حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

خواستن توانستن است

 

 پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی

پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است
 
پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل  بانک جهانی است
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است
 
بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد
و معامله به این ترتیب انجام می شود
 
نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید
چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید.
 
A Short Cute Story
Father: I want you to marry a girl of my choice
Son: "I will choose my own bride!"
Father: "But the girl is Bill Gatess daughter."
Son: "Well, in that case...ok"
 
Next, Father approaches Bill Gates.
Father: "I have a husband for your daughter."
Bill Gates: "But my daughter is too young to marry!"
Father: "But this young man is a vice-president of
the World Bank."
Bill Gates: "Ah, in that case...ok"
Finally Father goes to see the president of the World Bank.
Father: "I have a young man to be recommended as
a vice-president."
President: "But I already have more vice- presidents
than I need!"
Father: "But this young man is Bill Gatess son-in-law."
President: "Ah, in that case...ok"
This is how business is done!!
 
Moral:   Even If you have nothing, You can get
Anything. But your attitude should be positive
Father: "I have a young man to be recommended as
a vice-president."
President: "But I already have more vice- presidents
than I need!"
Father: "But this young man is Bill Gatess son-in-law."
President: "Ah, in that case...ok"
This is how business is done!!
 
Moral:   Even If you have nothing, You can get
Anything. But your attitude should be positive
 
 
ظریفه
نظر شما؟؟؟؟
نظرات 13 + ارسال نظر
ظریفه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

با این جمله خواستن توانستن است ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰٪ موافقم!!!!!!!!

amir engineer پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ق.ظ http://amirengineer.persianblog.com

داستان فوق العاده ای بود .
به این میگن , خلاقیت .
موفق و شاد باشید .

رویا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ

ظریفهههههههههههههههههههههههههه سلامممممممممممممممممممممم

چه عجب دختر؟!
وقتی دیدم نوشتی کروکدیل... کلی بال در آرودم
خیلی جالب بود

همون خواستن توانستن است! ولی باباهه خیلی زنگ بودا... خیلی حال کردم
موفق باشی عزیزم و شاد

دانشناپذیر پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://mazarei.blogfa.com

تکراریه .... نیشخند

زهرا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام ظریفه چون
استان خنده داری بود کلی خندییدییم.خیلی باحالییییییی...هاها ها...
دستت درد نکنه همیشه از اینا بذار
میبینمت تو دانشگاه
موفق باشی

محمد اچ جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام... خوبید همگی؟
یکی نیست بگه رویا کجاست؟

جواد شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ق.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.مطلب جالبی بود.
موفق باشید و التماس دعا

سوگل یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ http://gavareh.parsiblog.com

سلام
خوبید با هر سه تا تون هستم
خوب برای هم هی راه به راه پیام می ذارید
خیلی قشنگ بود
برای ازدواج کردن به درد همه می خوره
راستی یه سوال شما دانشجو هستید و کجا و چه رشته ای
اگه دوست ندارید جواب ندید
فعلا خدا نگهدار

حدیث یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://shl43.persianblog.com

یه سلام به همه تون و یه سلام خاص به رویا جون.عزیز دلم از شنیدن خبر کسالتت خیلی ناراحت شدم.خوب استراحت کن تا زود زود حوب شی.اینجا بی تو صفا نداره...ولی خب چون هر سه تون دارین واسه ارشد میخونین اولویتتون درسه....ایشالا اسفند به بعد با فراغبال تند تند آپدیت میکنین!شاد و تندرست باشین ...خوب غذا بخور!

قطره یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

سلام ظریفه خانم. خوبی؟ من باز هم یه مدتی تو وب ها غیبت داشتم. ولی باز هم اومدم. ببخشید دیگه به بزرگیتون. التماس دعای من توی این ایام به گوش همه تون رسید؟ راستی چه خبر از رویا؟ دلم براش تنگ شده. سلام بی شمار من رو بهش برسون. همه تون رو دوست دارم...

حالا بمونه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام
خیلی عجیبه این روز ها به اینترنت هم نمیشه اعتماد کرد.چند روز پیش یه نظر گذاشتم اما الان نیست.احتمالا این اینترنت از ما خوشش نمیاد یا شاد هم جواب در خور نداره که یهویی از این محبتها در حق ما روا میکنه
بهر حال زهرا خانم خوشحال می شدیم بیشتر با عقاید و افکارتون اشنا بشیم
شاد باشی
امیدوارم این یکی یهویی پاک نشه!!!

سلام
عیدتون مبارک
خیلی ممنون از توجهتون

مریم یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.ashtad.blogsky.com

کله ای که خوب کار کنه همین میشه دیگه !!!

دوست جون پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

ای ووووووولللللللللللل!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد