حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

میلادت مبارک مولای سبزپوش من

 

تمام کتابهای کتابخانه را نگاه کردم!!! عجیب بود این همه کتاب اما هیچ کدام زبان حالم نبود برای تولد مولایم... اینها چقدر غریب بودند با روح من که عاشق شده بود.... اینها چقدر دور بودند با من دلشکسته ...چقدر بعید بودند از پنجره ی فولادش و...

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقرا

السلام علیک ایهاالصدیق الشهید ....

 

از آن زمان که تو در نیشابور سر از کجاوه برون آوردی و به کرشمه ای آتش شوق بر جگر سوخته خلایق عاشق زدی و صلای توحید سر دادی و ان را مامن و پناهگاه محکم و خدشه ناپذیر خواندی و راز ورود به این قلعه را فاش کردی که توی....

 

 

میلادت مبارک مولای سبز پوش من

آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنی؟!

 

چشمانم را بستم...هفته ی پیش .... تمام لحظات سخت و تلخ این هفته را به یاد هفته ی پیش گذروندم.... اصلاً نمیشه آدم بره زیارت و بهش خوش نگذره اما این دفعه از دفعات قبل هم بهتر بود! عالی بود ... اونجا یه آرامشی به آدم می دن که آدم حاضر نیست با هیچی عوضش کنه! دعای کمیل این دفعه توی ایوان مقصوره یه حال دیگه داشت، دعای ندبه اش با اینکه همه اش خواب بودم و تو یه عالم دیگه، .... شب آخر ساعت 2 دم پنجره فولاد، خیلی خلوت بود و عجیب ساکت!!! مریضا رو که بسته بودند و اکثراً خواب بودند یه خانومه بچه اش بغلش بود و از امام رضا شفاش رو می خواست...یه لحظه که خودم رو توی اون فضا دیدم پرواز کردم... طوری که زمان و مکان از دستم رفته بود! شاید دو بار زیارتنامه را عاشقونه خوندم، یه بار روز اول توی دارالهدایۀ یه بار هم همون شب...توی اون سرما ... نمی دونم پاهام از شدت سرما اون طوری می لرزید یا از شدت ... روی سنگ سرد نشسته بودیم، سر در گریبان، اصلاً نمیدونم به چی فکر می کردم، اما نوازش اشکام دلمو دوباره گره میزد به همونجایی که بودم، به همونی که باهاش بودم .... یادم اومد تابستون که اومده بودم یه قول و قرارهایی گذاشته بودم با امام رضا...اما هنوز پام به تهران نرسیده بود که...!!! این دفعه باز هم دلمو گره زدم.... اومدم تهران خیلی چیزا عوض شده بود...خیلی چیزا منفی تر شده بود، خیلی چیزا بوی نا امیدی میداد! اگه دلمو با آرامش حرمت خوش نکرده بودم دوباره کم میاوردم! همه چیز رو سپردم به خودت، همه چیز رو! آنکس که تو رادارد چه کم دارد و آنکس که تو را ندارد، چه دارد؟!؟!؟!؟! و باز هم همان بیت همیشگی "گر نگهدار من آنست که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد"

 

 شب آخر...تنها....باب الجواد

 

زهرای خوبم الآن اونجاست...خانوم هنوز یه هفته نشده که برگشته٬ اما دوباره امام رضا طلبیدتش....می دونم که نائب الزیاره ی هممونه الآن

 

 

عید همگیتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باشه

 

در پناه حق

نظرات 22 + ارسال نظر
شهرام... شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ب.ظ

مرتضی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام خیلی خوبه شما ها اینقدر فعالین

سلام
فعال؟!
این تیکه بود یا تعریف؟!من که نگرفتم!
به هر حال عیدتون مبارک

شهرام شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام بر سه تفنگدار....

جاتون خالی ....چه صفایی داره الان اینجا....روح ادم تازه میشه ....جاتون خالی ...

عیدتون مبارک...

سلام
خوش به حالت
خوش به حالت
خوش به حالت
جداْ‌دلم میخواست اونجا باشم
وقتی تلویزیون نشون میده آدم میشه یه کبوتر و پرواز می کنه و میاد اونجا
به جای ما هم زیارت کنید اون بارگاه نورانی رو

عید شما هم مبارک

شهرام یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام ...

بازم یه تبریک مجدد .....

خدا کنه بزودی باز بیاین مشهد ....صفایی داره ..

سلام
ممنونم برای تبریکت
خوش به سعادتت
جداْ‌ بهت قبطه می خورم....
شما به جای ما زیارت کنید
چشمتون به گنبد با صفاش خورد ما رو هم دعا کنید.... هر سه تامون رو

حسین رضایی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
احوال شریف
مطلبت رو خوندم
عالی بود
به کلبه من هم یه سر بزن
منتظرت هستم
یا علی

سلام
ممنون شکر خدا
لطف کردین تشریف آوردین
نظر لطفتونه
ان شالله میایم تاون ورا
در پناه حق

محمد اچ یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام..
بعضی ها تحوال نمی گیرن!

سلام....
کم میام نت محمد اقا
بحث تحویل گرفتن نیست..خسته شدم از اینجا.... از رویا بودن!!!
خوش اومدی
تو همیشه منو خوشحال می کنی با اومدنت
ان شالله بری زیارت آقا
اونجا دیگه تحویل گرفتن معنی نداره
همه عین هم.... هر کی به اعمالش و ...
شاد ببینمت همیشه

سردار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ http://sar-dar.blogfa.com

وقتی او می نویسد همه سکوت می کنند... بی اختیار ... وقتی او صحبت می کند همه چشم ها به او خیره می شوند ... بی اختیار... شما هم گریزی بزنید و خود به چشم خود ببینید...http://sar-dar.blogfa.com

سلام
چشم میام ببینیم چی نوشته...کی نوشته..در مورد چی نوشته
....

انیگما دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.enigma57.mihanblog.com

ای لاله مینو یا ضامن آهو
امروز که نقاره میلاد به بام است
از ما به محبین تو تبریک و سلام است

با سلام...
میلاد میلاد تجلی جزئی از ذات کامل او ، همان مالک اسرافیل همو یار و پیر داوود ، حضرت رضا (ع) در قالب بشری بر جمیع عاشقات ذات کامل او ، مبارک باد ....

سلام
عید شما هم مبارک
البته با یه کم تاخیر!

... تبریکای شما یه کم سطح بالا بود...من خیلی نفهمیدم شرمنده! من به همون زبون ساده ی خودم میگم که عیدتون مبارک.... این عید بدجوری به ما ایرانیا می چسبه....
یه حس مالکیت داریم

امیدوارم همیشه شاد باشین و در پناه حق

مهدی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

سلام . عیدتون در این‌جا هم ( البته با تاخیر ) مبارک باد. راستش روزای قبل که اومدم و دیدم که حتی پیام‌ها هم تایید نشدند فکر کردم مجدد مسافر شده‌اید. دیشب برای عرض ادب اومدم این‌جا نتونستم توی بلاگ اسکای نظر بذارم. این شد که امشب خدمت رسیدم. خلاصه تاخیرم رو ببخشید. و اما در مورد مطلبتون. فکر نکن که هر چه به خدا نزدیک‌تر بشی کارها سهل و آسان تر می‌شه . نه . بلکه شیطان برای این‌که به شما تفهیم کنه که اشتباه می‌کنید هم واسطه‌ها رو برای سختی‌های شما زیاد می‌کنه و هم سعی می‌کنه به شما سختی‌ها رو تلقین کنه. ولی شیرین‌ترین حالتی که داری زمانیه که در اوج سختی‌ها از ته دل بگی توکلت علی الله. از ته دل بگی خدایا راضی‌ام به رضایت.
مگر نه این است که آن که مقرب تر است جام بلا بیشترش می‌دهند؟
مگر نه این است که ائمه و اولیاء خدا همگی در رنج و سختی بوده‌اند؟
راستش وقتی خودم کمی عقب می‌رم و گذشته رو مرور می‌کنم می‌بینم که هر جا دردی داشتم رشد کردم و هر جا دردم بیشتر بوده رشدم هم بیشتر بوده. نمی‌دونم باورت می‌شه یا نه ولی شیرین‌ترین لحظات زندگی‌ام لحظاتی بوده که در کما یا بیهوشی و ... بودم.
بگذریم
خوشا به حال شما که هنوز چشمتان از دیدن روی یار منور است.
پخش مستقیم حرم مطهر رو تو وبلاگم گذاشتم. بعضی وقت‌ها بخصوص موقعی که اذان مشهد رو پخش می‌کنه خیلی دلم پر می‌کشه.
انشاالله توی دلتنگی‌هاتون یادی هم از ما بکنید.
چند روزی خبری ازتون نداشتم نگرانتون شده بودم. وقتی دیدم این‌جا به روز شده و رد پای شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم. هرچند که فرموده‌اید حال مناسبی ندارید.
بهترین‌ها را برایتان آرزو می کنم
سفارشات همیشگی یادتون نره هاا
در پناه خدا

سلام
همیشه جلوی حرفهای شما کم میارم....چندبار خوندم...از اول تا آخر....اما قبول دارید که وقتی میوفتیم تو سختی گاهی یادمون میره خدایی هم داریم...البته گاهی هم محتاج تر میشیم!

جلوی همه ی حرفهای شما فقط می تونم سکوت کنم و هر بار که بیام سراغ کروکدیل بخونم که آروووووووووووووووم بشم!
ممنونم
ممنونم
ممنونم
حتما....
در پناه حق
برام خیلی دعا کنید

مظاهر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ق.ظ http://mazaherm.com

مبارکه دختره

؟؟؟؟؟؟؟

زهرا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام رویای گلم
چرا از رویا بودن خسته شدی؟
رویا میتونه تبدیل به واقعیت بشه مگه نه؟
من که رویاهای زیبا رو)مثل خودت(خیلی دوست دارم .اونجا کلی به یاد همتون بودم.
از حالم نپرس نمیتونم توصیفش کنم.
دعا کردم که زود زود قبل از عید دوباره هممون زنده بالشیمو بریم.ایشالله مستجاب میشه گلم


سلام عزیز دلم
زیارتت قبول خانومی
رویا دوست نداره به واقعیت تبدیل بشه.... مگه واقعیتها چی کار می کنند تو این زمونه که آدم تلاش کنه برای واقعی شدن!!!!
خوش به حالت زهرا جونم
جداْ‌بهت حسودیم شد
امروز گفتی که همه اش یادم بودی...غیر از این هم نمی تونسته باشه...اخه دل به دل راه داره!!!
ان شالله همه با هم.... زیارت حرم عشق مولا
ممنونم گلم
در پناه حق

حسین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.hfatemiyeh.blogfa.com

در ضمن خوشحال میشم که نظرم تو صفحه اصلیتون نره
ممنون

زهرا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ

عزیزم واقعیت همیشه تلخ نیست
میدونئ به خیلی چیزا بستگی داره ...
ولی مثلا امام رضای خودمون یا هزار تا آدم خوب دیگه که تا حدی شبیه ایشون هستن میتونن واقعیتهای خیلی شیرنی بسازن که خیلی با ارزش تر از خیال و رویاست.
به نظر من زیباییهای دنیا خیلی به آدما بستگی داره. هیچ وقت از زندگی نا امید نشو ان مع العسر یسری فان مع العسر یسری بعضی وقتا واقعیتها خیلی زیبا تر و جذابتر از رویاها هستن. همیشه بعد از زمستون سرد و یخ بندون بهاره اونم چه بهاری

عزیزم تو قراره مثلا به من امید بدیا.
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم بعضی وقتا سخت میگیری .
ولی نباید رو مسائل زیاد فوکوس کرد. جونی میره وحسرت از دست دادن این لحظات و گذروندنشون با غم و غصه بجای شادی و نشاط باقی میمونه امیدوارم هرگز حسرت از دست دادن لحظه هاتو نخوری.

سلام عزیزم
.....

به قول یه بنده خدایی آدم که نباید برای هر حرفی جواب داشته باشه دیگه
حرف حق بی جوابه!

ممنونم

یه نق نقو چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://abdeziresefr.parsiblog.com

سلام
هویجوری داشتم از یه جای دیگه رد می شدم لینک کروکدیلا رو دیدم و اومدم.
از عید گذشته ولی مبارک باشه.
خودت خوبی؟
همین

به به ....چه عجب این ورا
کلی شادمون کردی خانوم خانوما
عید شما هم مبارک
ممنون...شما خوبی؟ فردا ببینمت ان شالله!
همین!
خیلی دعاااااااااااااااااااااا;-)

آناهیتا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://barayeh-to.persianblog.com

خوش به حاتون که رفتین پیش آقا...من و ...قرار گذاشتیم باهم بریم پیشش...فعلا که خودم موندم و...

بسپارش دست خدا آنی گلم
ان شالله که درست میشه
گر نگهدا رمن آنست که من می دانم ....شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد!
هر چی خیزه ان شالله پیش بیاد
به یادتم ...

در به در چاه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://chah.parsiblog.com

سلام
خیلی وقتا میام و حرفای رفقا رو می خونم ولی جایی برای نوشتم نمی بینم
یا رفقا برات نوشتن یا چیزی نیست که من بنویسم
شاید کمی دیر باشه ولی عیدتون مبارک
مهم نیت آدماست نه محل قرار گرفتنشون
چاه ما رو با قدمهای سبزتان مزین فرمایید
یا مدبر

سلام
همین که تشریف میارید ما را بس!
میایم پیشتون
در پناه حق همیشه شاد باشید

غزاله پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

سلام عزیزم!.... خوبییییییییی؟؟
منم تبریک میگم البته با یه کم تاخیر...
شاد باشی مواظب دلت هم باش هوارتا

سلام خانوم
مرسی
تو خوبی غزاله جونم؟
واییییییییییییییییییی وقتی میای کلی خوشحال میشم
تو هم شاد باشی
شما هم همین طور .... مواظب دلت و قلبت باش

محمد شیخانی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://learnpc.blogfa.com

سلام
ببخشید که دیر اومدم آخه چند وقتی بود که تهران نبودم
مرسی از اینکه منو فراموش نکردید و به وب آموزش کامپیوتر سرزدید
من هم با اینکه دیر شده ولادت امام رضا (ع) رو به شما و تمامی مردم ایران تبریک می گویم .

سلام
ما همیشه وقتی دوستانمون رو ببینیم خوشحال میشیم....به قول یکی دیر و زود داره اما سوخت و سوز نه!
ان شالله هر جا که هستید در پناه حق باشید و سالم و سلامت
ممنونم از تبریکتون
یا علی

سید جواد جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.من هم عید رو تبریک میگم (البته قبلا گفته بودم.)
انشاالله به روزم.
موفق باشید

سلام
ممنون
شما لطف دارین
میام پیشتون
موفق باشید

Yek-Dust جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

‌Bad az dorud , be dustane paiiiiizi, .har chan paiiiz ham dare tah mikeshe va tabo-tabe zemestun sedaye pash vayash yavash be gush be hush mirese, .......Mikham begam be ghole Sohrab , har ruz ruze tavalode , vaghti az khab bidar mishim mishe goft dobare motavaled mishiiim ,........pas mitune har ruz ruze eyd bashe age sabz delo sabz andisho darya del bashim , .....pas bana bar in tavalodetun eydetun mobarak basheeeeeee, .......bahatun ham nazar nistam , ......nazaretuno khundam , age dust dashtin nazaramo bekhunin , ...........Be ghole Sohrab man az mosahebate aftab miayam ........Duste shoma Yek-Dust

سلام علیکم یک دوست
حالتون خوبه؟
من که عالیم عالیه عالی ... بهتر از این نمیشه!
سهراب شعراش خیلی نازه من خیلی شعراشو دوس دارم.
درسته موافقم.من نمیدونم شما چرا همیشه مخالفید.تازه نمیدونم که اصلا با چی مخالفید.اما به هر حال عید شما هم مبارک و همین طور تولد دوبارهء همهء آدمهایی که مصمم هستن که هر روز با طلوع خورشید دوباره متولد بشن.
درود و صد بدرود.

Yek-Dust جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ

Bad az dorude dobare, .....pasokhe Yek-Dust be pasokhe shoma !.......(dorud ;=salamo salamati )Be ghole Shaer chashmo del baz kon jan bini an che na didanist an bini , ......man ke nagoftam bahatun mokhalefam , faghat goftam bahatun ham nazar nistam , khob hatman shoma meyl darin mano bi meylo mokhalef bebinin , ke in meyle khodetune, ,....man ke hanuz chizi nagaoftam ......joz az noghte va nokteye moshtarak,......Beh-ruz, firuz,Pir-ruz bashin , Duste shoma Yek-Dust

دوست جون پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

علیک سلام...فقط همین....
آخه دیدم یکی تو کامنتا بهم سلام کرده بود چون جواب سلام واجبه جواب دادم....
منبر که همین جوری مفتکی و الکی نمیشه!!!!!!چی خیال کردی!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد