حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

به نامش و به یاریش که هر چه هست از خوان بی کران اوست

ما همیشه دو تا بودیم

یکی بود

یکی نبود!

 تقدیم به آنها که همراهم بودندر تمام لحظات

سلام به دوستای خیلی خیلی عزیزم

می دونم که خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی بی معرفتم و ... همه رو می دونم! یه کم گرفتار بودم، یه کم مریض بودم ، یه چندجایی مسافرت رفته بودم و بعدشم اینجا دو تا نویسنده ی ماه داشت که بودن یا نبودنم خیلی هم به چشم نمیومد.

راستش اصلا ً حس نوشتنم نمیومد! یعنی نمی تونستم مثل قدیما توی کروکدیل بنویسم! به وبلاگهای همتون سر زدم.... آقا شهرام گل٬‌قطره ی مهربونم، ساحل عزیزم، من! ....، محمد آقا، لیلای قاصدک دوست داشتنی، علی آقاها، محمد اچ عزیز، محمدرضای مهربون٬ غزاله ی گلم٬‌امیر آقای مهندس٬ جام تجلی جدید رو وتمام اونهایی که اومدین و کامنت گذاشتین! اما باز هم صادقانه(!) گاهی حس می کردم دوست دارم یه مدت رویا نباشم!

الآن هم اومدم چون جداً احساس کردم دلم براتون تنگ شده، البته توی نظرات پستای قبل براتون یه کم نوشته بودم و از دلتنگیم گفته بودم!

برای این پست هم خیلی نمی تونستم مثل قدیما از دلم بنویسم! نمی دونم چرا! شاید دوری اینجا رویا رو عوض کرده! به هر حال شما به بزرگی خودتون ببخشید...بزرگواریــــــــــــــــــــــــــتون برام ثابت شده

یه چند تا تیکه های قشنگ که خودم خیلی باهاشون حال می کنم رو نوشتم براتون! امیدوارم لذت ببرید از خوندنش

میام بهتون سر می زنم حتمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاً (به احتمال زیاد میام خبر آپ کردن رو بهتون می گم)

 

 

 

عزیز من!

 

زندگی، بدون روزهای بد نمی شود؛ بدون روزهای اشک و درد وخشم و غم.

اما، روزهای بد، همچون برگهای پاییزی، باور کن که شتابان فرو می ریزند، و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان می شکنند، و درخت استوار و مقاوم بر جای خواهد ماند.

عزیز من!

برگهای پاییزی، بی شک، در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند....

 

 

عزیز من!

 

زندگی را نمی توان یک بار به خطر انداخت، و باز انتظار داشت که شکل و محتوایی همچون روزگاران قبل از خطر داشته باشد.

چیزی، قطعاً خراب خواهد شد

چیزی فرو خواهد ریخت

چیزی دیگرگون خواهد شد

چیزی- به عظمت حرمت- که بازسازی و ترمیم آن بسی دشوارتر از ساختن چیزی تازه است....

کاسه ی بلور را نمی توان یک بار از دست رها کرد، بر زمین انداخت، لگد مال کرد، و باز انتظار داشت که همان کاسه ی بلورین روز اول باشد.

من، ممنون از آنم که تو، هرگز، در سخت ترین شرایط و دشوارترین مسیر، این کاسه ی نازک تن ِ زود شکن ِ بلورین را از دستهای خویش جدا نکردی ...

 

(چهل نامه به همسرم از نادر ابراهیمی)

 

 

همیشه شاد باشید و در پناه تک محبوب دنیا، خدا

 

 

در مجالی که برایم باقی است
باز همراه شما مدرسه ای می سازیم
که در آن آخر وقت
به زبانی ساده
شعر تدریس کنند
و بگویند که تا فردا صبح
خالق عشق نگهدار شما

رویا

نظرات 23 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://darbedaran.parsiblog.com

سلام
بعداز مدتها منم اول شدم
این اولی خیلی میچسبه
با تیکه هات حال کردم شاید برای کم بودنت بود
یا علی

سلام علی آقا
ممنونم که اومدین
جداْ‌خوشحالم کردین
یه نتیجه ی اخلاقی
کم بیا تا همیشه مطلوب باشی!!!!;-)

موفق باشید و شاد همیشه

۱۱۱۴ دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://1114.blogsky.com

:(

چرا غمگین؟!
اینجا هر کی غم داره باید بذاره پشت در بیاد تو!
شاد ببینمتون همیشه

زهرا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام گلم. نامهء خیلی نازی بود. واقعا همینه هر چیزی رو که اول خوب بسازیش خیلی راحتتر از اینه که بعد از اینکه خراب شد بخوای بسازیش. اونم همیشه همینو بهش میگفت ولی گوش نمیکرد تاجایی که تونست خرابش کرد ولی آخرش خیلی پشیمون شد.
اما میدونی بعضیا وقتی پشیمون میشن خرابتر میکنن.
نمیدونم چرا ولی انگار از دست خودشون عصبانین میخوان سر یکی دیگه خالی کنن. بعضیا همیشه اشتباه میکنن همیشه. میدونن کار درست چیه از همه ایراد میگیرن و براشون تعیین تکلیف میکنن. ولی وقتی خودشون خرابکاری میکنن میندازن تقصیر بقیه تا کسی نتونه سرزنششون کنه.
دلم واست خیلی تنگ شده. زودتر بیا ببینمت گلم.

سلام عزیز دلم
خوبی تو؟
خوشحالم کردی که اومدی
می دونستم میای
تو احتیاج به صدا کردن هم نداری....آخه همیشه حس می کنم که کنارم هستی خانومی
نظرت رو قبول دارم
حرمت چیزیه که اگه شکسته بشه دیگه درست نمیشه....
همیشه شاد ببینمت عزیز دلم
فردا میام دانشگاه ایشالله
خداییش دلم تنگ شده برای اونجا

مهدی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

سلام خواهر خوبم.
می‌دونم که دعوت نامه نداشتم ولی با این‌حال ببخشید که باز هم با کمال پر رویی اومدم. چون دیدم درسته که شما ما رو نمی‌شناسید و یادی از ما نمی‌کنید ولی ما که رویا خانم رو می‌شناسیم و به ایشون ارادت داریم وظیفه داریم خبر نکرده بیاییم. با این حال ببخشید که یک روز تاخیر شد. زیاد به دل نگیرید. التماس دعا

فقط یک کلمه
شرمنده ام کردین مثل همیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دلیل نگفتنش رو فکر کنم فهمیدین چیه
خیلی لطف کردین اومدین
نظر گذاشتین
همیشه موفق باشید و در پناه خالق بی همتا
.................................... (کم آوردم در جواب محبتتون)

شهرام دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام...

عجبا....رویا خانوم پیداش شده اینجا باز....

امیدوارم حضورت مستدام باشه دوستم....

زیبا بود و دلنشین...

به امید حضور پر رنگ ترت در کرو کودیل ...

شاد باشی و مهربون...

سلام ... (با هم آنلاینیم مگه نه؟!)
خوبین شما؟
ناراحتین بریم؟!... البته منو که میشناسی به این زودی ها با حرف مردم نمی رم!!!;-)

ممنون بابت لطفت
(دلم برای جواب کامنت دادن تنگ شده بود)
حضور پر رنگ!!!‌باید دید دل چی میگه؟! موافقی؟!
ممنونم
شاد باشی تو هم و در پناه خالق بی همتا

. دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://yekrahgozar.parsiblog.com/

و خالق عشق نگهدار شما باد

سلام
خوشحالم که هنوز اینجا رو لایق می دونید و میایید
موفق باشید

زهرا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام نازنین من. حالت چطوره؟
من امروز نرفتم دانشگاه حالم یه کم خوب نبود. همه کار داشتن رفتن بیرون . منم اومدم با تو حرف بزنم که یه کم حالم بهتر بشه....
وای حالم خوب شد باورکن. تا همین الان نمیتونستم یه جا بشینم ولی الان خیلی بهترم.بوس بوس بوس

سلام عزیز دلم
نبینم مریض باشی عزیزم
من تازه رسیدم خونه
جات خالی بود سر تربیت بدنی و فارسی!
مراقب خودت باش
بهت زنگ می زنم عزیز دلم
بوس بوس بوس

ظریفه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ

قشنگ بود...
واسه بعضی نوشته ها ادم واقعا کم میاره چیزی بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعیت تلخ یا شیرین!!!!!!
چیزی- به عظمت حرمت- که بازسازی و ترمیم آن بسی دشوارتر از ساختن چیزی تازه است....
کاسه ی بلور را نمی توان یک بار از دست رها کرد، بر زمین انداخت، لگد مال کرد، و باز انتظار داشت که همان کاسه ی بلورین روز اول باشد.

ولی
هیچ چیزی تو این دنیای عجیب غیر ممکن نیست.مطمینم چون خالقش خیلی تواناست و شاید عجیب!!!!!
حتی اینکه کاسه بلوری شکسته بشه مثل اولش یا شاید بهتر بشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

سلام خانوممممممممممممممممممممممممم
خوبی شما؟
این ورا؟
یعنی شما پای نت هم میاین؟!
چطوری تونستی کروکدیل رو باز کنی ...اصلاْ‌بلاگ اسکای از خونه باز نمیشه کفرم در اومده!
در مورد حرفهات هم...خوب عین همیشه روی حساب کتاب بود...اون جمله آخری رو خیل یموافقم
دوستت دارم خانوم خانوما
برو بشین درس بخون
این ورا پیدان نشه ها;-)

قطره پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

کاش هیچ وقت؛ هیچ جا؛ کاسه ی بلور «حرمت» نمی شکست....

قطره پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

سلام رویا جونم. یه بار دیگه اومده بودم ولی نتونستم پیام بذارم برات. نمی دونم چش شده بود! خوبی خانمی؟ دلمون خیلی برات تنگ شده. با ما به از این باش.... :) همیشه موفق باشی.

سلام خانوم خانوما
خوبی گلم؟
آره نمی دونم بلاگ اسکای چش شده
اصلاْ‌باز نمیشه
لطف می کنی میای
من تمام پستهات رو خوندم اما راستش حس رویا بودن رو از دست داده بودم!!!
پیش میاد دیگه
همیشه موفق باشی و در پناه حق

دختر آریایی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام رویا جون ....
خوبی خانم ؟؟
مرسی که یهم سر زدی ... و ببخشید که من دیر جواب دادم و دیر اومدم پیشت .... میدونی که ... پس باز همون حرف تکراری رو نمیزنم ... تنها دلیلش همون بود ....

چطورت بود خانم ؟ مریض بودی چطرو بودی ؟؟ نبینم رویا مریض باشه .... الان خوبی ؟؟
مریض جسمی یا روحی ؟
من درکت میکنم بعضی وقتا هم پیش میاد که آدم میخواد یه کار انجام بده اما خودشم نمیدونه چه کاری .....اینم خیلی بده ....
آپتم که عالی بود مخصوصا شعر اخرش و همینطور عنوانه آپ ....
( به نامش و به یاریش که هرچه هست از خوان بی کران اوست )

فعلا........

سلام نگین جونم
خوبی خانومی؟
می دونم حسابی سرگرم درس و مشقی
ان شالله که موفق باشی عزیزم
ما روحمون دیگه کار نمی کنه که بخواد مریض بشه!!!‌یه کم جسمی بود که خدا رو شکر الآن بهتر شدم
لطف داری گلم
موفق باشی و شاد همیشه

۱۱:۱۴ پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://11-14.blogsky.com

خیلی خوب غم هامو گذاشتم پشت در
اومدم
اینجااااااااااااااااام
اهای
صدام میاد ؟

سلام
ممنونم
لطف کردین
شادم کردین....
صدا میاد خیلی هم بلند و رسا
همیشه سرحال باشید

محمد ـ اچ جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ

(مهمون نمی خوای؟)
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
خوبی؟
چقدر خوشحال شدم که دوباره اومدی و نوشتی /خیــــــــــلی
مگه میشه رویا خانوم عوض بشه؟ اصلا عوض شدن یعنی چه؟؟!...

سلام
خوش اومدین
چقدر دیر اومدین
زودتر از اینا منتظر بودم!
ولی فکر کنم مشکل بلاگ اسکای بوده! بد جوری قاطی کرده!
همیشه لطف داشتی و داری
خوشحالم کردی که اومدی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی
عوض شدن؟! نمی دونم!!!

سید جواد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سید جواد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.مطلب زیبایی بود.
من به روزم.
موفق باشید و التماس دعا

سلام
ممنون که تشریف آوردین
شما هم موفق باشین
محتاجیم ....

زهرا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام پرتقال شیرین من.روز بخیر
اینو گوش کن!
دخترک خنده کنان گفت که چیست
راز این حلقهء زر
راز این حلقه که انگشت مرا
این چنین تنگ گرفته است به بر
راز این حلقه که در چهرهء او
اینهمه تابش و رخشندگی است
مرد حیران شد و گفت:
حلقهء خوشبختی است حلقهء زندگی است
این شعر خوشکل رو به خوشکل ترین دوستم هدیه میکنم.
لبخند تو هم بهترین هدیه ست که از همین جا دارم میبینم عزیزم.دلم یه عالمه برات تنگشده انقد زییییییییییییییییییییاد هر چی بگم کمه.مامانم هم خیلی دلش واست تنگ شده از طرف من و مامان و غزاله خودت و مامانتو ملیکا رو حسابی بوس کن عزیزم.

سلام عزیزم
همیشه جلوی این همه محبت تو من کم میارم
مهربونم برام دعا می کنی
...

ساحل کوچولو شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام رویا جونم
خوبی عزیزم؟
عجب اومدی.من هر وقت میومدم نمی تونستم نظر بدم خلاصه شرمنده.خیلی قشنگ بود من که همیشه پیشت کم میارم.راستی منظورت از همسرم چی بود؟ـ(چقد من فضولم)

سلام گلم
می دونم بلاگ اسکای مشکل داشت خانومی
من هم خودم نم یتونستم بیام توش
این یه کتاب فوق العاده است... پر از درسهای اخلاقی مهم و زیبا
منظور خاصی نبود خانومی
شاد ببینمت همیشه

ساحل کوچولو شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

رویا جونم داداشم آپ کرده بهش سر نمی زنی؟
خیلی دوست دارم تا بعدخداحافظ....

لیلای قاصدک یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://ghasedak-gharib.blogfa.com

خوب و د لنشین بود منم از اینکه یه مدت کم پیدا بودی دلم گرفته بود وکلی دلم واست تنگ شده بود...
ناقلا خانوم اخرشم همدیگرو ندیدیم...
من هم از طرفدارهای متن های نادر ابراهیمی هستم خیلی به دل می شینه...
اره این دو ارزویی که واسمون کردی خیلی خیلی مهمه ممنون...
همیشه شاد باشی و در پناه تک محبوب دنیا، خدا


سلام خانوم
چطوری؟
آره دیدم ۴ شنبه ها سایت کلاسه و تعطیل!
این هم شانس ما!!!
من هم عاشق کتابهاشم
یک عاشقانه ی آرام ش رو خوندی؟!
خیلی قشنگه
موفق باشی و شاد ببینمت همیشه گلم

محمدرضا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com/

سلام.ممنونم از محبتت.ارادتمندم.خیلی قشنگ بود.دلم برا اون روزها تنگ شده.یادش بخیر...خیلی حرف دارم...ولی اگه بخوام بگم خیلی طول میکشه و خسته میشی.بازم بیا.من همیشه منتظر کامنت هات خواهم موند.زود زود بیا.
خوش باشی و منتظر.یاعلی

سلام
من هم ممنونم محمدرضا
لطف کردی و می کنی
من همیشه گوش می دهم به همهی حرفهات
آخه حرفات عین دلت صافه صافه
میام حتماْ
بیشتر میام
در پناه حق

مجید یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.royam.persianblog.com

سلام دوست عزیز
میدونی از کی تا حالا به باغ مهربونی من سر نزدی دلت برام تنگ نشده ...
منتظرتم

سلام
خوشحالم کردین که هنوز اینجا رو لایق می دونین
چشم میام

حدبث دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://shl43.persianblog.com

سلام رویا جان!خوشحالم که حالت خوبه:)...
شادوپرخنده باشی مهربون!

سلام به مهربونترین گل دنیا ...
ممنونم
شما و دوست مهربون و گل من و غزاله جونم خوب باشین ما هم خوبیم
مراقب خودتون باشید
ممنونم که اومدین
کلی منت گذاشتین سر ما کوچولوها:-*

من! دوباره... پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام... چیز خاصی ننوشته بودم مهندس! یه چیزایی تو مایه های زن داداش و این مایه ها نوشتم که از بقیه کم نیارم این دختره که از من خوشش نمیاد من هم نیز ( سوء‌ برداشت نکنی ها... من هم نیز از خودم خوشم نمیاد!!!) پاکش کرده!!! فکر کرده عالم و آدم بی کارن بشینن راجع به اون حرف بزنن! هر کی هر چی می گه ایشون به خودشون.... ولش کن بابا... !!! این دفعه زود بیا مگر نه دوباره پاکش می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد