حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دلم واسه کرکودیلم تنگ شده بود

سلاااااااااام

چطرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می دونم غلط نوشتم.واسه خودش یه خاطرست.

بچه که بودم ....

ولش .بی خیال

چند شب پیش بدجوری دلم هوای نوشتن تو کروکدیلو کرده بود ولی هرکاری کردم صفحه وبلاگ نیومد

راستی فهمیدین که کدوم کروکدیلم؟؟؟؟ من ام.

فعلا یه ۳ هفته ای بیخیال ارشد شدم

ولی باز به یه سری دلایل شخصی خصوصی پلیسی خانوادگی و حتی جناییناچارم دوباره بخوونم واسه ارشد

یه تشکر هم به زهرا جون و رویا جونم بدهکارم که تو این مدت وبلاگو سرپا نگه داشتنممنووووووووووووووووووووووووووووووون.بوس بوس

جدیدا به یه سری نتایج فاجعه انگیز در مورد خودم رسیدممی خواستم راجب تفکرات عجیب جدیدم بنویسم ولی الان وقتش نیست.باشه بعدا

خوش باشین

راستی یه دعایی بکنین من به خاطر همون دلایل ذکر شده ارشد قبول شم که اگه نشم یه سری جریانات اتفاق میفته که ..یعنی برعکس اگه قبول شم اون اتفاقات..اصلا بیخیال.خودمم نمی دونم چی دارم می نویسم.

شما واقعا تا چه حدی خودتونو می شناسین؟؟؟؟؟؟؟
جدیدا رو این موضوع فکر می کنم که خودم چه جور ادمیم؟

هنوز به نتیجه ای نرسیدم

 با اجازه می خواستم تولد یکیو تبریک بگم:
فردا تولدته.تولدت مبارک
ایشاللاه تولد 120 سالگیتو خودم سالم و سرحال بگیرم

 این عکسه خدایی خیلی بامزست؟نه؟؟؟؟؟

همینجوری گذاشتمش اخه وقتی  اینو دیدم کلی حال کردم و کلی خندیدم

ظریفه

 

نظرات 24 + ارسال نظر
رونیکا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.ronika.special.ir/

نکنه می خوای ازدواج کنی؟:دی

جااااااااااانم؟؟؟؟؟؟
چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر آدمی باید خودشو بشناسه
اون مسایل جنایی هم مسایل خاصیه!!!
یعنی من میگم جنایی!!!
حالا شما بیخیال شو.
زیادم جدی نگیر کوچولو:دی

برگ خزان دیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام خدمت رویا خانم گل اما بی معرفت
چطوری خانمی
خوبی ؟
با روزهای سرد اما قشنگ پاییزی چه می کنی
بی وفا دیگه دوستم نداری ؟
تو این همه برگ خزان دیده می بینی اما یاد من نمی افتی ؟
داشتیم ؟؟؟؟
من اگه نمی اومدم واقعا شرمنده آخه سرم شلوغ بوده و هست .... می دونی که ترم آخرم .... تازه من بر خلاف ظریفه خانم قید ارشد روزدم ..... وگرنه که باید با وب و وبلاگ نویسی خدا حافظی می کردم ....
خب رویا خانم گل نمی یای به ما سر بزنی ؟
واست آرزوی موفقیت و شادی دارم
موفق باشی

ایرباس شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام.... همیشه شاد باشی ... تولد دوستتون هم مبارک.. همیشه شاد باشید ایرباسی که ...

مرسی

انیگما شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ http://enigma.parsiblog.com

سلام ...
عشقی که تو عکسه حتی از گل سرخ هم قشنگتره..
خدمت شما عرض ادب دارم و ازتون دعوت میکنم به خونه جدیدم تشریف بیاورین ...
خصوصا شما رویا خانم ....

ایرباس شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام

یعنی

ایرباسی که ......

بالاخره می فهمم ایرباسی که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.hfatemiyeh.blogfa.com

سلام
پرسیده بودی چرا نمی خوام نظرم تو وبلاگ بیاد.
آخه اینجوری راحت تر هستم.
و راحت تر میتونم بنویسم
ممنون
بای

رویا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

ظریفهههههههههههههههههه
سلام
چه عجب
چه عجب
چه عجب!!!
بابا این کنکور آخه چیه!!!‌من که در بی خیالی سیر می کنم ما یه چیزی رو مطمئنم....سال دیگه این موقع حسرت می خورم که ای کاش می خوندم
ظریفه اینعکسای خانوادگی چیه می ذاری اینجا....
آخه دختر اینجا محل عبور خانواده است(نیش خند و خنده و ...)

ولی ظریفه تا توانی خر بزن...خز نزدن هنر نمی باشد....
همیشه شاد ببینمت
اون افکارت رو هم بنویس کهاز کله ات بریزن بیرون به جاش درس بره توش
در ضمن تولد کی بید؟!

شاد ببینمت همیشه مثل همین الآن که کامژیوتر بغل نشستی...البته اری عین چی.... ترجمه های زبانت رو درست میکنی!!!!

بای بای

چه طوری؟
خیلی ناراحته کنکور نباش چون سال دیگه همگی با هم دوباره می خوونیم.

زهرا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام خانوم مهندس
حال شما؟
ظریفه جان تو همیشه آدمو شک زده میکنی
با با آخه سر پیری و معرکه گیری

سلااااااااام
جاااااااااان؟
خوشم میاد ادما رو بندازم تو تردید و شک!!!!!!!!!!!!
خوبی دوست جون جونیم؟؟؟؟
ولی خدایی عکسه بامزستااااااااااا

Yek-Dust دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ

Bad az hezaran dorudo hezaran sorud be shoma ...!?Ba in ke pasokhe akharin nazare Yek-Dust bi pasokh mund shayad tabo tabe zemestan be tabo khame zehnha tasir gozashte .. amma khosh halam az in ke dustane khubi baraye ham hastin har chan bazi vaghata ham az ham bi khabarin amma ertebate ghalbio deli darin , .....va az in babat behetun tabrik migam , ...Yek-Dust

ممنون

کریم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام
این عکس با مزه نیست . با مفهوم است مفهومی آکنده از عشقی که حاصل آن موی سفید و دلی مملو از ترس . ترس از جدایی ترس از مرگ این عشق

اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنین
موفق باشین
در پناه حق

عشق ترس نمی شناسه!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ

مگه مارمولکا هم عاشق میشن؟

اولا مارمولک نه کروکدیل
دوما آخه متن من چه ربطی به عاشق شدن داشت؟
حالت خوش نیستا.فکر کنم خودت عاشقی ((=
از خنده مردم

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

معنای دیگه عشق یعنی ترس بستگی داره شما از چه دیدگاهی نگاه کنید . ترس از جدایی همیشه هست و ممکنه این جدایی با مرگ اتفاق بیفته

بابا موضوع من شناخت آدما بود نه عشق.

غیرتی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ

آقا مگه خودت خواهر مادر نداری که ...
خجالت بکش دست از سر دختر مردم وردار وگرنه هرچی دیدی از چشم خودت دیدی

غیرتی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ

فک کن داداششم
اگه این جوری حال می کنی
اما از داداشم بهش نزدیک ترم
اینو محض این گفتم که فکر و خیال ورت نداره

شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برگ خزان دیده چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام خدمت رویا خانم گل گلاب
میدونی چقدر خوشحال شدم که کامنتت رو دیدم ؟؟؟
واقعا مرسی ... که هنوز فراموشم نکردی .... دیگه داشتم ناامید میش دم ....
در مورد ارشد هم می خواستم بگم که من حتی بعداز اسفند هم پشیمون نمی شم .... چون اصلا به فکرش نیستم ..
فکر کنم تنها کسی که تو کلاسمون به فکر ارشد نباشه من و دوستم باشیم ..... آخه خیلی خستم ... دیگه بریدم ....
یه چیز دیگه هم اینکه دیگه آپدیت کردنم رفتم تا ۲ -۳ هفته دیگه ....... فقط دعا کن که این ۱ ماه و اندی هم بگذره و من از دست درس ها خیالم راحت بشه ... البته به خیر و خوشی ...
و دیگه اینکه این عکس که ظریفه ته متنش گذاشته خیلی باحاله ............ تازه امروز دیدم و کلی خندیم ... دستش درد نکنه ...
موفق باشی عزیزم

ظریفه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ

بابا موضوع من شناخت آدما بود نه عشق.

انیگما چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://enigma.parsiblog.com

ببخشید ....
رویا خانم آپ نمی کنن ؟؟؟؟؟؟

ساحل کوچولو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام رویا جون
خوبی عزیزم؟خیلی دلم برات تنگ شده بود کجایی؟
رویا جون تو رو خدا دعام کردی گفته بودم که سخت به دعا محتاجم....

ساحل کوچولو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

من آپم خوشحال میشم سری بزنی.
تا بعد خداحافظ.

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://hajia60

سلام می خوام باهات دوست بشم؟!!!

محمد اچ چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام...
به کروکدیل از نوع رویا بگید ۱ ایستگاهی همین نزدیکی ها هست که بعضی موقع ها منتظر! (خودش میدونه چی گفتم!)
یادتون نره بگید ها.
ممنون میشم

Yek-Dust چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ

Zarifeh, be gholi eshgh yani negahe moshtarak be yek noghte ,.........begholi nagehan che zud dir mishavad ta salam mikoni vaghte khodahafezi ham miresad,.....Yek-Dust

دوست جون پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ

واقعا که....تو کی می خوای بفهمی آدمای دوروبرت آدمن و با این کارات نگران می شه... خرخونه بزرگ!!!!!

Yek-Dust جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

Bad az salam,....Nemidunam chi goftam ham chin javabi behem goftin,.....Shayad bad mogheii khundin ya bad khundin ya ba bad bini khundin ........be har hal man khodamo duste shoma midunestamo midunam , .....va in bad binie shomaro.....nadid migiram , va omid varam yeki javabguye man bashee.....Yek-Dust

خسته نباشین!
حالتون خوبه؟
بدبینی در کار نیست. براتون سوءتفاهم شده.
لطفاْاگه براتون ممکنه فارسی تایپ کنید. متشکرم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد