حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

خانهء من

 

سلام دوستان

فکر میکنید یک خانهء خوب چه جور جایی باید باشد؟

 

نظرات 20 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام..

خانه ای خوبه که در اون احساس ارامش کنی !!!!


خسته نباشید.

سلام.
بله همین طوره . خونه ای که توش آرامش نباشه با فلسفهء وجودیش در تناقضه
ممنون

رویا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ

به اول شدن هم عالمی داره ها
یه خونه ی خوب
مهم نیست چه قیافه ای داشته باشه
کنار ساحل باشه یا وسط جنگل
توش پر از کریستالهای رنگ و وارنگ و دکوراسیونی باشه که هر سال با مد عوض بشه
.....

نه!‌اینا مهم نیست هیچی!
مهم اینه که تو ی خونه آرامش موج بزنه!
بتونی برای چیزهایی که ذره ای هم ارزش نداره بلند بلند بخندی
بتونی تمام سختی هات رو بیان کنی بدونه این که ترسی داشته باشی از مواخذه
بتونی...
یه خونه ی خوب اگه توش بشه خوشبختی رو دید بهترین جا برای زندگیه
؛اگه توی قصر هم باشی دلت از غصه میمیره٬‌مگه نه٬‌حاضری دار و ندارت رو بدی بجاش از خدا دل خوش بگیری!!!!؛
حالا این آپ مال کدومتون ...زهرا یا ظریفه؟!
موفق باشین و شاد همیشهههههههههههههههههه

سلام گلم.
شعر مناسبی بود. درسته این حرفایی رو که نوشتی با تک تک ذرات وجودم حس کردم.
ایشالله که در آینده یه خونهء خوب همون طوری که دوس داری داشته باشی مارو هم هی دعوت کنی خونتون شام و نهار در کنار شما فیض ببریم.

مامان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام
به نظر من بهترین خونه خونه ایه که آدماش حرف همو میفهمهن و همدیگه رو دوست دارن و از همه مهمتر هیچوقت خدارو فراموش نمیکنن.
البته اگه هر خونه ای یه دختر مثه تو داشته باشه میتونه بهترین خونه باشه.*.*

سلام سلام مامان گلم
آره عزیزم ...مخصوصا اینکه به یاد خدا باشن هم بهشون آرامش میده و هم درک متقابل. مامان جون شرمنده نکنین من که فکر میکنم خونه ای که مامانی مثل شما و بابایی مثل پدر من داشته باشه بهترین خونهء دنیاست حتی اگه بچه هاشون مثل من و غزاله شیطون و حواس پرت باشن.

نازنین چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

یه خونهءخوب بستگی کامل به خوبی آدماش داره...دل خوش و تن سالم و لب خندون و در قندون و از این حرفا...البته یه خونهءراحت خونه ایه که مثلا سقفش رو سر آدم پایین نیاد
کمتر از ۱۰۰۰متر هم نباشهD:

سلام گلم. خوب موافقم اگه همهء آدماش خوب باشن و مهربون خونشونم بزرگ باشه چه بهتر

مهدی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

سلام خواهر خوبم. ( البته با توجه به نوع متن و عکس و مفهوم و .... می‌شه تشخیص داد این پست از کیه) به نظر من خونه خوب شرایط زیادی داره. اما خونه خوب اگر همه اون شرایط رو داشته باشه ولی توش حضور خدا ملموس نباشه و انسان رو به یاد خدا نندازه خونه خوبی نخواهد بود و سرابی بیش نیست. اما اگر انسان وجود خدا رو در خانه‌ای احساس کنه و در عین حال هیچ کدوم از معیارهای دیگر خوب بودن رو نداشته باشه بهشت آمال انسانه.
دعا فراموش نشه

سلام علیکم.
معلومه که شما دقتتون زیاده.
بله خدا که همه چیزه و اگه نباشه همه چیز هیچه.
شماهم برای من دعا کنید .
ممنون از توجه و لطفتون.

آمد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ق.ظ http://amedth.persianblog.com

خانه من روی دریاست...........

روی دریا....
اگه میگفتین زیر دریا فکر میکردم پری دریایی هستین.

ظریفه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ

خونه باید جایی باشه که هر لحظه بخوای بدویی بری توش!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام گلم
خوبی دوس جون
کجایی نمیبینمت تازگیا؟

من! پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ

فکر می کنم مهم نیست چی جوری باشه... مهم اینه که آدم دوست داشته باشه اونجا باشه!!! نه که همش بخواد در ره ازش!

سلام
بله این هم درسته .
اما برای من که مهمه که چه جوری باشه.
مم
نون.

جام تجلی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://mazarei.ir

سقفش ایزوگام باشه ... سونا بخار و جکوزی و استخر هم داشته باشه ... توی یخچالش هم همیشه غذا باشه ...
و ...

سلام
شما چقدر کم توقعینا..

Yek-Dust پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

ye khuneye khub dar dele , yani khode dele, bastegi be vosate sedaghatesh be tule samimiatesh be arze siratesh ,panjarehash ru be zebaiihaye paiiiz , daresh be darya ,va tabiiatesh be bahar,......khob har kasi ye nazari dare digeeeeeeee.....inam nazare Yek-Dust-e digeeee

سلام دوست عزیز
چه عجب
دلمون واستون تنگ شده بود.کجا رفتین؟ دیگه نیومدین
مافکر کردیم خدا نکرده دلخور شدین...
بله خیلی زیبا گفتین من هم موافقم امیدوارم که توی یک همچین خونه ای زندگی کننین و همیشه شاد باشین.

سید جواد جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.
من به روزم.
موفق باشید.

سلام علیکم آقا سید
ممنون از تشریف فرماییتون
حتما خدمت میرسیم

محمد اچ جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

اصلا این چه سوالیه؟!!
همه خوب می دونیم خونمون کجاست اما سراغش نمی ریم چون با حقایق روبرو می شیم . به نظر من خونه ی دل بهترین جا برای زندگی
(البته می دونم منظورتون از این پست ان برداشتی که من کردم نبوده اما...)

سلام
بله شما درست میگین
دل آدم بهترین خونست.
ولی خیلیا توش نمیرن چون روبرو شدن با حقیقت کار سختیه و مرد میدون میخواد که خوب کمه.
ایشالله که ما از اونایی باشیم که همیشه تو قلبشون حضور دارن و با دلشون غریبه نیستن
متشکرم نظر جالبی بود.
شاید بعضی از سوالا خیلی بدیهی و ساده بنظر برسه ولی مسائلی هست که ما بهشون و به فکر کردن بیشتر به اونا نیازمندیم مثل همین نکته که جنابعالی مطرح کردین
موفق باشید

زهرا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

به نظر من یه خونهء خوب جاییه که آدماش دلشون باهم صاف و بی ریاست.نه کلکی نه دروغی نه حیله ای
خونه ای که اگه توش مریض بشی یکی از دلواپسی خوابش نره.
خونه ای که توش از ته دل بخندی و با خودت بگی ای کاش همهء آدمای دنیا از این خونه ها داشته باشن. خونه ای که احساس کنی مال همهء آدماشه نه مال اونکه سندش بنامشه.
خونه ای که برات پر از خاطره های زیبا باشه دلت نیاد ازش بری .دلت بخواد تمام لحظه هاشو بریزی تو یه دفتر دلت تا همیشه باهات باشه.خونه ای که هر وقت رفتی بهشت با خودت بگی اینجا چقدر شبیه اونجا بود که تو دنیا توش زندگی میکردم.

پسر بچه... شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ http://pesarbacheh.persianblog.com

سلام....هر جا که توش آرامش داشته باشی میشه خونه خوب...تا بعد

دوست جون شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام زهرای عزیزم. خوبی؟مامان و غزاله جون چه طورند؟
به نظر من خونه خوب باید جوری باشد که وقتی:
وکسی بر در زد من به او گفتم کیست او به من گفت خزان
من گشودم در را و خزانی در کار نبود من بهاری دیدم
که به اندازه یک حادثه فرصت می خواست
و به اندازه یک خواب بلوری مهلت
.......
من کنون صدای پایی را می شنوم که به در خواهد کوفت که:
آییییییییییی بگشای بهار

خونه خوب خونه ای که خزان عمر آدمو بهار کنه!!!

تو مرا هرگز نخواهی شناخت ...!!؟؟ یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.dele-zaar.blogfa.com

خانه جاش مهم نیست

فقط باید توش پر باشه از عشق و محبت و حصارش همه تکرار صفا باشد و زیر پا باید فرش غرور را پهن کنند

سلام
فرش غرور زیر پا ...بله خیلی قشنگ گفتین این حرفتونو هیچ وقت فراموش نمیکنم
مممنون دوست خوبم

مامانی هستی یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://mamanyehasty.persianblog.com

اون خونه ایه که توش احساس آرامش و امنیت داشته باشی .و از نظر ظاهری فضائی سرسبز ...

سلام مامان گل و دوست داشتی هستی عزیزم.وای نمی دونین چقد دلم واستون تنگ شده اگه سراغتون نمیام فک نکنین به یادتون نیستم آخه این کنکور فوق واسه من زندگی نذاشته یه ذره هم وقت ندارم ولی حتما میام. مرسی ممنون از محبتتون

ساغرومسعود یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://antegral2x.tk/

فصل سوم سالی صبور
باران می اید
در ماه آب ها و ابرها
و چترهای بیب خورده چرت می زنند
با مفاصل دردنکشان کنار بخاری
باران می اید
و کسی روی بخار شیشه
با کلمات خیس
کلمات ممنوع
طوری نوشته که انگار
تمام راههای جهان به تو می رسند ...
سلام دوست مهربونم
دلکده با عنوان ((پرتگاه الهی)) آپ کرده.
منتظر حضور گرمتونه تا جون بگیره.
حتمآ بیا منتظرم

سلام
مرسی از شعرتون
چشم حتما میام

غزاله جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

سلام
به نظر من سایز خونه زیاد مهم نیست.مهم اینه که خونهءراحتی باشه.
تو خونهءخودمون من فقط یه اتاق دارم که وقتی توشم احساس خوبی دارم...فکر میکنم اینکه آدم حتی در جمع خانواده ای که خیلی دوستشون داره یه خلوت راحت و آروم هم داشته باشه خیلی مهمه.

زهرا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

راستی نمی دونم متوجه شدی که دوستمون داشت گریه میکرد یا نه؟
به من گفت تو خونه نمی تونه با کسی حرف بزنه لبخندشم ظاهری
تموم آرزوش این بود که خوشبختی خواهراشو ببینه
بد جوری حسشو درک میکنم
خوشحالم که با من حرف زد
وقتی آدم نمی تونه باکسی حرف بزنه خیلی تحمل کردن سخت میشه
دلم میخواد بهش آرامش بدم سعی کردم
خیلی براش دعا میکنم
تو هم خیلی براش دعا کن
درد اون از اون دردای خیلی خیلی بزرگه که من و تو نمیفهمیم هر چه قدر هم همدردی کنیم نمیفهمیم
تو و همهء دوستامو خیلی دوس دارم همیشه تو قلبم هستین ایندفعه کلی واستون دعاهای مخصوص میکنم
ای کاش اونقدر خوب بودم که تا دعا میکردم مستجاب میشد
ولی من مطمئنم که بالاخره یه روز همهء دعاهای خوب مستجاب میشن چون خدا خیلی کریم تر از این حرفاست که به بنده اش نگاه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد