشحال ببینیدش. اما باز هم از من می شنوید گول نخورید! یه قلب مهربون پشت این چهره است که نمی خواد دیگران رو ناراحت کنه!

 

5. نماز می خونه با حس و حال. از رفیق نزدیک های خدا باید باشه! تف به ریا! آی ملکوتی میشه ... (می تونید التماس دعا خواهر! هم بهش بگید. یه لیست داره بگید addتون کنه، ضرر نمی­کنید!)

«     دو ویژگی فوق خانواده اش رو هم دچار نوعی سردرگمی کرده.

 

6. .... (به دلیل پاره ای از مسائل امنیتی حذف شد)

 

7. مخ زنیش توپه! عالیه! بیسته...!!! (جداً مواظب باشید!)نمونه اش خود من! سه سوت مخم رو می زنه نه با حرفها نه! کارش رو خیلی راحت تر از این حرفها انجام می ده! یه نگاه می کنه(با اون چشمهاش!) اون وقت من خودم همه چیز رو اعتراف می کنم. گاهی هم اعترافم دو سه ساعت طول می کشه!

 

8. چارچوب های خاص خودش رو داره و در عمل هم نشون داده حاضره پای این ملاکها و تعریفها بایسته و مقاومت کنه! اما تو مسایل خرد و نیمه خرد سخت نمی گیره و خلاصه آخر انعطافه!!! حداقل در مقایسه با من خیلی بیشتر برا دیگران کوتاه میاد!! البته شایان ذکر است که این انعطاف تا زمانی ادامه داره که بدونه: بهش اعتماد دارید، بهش احترام می گذارید و ازش سوء استفاده نمی کنید! وگرنه ازش دور شید که رویا خطرناک می شود...!!!

 

9. این آدم بسیار منعطف در مقابل مامان و باباش می تونه تبدیل بشه به یه بچه­ی بد قلق و لجباز!(خدا اون روز رو نیاره! آمین!) اون وقت به هیچ صراطی مستقیم نیست. (عاشق باباشه و البته حق هم داره، بابا به این باحالی!!)

 

10. گاهی romance خونش بدجور می زنه بالا! در این جور مواقع باید یه کوته پیامی شبیه این از من دریافت کنه: عزیزم بی خیال romance و تخت بخواب. برا این مشکل راه حل دایمی پیدا نشده. بزرگ شه خوب می شه.

 

11. علاقه بسیاری به خواب صبح داره. نمونه اش: دیشب من مهمونش بودم. درسته تا سه شب من داشتم حرف می زدم اما خودش هم شبهای دیگه زود نمی خوابه که. اون وقت ایشون تا 11:30 ظهر خواب بود و من بیچاره از 9 بیدار بودم و به در و دیوار نگاه می کردم و البته کتاب خوندم. آخه آدم خونه مردم! چه کار دیگه ای می تونه بکنه.

 

12. سلطه جو و دیکتاتوره! این یه ویژگیه پنهان و بالقوه است که گاهی نمود پیدا می کنه. البته ممکنه اصلا ً متوجه نشید چون در قالب رفتارهای بسیار ملایم و حتی ناجوانمردانه ای مثل سوء استفاده از احساسات خودش رو نشون می ده . مثلا ً اول پیشنهاد می کنه که تو هم بیا با من وبلاگ بنویس اگه قبول نکنی خودش یه وبلاگ برات می زنه و بهت هدیه می کنه !(ای کاش همه دیکتاتورهای عالم این طوری باشن!) یا نمونه دیگه: تو شرایط بحرانی یه sms بهت نشون می ده برا یکی بفرستی که بعداً می مونی توش که این چه غلطی بود کردم؟؟!! چیزی نشده، نگران نباشید! رویا از غفلت شما سوء استفاده کرده...!!!

 

13. خدا نیاره اون روزی که حکم عقل و حسش متفاوت باشه! اون وقت اگه راه درست رو از دید عقل بیان کنید بهتون حق می ده اما هیچ...!!! اقدام مثبتی انجام نمی ده! البته من می دونم تلاشش رو می کنه اما ... خیلی بهش سخت می گذره. به بیان دیگه احترام زیادی برای احساساتش(جدای از عقلانیت) قائله.(اگه در این جور مواقع بهش متذکر بشید که دختر عاقلیه، باز هم خطرناک می شه!)

 

14. امان از روزی که واحد تجسسش فعال بشه! کی گفتم ف ض و ل...؟! بچمون فقط یه کم زیاد! کنجکاوه!

 

15. حتما ً همه تا الان فهمیدن! اما من رسماً از همین تریبون اعلام می کنم این که رویا نیستش که...!!! اسمش محدثه است.

 

پ.ن : این ها که نوشتم می تونه عین واقعیت نباشه، فقط برخی از ویژگی های محدثه عزیز از دید بنده است. بنابراین ازش معذرت می خوام اگه جاهایی از این نوشته در حقش بی انصافی یا اغراق کردم. نمی دونم برداشت بقیه از اینها چی باشه، اما من با همه خوبیها، مهربونیها و ... خیلی دوستش دارم و براش احترام قائلم.

نظرات 43 + ارسال نظر
بابایی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

فعلا سلام داشته باشم خدمت رویا خانم تا بعد. البته فکر کنم دوستشون رو هم بشناسم. از همین جا هم سلام دارم خدمت ایشون

سلام بابایی جونم...چقدر خوشحالم کردین که اومدین و مثل همیشه نفر اول....
خوبین شما؟
ایشون هم سلام میرسونند متقابل!!!

بابایی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

راستی اون یکی دیگه رو هم دورادور می‌شناسم هاا

درست زدین به هدف...همونه که می دونید!!!

مهدی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

سلام و عرض ادب خدمت سه تفنگدار فابریک ( منظورم اون سه تفنگداره هاا نه این سه کروکدیل. هرچند خدمت سه کروکدیل هم سلام ). راستش من هم قصد داشتم پونزده تا دیگه اضافه کنم دیدم لزومی نداره همه کرامات این رویا خانم رو ببینند. همین طوریش کلی برادر!! داره. اگه کرامات دیگه‌اش رو هم بدونن چی میشه. این شد که تصمیم گرفتم برای این‌که از پیام‌های بلند من به پست قبلی دل‌خور نباشن بعنوان پیام بلند تفسیری بر این پانزده‌تا بزنم. البته با اجازه از رویا خانم.
۱ - در مورد مطلب یک فقط می‌تونم بگم که دوستان خوبی هستید و انشاالله همیشه خوش و خرم و شاداب باشید.
۲ - قسمت اول بند دوم رو قبول دارم ولی قسمت دومش رو نه. به نظرم ایشون فقط آی کیوشون رو برای خلق‌الله خرج می‌کنن و ذره‌ای برای خودشون آی کیو مصرف نمی‌کنند. با قسمت سوم ( افسوس ) هم موافقم
۳ - شدیدا با بند ۳ موافقم و با پوست و خون خودم احساس کردم. می‌گین نه از علی آقا بپرسین !!
۴ - در مورد قسمت اول بند ۴ استغفرالله. ولی نسبت به قلب مهربونشون الحمدلله
۵ - کاملا موافقم و دلیل اصلی این‌که بسیاری از خطرات از بیخ گوشش می‌پره همین خصوصیت ملکوتی بودن ایشونه .
۶ - من با این نظر شما موافقم. اما دلیلش رو هم می‌دونم. اون هم اینه که خیلی دختر ساده ایه و خیلی خوش باوره. به همه اطرافش با همون سادگی و صداقت و صفای خودش نگاه می‌کنه و فکر می‌کنه همه اطرافیانش بره اند. ( خودم رو می‌گم‌ها به دیگران جسارت نشه ). در این موارد خیلی دهن‌بین و یا قلم بینه و زیاد با باطن و ذات افراد کاری نداره. از این رو با اولین کلام عاطفی دل به دریا می‌سپره و ... خب شما اگر تور بندازی و ببینی همون پرتاب اول یه ماهی به این بزرگی و .... افتاده توش ولش می‌کنی؟
۷ - خب خدا رو شکر چشماشون هنوز به من نیافتاده تا ببینم تا چه حد این بند صحت داره. ولی میشه تصور کرد و واقعا بعید نیست. چون افرادی که کلام گیرایی دارن چشمان نافذی هم دارند.
۸ - با این بند موافقم و تعریف خاصی براش ندارم.

مهدی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

در مورد بند ۹ باید بگم برخلاف بند ۵ که منشا خیر و صلاح زندگیشه این بند منشا مشکلات و سختی‌هاش توی زندگیه. البته من با توجه به شناختی که از مشکلاتش دارم بهش تا حدودی حق می‌دم که نسبت به این مسائل حساس باشه و موضع بگیره. ولی اگر در مقابل بدرفتاری‌های والدینش صبر داشته باشه و سعی کنه در همه حال احترام و هوای اونا رو داشته باشه بسیاری از مشکلات براش پیش نمیاد و اگر هم باشه با دعای خیر والدینش و محبت فزاینده‌ای که خدا نسبت بهش ابراز می‌کنه برطرف میشه.
۱۰ - این امر ناشی از همون صفا و سادگی و بی آلایشی درونیشه.
۱۱ - این بند هم منتج از بند ۳ است و فکر نکنم تفسیر بخواد. البته خوش خواب بودن در دخترانی با این سن و سال که قید امتحان ارشد رو هم بزنن ( در این مورد ازشون دلخورم ) امری طبیعیه. منتهی به این شدتش برای همون امره
۱۲ - با این خصوصیت ایشون هم هنوز برخورد نداشتم و تفسیری براش نداشتم.
۱۳ - آخ آخ آخ . دست روی دلم نذارید. من فکر کردم فقط خودم هستم که این خصوصیت رو تشخیص دادم.
۱۴ - در این مورد حرفی برای گفتن ندارم.
۱۵ - من گفتم این کسی که این چیزا رو درباره‌اش نوشتین چقدر برام آشناست‌هاا
اما پ ن خودم. با تمام این تفاسیر احساس می‌کنم دختر به این خوبی و نجابت ، صفای روحی و صداقت ، خیلی توی این کره خاکی کم پیدا می‌شه و اعتقاد قلبی دارم که اگر کسی دلش رو بشکنه خدا براش تلافی می‌کنه. اگر کسی بهش ظلم کنه تاوان سختی توی این دنیا پس می‌ده . و اگر کسی بدون هیچ چشم‌داشتی و یا بدون هیچ نیت بدی بهش نیکی کنه ، حسنات زیادی به پاش نوشته می‌شه. امیدوارم خوشبختی و سعادت تا آخر عمر همراهش باشه. مراقب این دختر خانم باشید تا خدا هم مراقبتان باشد. بهترین‌های عالم را برایتان آرزومندم. التماس دعا

سلام آقا مهدی
خوبین شما
راستش تصمیم داشتم که کامنتها رو جواب ندم....
آخه کامنتهای این دفعه یه معنیه دیگه رو میده...اما دلم نیومد...
خداییش پ.ن تون خیلی پ.ن بودا....تازه همون دوست محترمه می گفت این آقا مهدی چه پ.ن ی زده...حالا بعداْ‌بهتون جمله ی اصلیش رو میگم..اینجا که نمیشه همه چیز رو فریاد زد;-)
مثل همیشه لطف داشتین به من...در پناه حق... محتاجیم به دعای خیرتون ...مخصوصا ‌ْاین روزا

مهدی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

البته رویا خانم معذرت مرا هم پذیرا باشید که بدون دعوت ! خدمت رسیدیم. اگر جسارتی شده در پاک کردن و یا حذفشون کاملا مختارید. باز هم التماس دعا

اااااااااااااااااا این طوری نگین دیگه...شما همیشه اینجا دعوتین...اصلاْ‌صاحبخونه اید...مخصوصاْ‌وقتی من می نویسم

معصومه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ

اولا سلام خدمت آقا مهدی باهوش!!!
عرض شود که اگر فرض محال! قرار باشه بنده خدایی نکرده اسائه ادب کنم و در مورد شما بنویسم حتما به بند دوم بدون قسمت دومش اشاره خواهم کرد!
خدمت کروکودیل ها هم عرض سلام و ارادت!
محدثه خانوم این طرف که در مورد شما نوشته(حالا هر کی بوده) چقدر گوشت تلخه!! انقدر بهش رو نده! به قول رییس فردا آستر هم می خواد ها...!!! ولی خواهشا ْ در مورد بند ۶ رعایتش رو بکن. گناه داره طفلی!

معصومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اون روی منو بالا نیار!
میدونی که چی میشه؟؟؟؟!!!

خوبی تو؟غم لطیفت لطیف تر شد یا بی لطافت تر...دیشب هنگیده بودم....افتضاح بود...
دلم میخواست بودی تا ۳-۴ با هم حرف می زدیم اما دیشب دلم حرف نمی خواست یه چیز دیگه می خواست....
دعام کن حسابی

فراز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.pesare-usi.blogfa.com

من و تو مثل ستاره زیر یک سقف اما دوریم......
تو گرفتار سکوتی من اسیر بی کسی هام......
اما من هیچ جا نشانی از عشق نمیبینم.....

عالیه.به من هم سر بزن.اگه خواستی من رو پیوند خودت کن.

سلام
ممنون که تشریف آوردین
خوشحالم کردین
میام پیشتون

حدیث چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ http://shl43.persianblog.com

سلام عزیزم!
من شاکیم.اینا قضاوت بود نه اعتراف.به بند بندش کار ندارم ولی از دید من تو از آی کیوی بالایی برخورداری نه فقط برای دیگرون بلکه برای خودت هم.عزیزم تو خیلی خوب تربیت شدی دست مامان و با با رو ببوس!حتماْمیدونی که حسن خلق نشانهءایمان و علامت عقل و دانشه...و تو این مهم رو داری و مطمئنم در این توانایی بیشترین تاثیر رو پدر و مادر مهربونت روی تو گذاشتن.بگذریم از اینکه آدمهایی که از آی کیوی پایینی برخوردارن قادرند به سرعت فرصت سوزی کنند و از دوست یک دشمن کمربسته بسازند.تا جایی که میدونم این خصوصیت مهربونی و انعطاف تو شاید گاهی اسباب رنج خودتوهم فراهم کنه ولی هیچوقت باعث نمیشه فکر کنی کاری رو که درسته انجام ندادی و من میدونم در تصمیم گیریهای اساسی زندگیت همیشه درست و قاطع عمل میکنی.از حرفای معصومه جون میشد فهمید رویا یه دختر چند بعدیه که ارتباط گیری باهاش کار سختی نیست.با بند ۱۵هم به هیچوجه موافق نیستم.
ولی یادت باشه حتی یه راز هم از خودت نگفتی. البته امشب زهرا به من یه راز از تو گفت اونم اینکه مثه من متولد خردادی.خوشبختم.

سلام
خوبین شما؟
نمی دونید وقتی شما نظر میذارید میخواهم پرواز کنم...دوستتون دارم خیلیییییییییییی
خب گفتم می خواهم این بازی رو عوض کنم...عوض کردم دیگه....قضاوتهای بقیه برام مهمه...چون آدم با اینا زندگی می کنه...باید از بین اینا بدهاش رو حذف کرد و خوب هاش رو تاکید بیشتری کرد...به خاطر همین نظر دوستان خوبی مثل شما واقعاْ‌ برام مهمه
خردادیها آدم خوبین مگه نه ؟;-)

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام عزیز
اعتراف جالبی بود
ما هم با یه شعر از استاد شهریار به همراه ترجمه و صدای خود استاد به روز هستیم خوشحال می شویم سر بزنید
موفق باشین
در پناه حق

سلام عزیزان
خوبین؟چقدر خوشحال شدم کامنتتون رو دیدم
همون روز اومدم وخوندم و نظر گذاشتم براتون
خیلی زیبا بود
موفق باشید همیشه

ظریفه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ

خنده رو
افتضاح پراحساس یه چیزی از افتضاحم اونورتر.
یه کوچولوی ناناز(اینو خودم می فهمم یعنی چی)
خوش قلب
مهربون
زیادی رو میده به همه حتی به خود من(اینم برمی گرده به همون خوش قلبیش)

سلام یادت رفت کوچولو!
خوبی تو؟
دشمنت چطوره؟
درس هم که خب حتماْ داری می خونی...ظریفه ی پر طلایی امید تیم مایی!!
افتضاح ظریفه؟نامرد؟من کجا افتضاح پر احساسم؟!
می کشمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تو خودت خیلی خوبی مهربون
شاد باشی و سرحال همیشه

زهرا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام رویای گلم.خوبی؟
من بیخود بکنم امر کنم.
خواههههش کردم عزیزم.
با نظرای معصومه۹۰٪ موافقم.
به نظر من مامان و بابای بی نظیری داری! خیلی خیلی خیییییییییییییییییلی.
از همین جا مامانو ببوس و به پدر هم عرض ارادت بنده رو برسون گلم!خیلی ممنون که برام اس ام اس زدی .
و خیلی ممنون که آپ کردی
جالب بود.
معصومهء گلم تو هم خیلی باحال نوشتی آدم نوشته رو که میخونه دقیقا معلومه که با ساختار گفتاری چه کسیه!
البته بگذریم از اینکه من قبلا می دونستما!!!!!!!!!!!!!
کاش هر دوتا تون الان خونهء ما بودین
شاد باشین

سلام گل من
شما امر هم کنید من به دیده ی منت می پذیرم بانو
لطف اری...به نظر من هم اونا بی نظرین من یه کم)زیاد( بی ظرفیتم جلوی محبتهاشون
کاش تو هم چند تا از خصوصیاتم رو می گفتی زهرا
خصوصیاتی که خیل یها نمی دونن
خوب و بد
برام مهمه
لطف کردی مثل همیشه
خوشحالم کردی
در پناه حق عزیزم

رویا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ

http://modir.parsiblog.com/#144423
http://www.khatm.parsiblog.com
http://www.aznoor.parsiblog.com
من که شکه شدم....باورم نمیشد....خدا رحمت کنه

حسن آقای نظری از بینمون رفت...

حدیث پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

منظورم بند ۱۴ بود نه ۱۵

متوجه شدم..اما از حق نباید گذشت...من اگه بخواهم چیزی رو بفهمم به آب و آتیش می زنم برای فهمش!!!خردادیها این طورین مگه نه؟۱;-)

محمد اچ پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

امان از این روزگار...

روزگار غریبی است...
خوبی محمد آقا؟
کم پیدایی شایدم ما کم سعادت!
خوب باشی و سرحال

م.م پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://http://www.monjialamebashariat.blogfa.com

سلام
وب بسیار جالب و جذابی داشتید
تشریف بیاورید
التماس دعا

سلام
لطف دارین
حتماْ‌میام سر می زنم
اسم وبلاگتون که زیباست
ان شالله خود منجی نظر کنه به وبتون ...
در پناه حق

شهرام پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام ...

شما این بازی روتحریف کردین ...اصن بازی اینجوری نیست که ...این یه قضاوته ....

اما خوشم اومد از نوع قضاوت...شاید خودش جرات و شهامت این نوع بیان رو نداشت ...

این نوع محدثه رو من دوست دارم ...این پانزده مورد هم برام نااشنا نبود ..
محدثه جمع اضداده ....هم خیلی خوبه ...هم خیلی بده ...هم خیلی پر نشاطه ...هم گاهی خیلی غمگینه ....هم عاقله ....هم دیوونه ....

با تمام این تعاریف و تفاصیل محدثه یه دختر بی نظیر نیست ...اما دختریه که هر کسی به دوستی با اون افتخار میکنه و از این دوستی لذت میبره ...

محدثه معنایه دوستی رو میدونه ...و این خیلی مهمه در این روزگاری که دوست کمیابه ..

براش ارزوی موفقیت و خوشبختی میکنم ....

سلام (تاخیر داشتینا آقا شهرام)

خب نمی دونم چی باید بگم...جمع اضداد...پر نشاط... غمگین...عاقل (فکر نکنم) ...دیوونه رو موافقم بد فرم!
لطف داری...
لطف داری...
لطف داری....

ممنونم
من هم آرزوی عاقبت بخیری برای تو...امیدوارم موفق باشی و شاد ...
...

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
۱۵ تا ؟
برم ببینم چی نوشته و برگردم

اگه جلوش رو نمی گرفتم ۳۰ تا می نوشت!!! یک بدجنسیه که نگو!

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

پس معتادی
اره ؟
نچ نچ نچ نچ نچ

نه بابا!
الآن که خیلی کم تر شده...
من دختر خوبیممممممممم

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

التماس دعا . دی :

داشتیم مسخره کردن؟من به این خوبی
ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن:-((

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

من شیشمی رو خوااااااااااااااااااااااااام بدونم چی بوده ( گریه )

دستور از بالا بود...تازه قرار بود کل پست برداشته بشه! اما...
....

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

آخی
عاشق باباتی ؟
خدا واسه بابات نگهت داره

;-)

کدخدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ http://kashkool3.persianblog.com/

به به
محدثه ای ؟
اره ؟
مرسی از این دوستت
سلام منو بهش برسون
بهش بگو که :‌
بابا تو دیگه کی هستی
خوشم اومد که برات کمم نزاشته
به هر حال من میمیرم واسه همچین دوستی هایی
ایشالا که همیشه خوش و خرم و شاد و احساساتی باشید . دی :

شما هم خوش و خرم و شاد و احساساتی باشی....
سلام هم نمی تونم برسونم!!! من غیرتیم این هواااااااااااااااااااا
موفق باشی

م.آواره جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

وقتی آدم می خواد در مورد یکی دیگه با یه جنس دیگه با یه حس دیگه با یه دنیای دیگه بنویسه احتمالا باید خودشو خیلی به اون دنیا و حس نزدیک کرده باشه . جالب بود ولی کامل نبود . محدثه می تونه یه پله یا یه نردبون هم باشه !!!!

نه لزوماْ
با یه برخورد..با خوندن متنهاش...با خوندن کامنتهاش و دغدغه هاش(!) می تونه اونو بشناسه!!! نمیشه ؟

کامل نبود؟شما با برداشتهاتون کاملش کنید!
ولی من خودم احتیاج به یهنردبون دارم که برم بالا...اصلاْ‌از موقعیت و جایگاه الآنم خوشحال نیستم...
در پناه حق

م.آواره جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

جایگاه و موقعیت اعتباریه !!! مگه نه ؟؟؟

من معنیه اعتبار رو نمی فهمم!!!اعتبار یعنی چی؟
من و شما هم شاید اعتبار باشیم....
معنیه اعتبار برام خیلی گنگه!

زهرا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

رویای گلم،دوباره سلام!
میخوام چندتا راز ازت بنویسم.با اجازه
1- رویا جون سید اولاد پیغمبره ...پیشاپیش عید غدیرو تبریک میگم و امیدوارم عیدی مارو فراموش نکنی.
2-هرسال روز تولد منوبه ماه قمری خونه شون جشن میگیرن و من ومامانم و خواهرمو دعوت میکنن....جاتون خالی کلی خوش میگذره.
3- پشتکار بالایی داره و همتی عالی...یعنی کافیه مثه زبل خان دسشو دراز کنه وحلقوم یه شکار گنده رو بگیره!
امسالو بیخیال فوق شد وگرنه با اراده ای که از اون سراغ دارم حتماًحتماً شریفو قبول بود...
4-در تصمیم گیری محتاط عمل میکنه .
5- رویا صمیمی ترین و نزدیکترین دوستمه ...برام خیلی عزیزه و میخوام دنیا نباشه و اون باشه.
ای که درکوچهءمعشوقهءما می گذری
برحذر باش که سر میشکند دیوارش

سلام زهرای خوبم
باب تو دیگه کی هستی...صبح که خوندم کلی باهاش حال کردم ولی جهت رفع سو تفاهم باید عرض کنم خدمت انور شما که...
۱- آقا..ملت...دوستان شما بگید....آدم مامان بزرگ باباش سید باشه خودش سیده؟من به زهرا گفتم بهش یه تراول میدهم دست از سرمن برداره اما ...
۲- هر سال خوشحالم می کنی که میایی...
۳- چی بگم والله؟آدم دو سه تا دوست عین تو و معصومه و انسیه و ظریفه و ...داشته باشه تا آخر عمر تامینه
۴- محتاط؟شایدم نمی دونم تصمیم درسته یا نه؟
۵- خیلی خوبییییییییییییییییییییییییییییییی
شاد ببینمت گلم

سردار جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://sar-dar.blogfa.com

ما با یه موضوع جنجالی و البته عمیق و نسبتا ژرف آپ شدیم که بدون نظرات ارزشمند شما یقینا لطفی نخواهد داشت.

بله..آدمیم...خوندیم...نظر هم زهرا خانوم داد!!!!
جنجالی نبود البته....یه جوری بود!!!
راستی شما میاین کاش یه نگاه هم به مطالب اینجا مینداختید...بد نیستا!!!

م.آواره جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ

فکر می کنم اعتبار چیزیه که اصالت نداشته باشه !!! خواب خوبیه ولی حیف که همیشگی نیست !!!

اعتبار و اصالت!!!!
خواب همیشگی که نداریم..مرگ هم یه نوع بیداریه...
موفق باشی

برگ خزان دیده شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام بی وفا ........ به تو (رویا خانم ) هر چی بگم که کم گفتم ..... خیلی باحالی ... اصلا به روی خودت نمی یاری که من بهت سر میزنم ... نه ؟..... واقعا که ..... من اصلا باهات قهرم ... فقط اومدم بگم ........ من به روزم .... منتظرم ... اومدی اومدی ... نیومدی دیگه پای خودت ................... با وفا ... ببین من چقد رگلم که تو هاگیر واگیر امتحان ها اومدم بهت سر می زنم ...................... شیییییییییییییییییییییی
دیگه میره تا چند وقت دیگه .... یعنی میرم دیگه باهاتم قهرم ....... کاری نداری .......... . بیای ها اااااااااااااااااا .
موفق باشی

هر چی تو بگی قبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول
تسلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خانوم خانوما
اومدم نظر هم گذاشتم
کلی هم حرف زدم
خانوم خانوما ما عیدی می خواهیما...بهر حال سیدا یه عید دارن و ...
شاد ببینمت همیشه

م.آواره شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ

می دونی چیه ... اینجا سردشه .... پتو بنداز دورش ... خوب ؟؟؟!!!

...!!!

ظرف عشق شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.zarfeshgh.blogfa.com

سلام.
بهتر بود تا نقطه ی آخر این پست رو منبطق بر واقعیت مینوشتید (منظورم اینه که نویسنده نمیذاشت پ.ن چون از قلم میشه حدس زد که کدوم بزرگوار اینو نوشته...!!!)
کاش یه حرکت دیگه هم بلاگر ها راه می اندختند به نام:

َ من از دید خدا ُ

اینطوری آدما بیشتر به درون خودشون می رسیدند( البته شاید)
ُالتماس دعا.
یا علی.

سلام
خوبین شما؟
ببخشید من جمله ی اول شما رومتوجه نشدم؟ یعنی چی پ.ن. ....؟
آره ؛من از دید خدا؛ خیلی خوبه!... البته به قول شما اگه بشه این طوری به درون خودمون برسیم...شاید اون موقع هم فقط و فقط از دید خدا چیزهای مثبت رو بنویسیم!
نظر شما چیه؟
نمی خواهید ۵ تا خصوصیت منفی منو بگید...شما منفی ها روبگید شاید ما یه کم به درون خودمون رجوع کنیم!!!
محتاجیم به دعا

کودک زمستانی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.koodake-zemestani.persianblog.com/

سلام...
می بینم که هنوز یلدابازی تموم نشده اون ورا...
اما جداً بازی جالبیه...
البته اگه فقط دیگران وارد عمل بشن ولی خودت فقط تماشاگر و خواننده باشی !
.
مرسی که سر زدی رویا جان...
راجع به سؤالت ، باید بگم که نه ،فقط یه نفر تو وبلاگ کودک زمستانی می نویسه...
اما سه تایی نوشتن هم حال میده هااااااااااااااا...البته اگه با هم کنار بیاین که حتماً هم کنار میاین...
از این که کتاب دوست داری خیلی خوشحالم...چون خودم هم عاشق کتابم...
.
راستی...
عیدت مبارک... البته پیشاپیش...
التماس دعا...
تا بعد...

سلام
خوش اومدی
آره با کلی تاخیر هنوز اندر خم یلدا بازی هستیم!!!

سه تایی لذت بخشه...ما که با هم مشکلی نداریم..گوش شیطون کر!

عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
شاد باشی

برگ خزان دیده یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام خدمت رویا خانم گل
اول بگم عیدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککک
ایشالاه عیدی سرشار از شادی و خوشی و سلامتی داشته باشی ....... نمی دونستم سیدی ....
ای کلک نگفته بود ی تا عیدی ندی ... آره .؟.......... من که فهمیدم باید بدی ........ حالا من ندادم عیب نداره ولی تو باید بدی .................. سوم اینکه محدثه خانم گل ... دوستت دارم .
حالا دو تا دوست به نام محدثه دارم ... اون یکی که گله ... تو هم همینطور .... نظرات دوستات رو درمورد تو خوندم .... خیلی باحال بود ......... همه نوشته ایشون ... هم خودت ... باحا ل هستی و... خیلی ازت خوشم اومد ....... امدیدوارم که هر جا هستی موفق و پیروز باشی ... و خدا تو و پدرت رو کلا خونوادتون رو واسه هم نگه داره ....... .... خب گلم دوباره عید رو بهت تبریک میگم ..... دعام کن .... باشه ؟..... عید رو به ظریفه خانم و زهرا خانم هم تبریک می گم .... ایشالله دوستی شما سالیان سال همینطور محکم باشه ....................
سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد
آواز خوش هزار تقدیم تو باد
گویند که لحظه ایست روییدن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

از راه دور می بوسمت ........... تو اولین سیدی هستی که می بوسمت .... شاد باشی

سلام خانوم خانوما
عیدت مبارک بانو
لطف داری یه عالمهههههههههههههههههههههههههههههه

ظریفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ

مبارک باشه محدثه جونم

مرسی ظریفه یخوبم
عید تو هم مبارک!

ظریفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

زهراجون عیدت مبارک

ظریفه جونم عیدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
سوت سوت
کف کف
کف کردم (لبخند)
راستی شیرینی تولدتم خوردیم

محمد اچ یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام!
خوبید خوشید سلامتید ؟؟؟
عیدتون خیلی مبارکـــــــــــــــــــــ باشه.

سلام
عید شما هم مبارک محمد آقا
لطف میکنی میای پیش ما
عید شما هم مبارک باشه
همیشه شاد باشی

محمدرضا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com/

سلام.
چند وقتیه که نیستم.برای امتحانات ترم بود.خیلی سخت!
ولی بالاخره تمووم شد.
خیلی دستنوشته هات زیبان.مثل همیشه.یادش بخیر.یادته اول تابستون تازه داشتم وبلاگا رو میگشتم.راهنماییم میکردی؟
یادش بخیر.آپ کردم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یاعلی

سلام
خوبین شما؟
خیلی وقت بود نبودیا....
امتحانها خوب وبد...ان شالله یه نمره های عالی بیاری این ترم
میام حتماْ‌ به وبلاگت سر می زنم
عیدت هم مبارک باشه

دانشناپذیر یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://mazarei.blogfa.com

سلام به تمساح های عزیز ...
عیدتون مبارک
باده بده ساقیا ، ولى ز خُم غدیر

چنگ بزن مطربا ، ولى به یاد امیر
=-=-=
در ادامه ی بازی :
آنچه خوبان همه با هم دارند . تو یکجا داری ...
ارادت .

سلام آقای دانشناپذیر عزیز
اولاْ کروکدیل نه تمساح!او کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشک کتمساح داریم اما کروکدیل اشک نمی تونه بریزه!!!
عیدتون مبارک

لطف داری شما....
به قول یه بنده خدایی ...مخلصیم!!
در پناه حق

غزاله دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

با این توصیفی که از کروکدیل کردی که نمیتونه اشک بریزه...آدم یاد گلمراد میفته!...ها ها ها :))
آخه این چه اسم ترسناکیه که گذاشتین رو خودتون.من که ترسیدم!
عیدتون مبارک!محدثه جون عیدی مارو فراموش نکنی!کی گفته سید نیستی؟آخه من چیکارتون کنم؟... رشته تون ریاضیه دیگه.
خانومی! ژن اون خدا بیامرز رفته تو تک تک سلولات...چه ربطی به شناسنامه و این حرفای مرد سالارانه داره که حتماْباید اون ژنو از بابات گرفته باشی؟

سلام غزاله جونم
وا مگه کروکدیل چشه؟ به این خوشگلی!وااااااا هی به زهرا میگم نشینین این گلمراد رو نگاه کنید همینه دیگه....
عید شما هم مبارک گلم
من که از خدامه سید باشم گلم اما...
هر چی شما بگید.... به هر حال شما چیز شناسی می خونید دیگه;-)
شاد ببینمت گلم همیشه

مهدی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

من غدیرم!
فرزند سعی ساره و هجر هاجر و زمزمه‌ی زمزم!
من غدیرم!
پاره ای از نیل که موسائیان، به نشاط فرو رفتن در رحمت و برکت پروردگار، در آن گام نهادند و به سلامت و میمنت و برکت، از آن فراز آمدند.
من غدیرم!
جان بخش دلها، همچون دم عیسای مسیح، و متبرک از زهد زکریای پیامبر(ع) .
من غدیرم!
یاد آیه میثاق و کمال، برکه ای فزونتر از دریا، مشعل جاودان سوز مبارک.
من غدیرم!
معبد همه دیدگان نافذ حق بین، و رستن‌گاه برگ و گل و باد و آفتاب.
من غدیرم!
نظرگاه «شبان وادی ایمن» قبله گاه و راهنمای خضر نبی!
من غدیرم!
کرامت دستان سبز تاریخ، سنگ نشان همه دل‌دادگان دریا دل!
من غدیرم!
تبلور متن متینی از راهبری همه رهروان حق جوی عدالت مدار ایمان پناه.
من غدیرم!
پایگاه عرفان خوشه های پر ثمر ایثار و عشق و تجلی و آرمان و جایگاه فرود فرشتگان و فرشته سانان و سبک‌باران.
من غدیرم!
تداوم رسالت «گل سرخ»، در «باغستان توحید».
من غدیرم!
استمرار روزهای آفتابین و شب‌های ماهتابی.
من غدیرم!
بهای هر چه، بهارانست، طراوت قطره قطره ای که، از باران است.
من غدیرم!
عطر دل انگیز نعمت ولایت و موهبت هدایت!
سلام بر پنج خواهر بزرگوار. ( کروکدیلان و دوستان ) عید ولایت و امامت بر شما و خانواده محترم مبارک باد. انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید. و یک تشکر مخصوص از رویا خانم و محدثه خانم. ساسگزارم. التماس دعا

ممنونم
عید شما هم مبارک
محدثه و رویا هم متقابلاْ ‌خیلی مرسی;-)

ساحل کوچولو سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام رویا جونم
خوبی؟شرمنده خیلی وقته نیومده بودم آخه سرم خیلی شلوغه یه عالمه مشکل هست در گیر اونا هستم...

ساحل کوچولو سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

دوباره میام...
تا بعد خداحافظ....

سلام گلم
خوشحالم کردی اومدی
ان شالله مشکلاتت هم بر طرف بشه عزیزم
در پناه حق

محمد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://naqd.parsiblog.com

سلام!
من با اینکه با یلدا بازی به اینصورتی که مطرح شده، خیلی مخالفم، ولی چون دیدم یلدای شما با بقیه فرق داره و شرح گناهان کبیره و صغیره نیست، بنابراین بهتون کامنت میدم.
خیلی زیبا بود، از نظر من که پدر یک دختر هستم،‌ دختر که شیطون نباشه، به درد لای جرز میخوره. دخترهای این دوره و زمونه باید بتونن گلیم خودشون رو از آب بکشن بیرون. من هروقت یک همچین دخترهایی رو می بینم، به عرش پرواز میکنم.
از نوشته هاتون خوشم اومد، دست خوبی دارین و آینده درخشانی هم دارین. موفق باشید و خداحافظ شما.
احتمالا مشتری شما بشم از این به بعد.

سلام محمد آقا
البته اکثر حرفام رو همون جا توی وبتون زدم....
لطف می کنید شما...راستی میشه برای ما هم یه شعر درست کنید؟!
ان شالله خدا دخترتون رو براتون نگاه داره و همونی بشه که باباش دوست داره با عرضه..
به قول بابام دخترا باید در عین نیاز مستقل بار بیان!
نظر لطفتونه در مورد نوشته هام
و البته خودم می دونم که همچین ....فقط می دونم که نوشته هام تمام حسمه در اون روز....دروغ نمی نویسم و به خاطر همین خیلی ها تحمل صداقت رو ندارند و ...
خوشحال میشم رد پاتون رو ببینم اینجا
در پناه حق

ایرباس سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام .. دیرامدم اما عیدتون مبارک ....
تازگیها فهمیدم خیلی از همه انتظار داشتم
خیلی
من تنها
یادم رفته بودم که من ایرباس چی شد بهم رسیدم
دنیازده در اصل از این دنیا اخراج شده بود و برای رفتن تنها یه ایرباس داشت
ممنون که یه مدتی با ایرباس من هم سفر بودید
شاد باشید .... همیشه ... ایرباسی که ...

سلام...عید شما هم مبارک باشه
بحث انتظار داشتن نیست....نمی دونم چی میشه اسمش رو گذاشت!!از اون آدمها نیستم که اگه جایی رفتم و سر زدم و نیومدند دیگه سر نزنم....اما مدتیه خیلی کم به دوستای خوبی مثل شما سر می زنم...شما باید ببخشید
شاد باشید شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد