حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

مهمانی خدا

به شهر تو الهی میهمانم ... نخست از درگهت خواهان آنم

که اخلاصی مرا در کار باشد ... وزین مه بهره ام بسیار باشد

صیام صائمین گردان صیامم ... قیام قائمین گردان قیامم

به توفیقت خداوندا در اسحار ... نباشم خواب نوشین را گرفتار

زخواب غفلتم بیدار فرمای ... گناهم را به عفو خود ببخشای

خدای من اله العالمینی ... به عفوت دستگیر مجرمینی

ببخشا مجرمی امیدوارم ... پناه دیگری جز تو ندارم

خیزید و خز آرید که هنگام بهار است

خیلی زود گذشت .فقط کافی است چشمهایت را روی هم بگذاری و تا ده بشماری.رمضانهای گذشته را می گویم و روزه های کودکی.سفره های بزرگ افطار و جمع گرم و شلوغ خانوادگی.بوی نان تازه و عطر شعله زرد دم افطار؛آش نذری و صدای ربنای شجریان.و مادر که می گوید: «به جای این که از حالا قاشق به دست بگیرید و هول الله و اکبر باشید چند تا انا انزلنا بخونید.».

یادش بخیر آن شبی که داشتی با شیطنت از روی سفره این ور اون ور می پریدی و یهو پات خورد به چایی و همشون ریختند و ....همه جیغشون رفت هوا! تو هم تا دیدی که خراب کاری کردی شروع کردی به گریه که آخ پام سوخت و .....عوض اینکه دعوات کنند همه از سر سفره بلند شدند و یکی سیب زمینی رنده می کرد یکی خمیردندون می مالید روی پات و ....!

یادش بخیر سحرهای ماه رمضون، بعضی وقتها شیطون غلغلکم می داد که سحر بیدار نشم(همون یه ساعت خواب کلی میارزید) و بدون سحر روزه بگیرم اما وقتی دم اذان دیگه نای حرف زدن نداشتم، به خودم قول می دادم دیگه گول شیطون رو نخورم و سحر بیدار شم، اما انگار شیطونش خیلی قویتر از تصمیمم بود!!!!

یادش بخیر سحرهایی که بابا بزرگ دعای افطار رو بلند سر سفره می خوند و تو اداش رو در میوردی ....آخه خیلی کوچکتر از اون بودی که بتونی حرفهاش رو بفهمی! خدا می دونه اون دنیا الآن وضعش چطوره....دلم براش برای دعا خوندناش برای حتی دعوا کردناش تنگ شده.

یاد ماه رمضون پارسال و پیارسال بخیر. یاد دلتنگی ها و گریه ها و بعدشم غش و ضعف کردن ها و دو سه روز روزه نگرفتن ها!!!!

 

یاد همشون بخیر

 

دلم باز از آمدنش به شوق می آید.سحر های با برکت و افطارهای گرم و دلنشین.دیدارهای فامیلی و زمزمه قرآن.

و این بار به ستاره ها نگاه می کنم و از خدا می خواهم سعادت درک لحظه ها و ثانیه هایش را از من و ما نگیرد.

 

التماس دعا

رویا

http://www.eftari.persianblog.com

نظرات 39 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

صد حیف که این آمد و صد حیف که آن رفت

باز هم سلام

یکی نیست بگه انگار مجبوری شعر بنویسی اون هم اشتباه!!!!

ست یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ

خوبه پس کروکدیل ها روزه هم میگیرن!

ستاره یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ http://afsoongarlady.blogsky.com

خوبه پس کروکدیل ها روزه هم میگیرن!

دیگه ما اینیم!!!
خواهی نشوی رسوا
بپر بغل وسپا!!!!
بی ربط بود اما....

خوش اومدی

محمدرضا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com/

سلام.بالاخره خودت آپ کردی! برام دآ کن.منم آنقدر هوای گذشته روکرده...
یادش بخیر.فردایی خواهد آمد و ۲باره خواهیم گفت یاد باد آن روزگاران یاد باد....
منم آپ کردم.خوشحال میشم بیای.حتمااااااااااااااا.

سلام
قبلی رو هم خودم آپیده بودم!!!!
...یادش بخیر
میام پیشت به زودی
شاد باشی

محمدرضا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

منظورم دعا یا همون ۲آ بود!!!!!!!!!!

محتاجیم به ۲آ یا همون دعا!!!!

دوست جون یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام.عیدتون مبارک!!!
إإإإ دوست جون....آبرومونو که بردی!!!
صد شوق که این آمد و صد حیف که آن رفت

سلام مهربون
چشم
درستش کردم
دعوا نکن دیگه

رویا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

خوب قربونت برم اینجا داد نمی زدی!
موبایل و sms و اینا واسه چسه عزیزم

یادم بود برم از تو بلاگ اسکای delete کنم اما حسش نبود!!!
مرسی
بوسسسسسسسسسسسس

محمد فائز دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام
التماس دعای دو دستی
التماس 2A

سلام
خوش اومدی
محتاجیم به دعای دوستی!
مخصوصاْ‌ سحرها

قطره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ق.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

سلام رویا جونم. خوشحالمون کردین که آپ کردین!!! :)

سلام خانوم
فقط به دستور شما بود
دوستت دارم

قطره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

برای من هم خیلی دعا کن. خاطرات این ماه همیشه از زیباترین خاطراته....

چشم
ما محتاجیم به دعا خانوم خانوما
جداْ‌ زیباست
به شیرینی خود این ماهه
البته خاطرات تلخش هم بدجوری توی ذهن می مونه!

شهرام دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام دوست من.....

یادش بخیر....من افطارا چای شیرین با نون شیرمال میخوردم......اخ چه کیفی میداد...

یه دفه شیطون گولم زد روزمو خوردم.....از خودم خجالت میکشیدم.....هیچ کس نفهمیده بود اما خیلی ناراحت بودم....سر سفره افطار که نشستم احساس گناه میکردم.....اصلا شوق نداشتم...

سلام مهرماهی....

آخی چقدر روحت لطیف بود
نازیییییییییییییییییییییییییییی
خوبی؟ راستی اینکه ادم اشتباه بگیره بده نه؟!;-)
به شادی

دانشناپذیر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://mazarei.blogfa.com

ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده بوقت سحر افتاد

افطار بمی کرد برم پیر خرابات
گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد

با باده وضو گیر که در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت بارور افتاد

سلام
ممنون
در مقابل این شعر حرفی برای گفتن ندارم
التماس دعا

محمد اچ دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ

چه بگویم....

...........
من چه گوم جدا از ماه خویش..........
در مورد چی؟!پست من یا کامنتم!!!!

ساحل کوچولو دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی گلم؟
روزه ونمازتون قبول خانومی.یادش به خیر...منم یه بار وقتی نه سالم بود روزه مو خوردم اونم با یه شکلات بچه بودم.
خانومی ما رو هم دعا کن.

سلام ساحل جونم
دو نفر هستند که من احساس می کنم تله پاتی داریم
یکی تو یکی نگین
هر وقت اومدم به وبلاگت شر بزنم یا حتی توی ذهنم بودی که حتماْ‌ بهت سر بزنم........دیدم تو همون روز نظر گذاشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
کلی مرسی...برای پستت می گم
کلی شرمندم کردی
وقتی اسم خودمو دیدم کلی شکه شدم
ممنونم
شما هم ما رو از دعای خیرت محروم نکن عزیزم

ساحل کوچولو دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

من آپم...

ممنونم عزیزم....

مهدی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ http://bani-adam.blogspot.com

سلام مهربان. یک روز از ماه رمضان گذشت. تو محاسباتم دیدم خیلی باختم. بیست و نه روز مانده. آیا می‌توانم جبران کنم؟ توکل به خدا

سلام آقا مهدی
نمی دونم ماه رمضون امسال با بقیه سالها چه فرقی داره
اما من که هنوز آماده نیستم
امیدوارم به آخرش نرسم در حالی که هنوز می گم آماده نیستم!!!

التماس دعا حسابییییییییی

نگین سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ http://zendegiyedobare.parsiblog.com

سلام سلام.خانومی مرسی که بهم سر زده بودی. متنت کامل منو برد به دوران کودکی ....یادش به خیر التماس دعا یا حق

سلام نگین
خوبی؟
من همین الآن اونجا بودم
قبل از اینکه بیام تو بلاگ اسکای
ای خداااااااااااااااااااا دل به دل راه داره همینه ها!!!

شاد باشی گلم

نگین سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://zendegiyedobare.parsiblog.com

راستی آپم

قبل از اینکه بگی من اونجا بودم خانوم

سید محمدرضا فخری سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ http://modir.parsiblog.com

سلام.
امید که ضیافت خوبی داشته باشید.
یا علی.

آقای فخری شما که خیلی آنلاینید!!!
به همچنین

دختر آریایی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام رویا جون....
مرسی که به من سر زدی....راستش امروز که تونستم بیام به همه دوستام سر زدم و به همشون هم دلیل نیومدنم رو گفتم.....
راستش....یه چند وقتی برق خونه مشکل داشت یعنی یه چند روزی تا کامپیوترو روشن میکردم خاموش میشد اصلا نمیتونستم باهاش کار کنم....
الانم خرابه اما خب خیلی بهتر شده...اما باز ممکنه یه دفعه خاموش کنه و من عصبانی بشم و کی بورد رو پرت کنم....میبینی چه رمانتیکم....
میخوام برم برا همه نظر بدم بعد برم وبلاگ رو آپ کنم دارم دنبال یه کعس میگردم پیداش کنم بعد آپش میکنم
ممنونم که به یادمی و بهم سر میزنی....
به خاطر همین من آپ نکردم زودتر وگرنه من تنبل نیستم (گریهههههههههه)
شروع ماه رمضان رو تبریک میگم.....روزه میگیری موقع افطار برا منم دعا کن....من الان گشنمه....

فعلا.....

سلام گلم
خوبی تو عزیزم؟
آخی نبینم عصبانی بشیا دختر خوب
حرص نخور ناناز
کی بور هم حیفه
خواهر کوچولوتر نداری؟!
بزن تو سر اون
حال میده هاااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای من هم دعا کن نازنین
فکر کنم الآن دیگه سیر شدی نه؟!
بای بای

بنفشه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام خانومی
ممنونم از تعاریفت و از قدم رنجه ات .
نداشتیما با این آهنگ روی بلاگت از مهمونات با اشک پذیرایی میکنی ناقلا؟
نمیدونم چرا گریم گرفت ....
خیلی زیباست هم بلاگت هم اهنگه

سلام بنفشه ی عزیزم
آخی نمی خواستم اشکت رو در بیارم ببخشید
ببخشید هزارتا
راستش دوسش دارم
مال وقتایی که خدا خیلی ازم دور شده بود یعنی من ازش دور شده بودم

مرسی که اومدی
ولی جدا وبلاگت نازه
شاد باشی

دختر آریایی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام رویا جون

بین سر قولم بودم...دیدی
قرار شد آپ کردم خبرت کنم...بهم گفتی تنبل بهم بر خورد....
الانم دیدی رفتم آپ کردم...

فعلا....

سلام مجدد به دوست گل خودم
مرسی گلم
کی گفته تو تنبلی؟!
هر گفته غلط کرده
خودم میکشمش
میام می خونم ببینم تو دلت چی می گذره
بای بای

محمد پای بست چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.paybast.parsiblog.com

سلام. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را بر شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم که همواره موفق باشید.

سلام
ممنون که سر زدین
التماس دعا

کرگدنه!! چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ق.ظ

سلاااااام
معرفت ندارم دیگه!!
چه میشه کرد؟!!
ایشالا نوبت شما!!
راستی رمضان ،کریم...
قبول باشه!!
من فکر نمیکنم دیگه کرگدنو آپ کنم....
اما ممکنه یه وبلاگ با هم بسازیم...
ایشاللا...

سلام
اشکال نداره
همین که بعد از این همه مدت اومدین خوشحالم کردین
سمیه جون خوبه؟
البته حتما خوبه چون با همین
همیشه شاد باشین
شاد شاد شاد
منتظر ویلاگ جدیدتون هستم

سوگل چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ http://gavareh.parsiblog

سلام
خوبید؟
خیلی قشنگ نوشته بودی همچین رفتم تو حس
من از ماه رمضون خیلی خوشم می آد یه فضای روحانی همه جا رو می گیره اما کاش این ارزش ها حفظ بشه
فعلا یاحق

سلام سوگل جونم
خوبی عزیزم؟
خوشحالم می کنی وقتی میای اینجا
اینو جدی میگم
التماس دعا

محمد اچ چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ

پشتکار در پاسخ دادن...
اما...

سلام نکردینا!!!
اما ....
راست میگی
حق با توئه

محمد شیخانی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ق.ظ http://learnpc.blogfa.com

این سایت با مطالب جدید آپدیت شد http://learnpc.blogfa.com

سلام من اومدم که نگین بی معرفته .
ببخشید که دیر به دیر میام چون آخه در تدارک یه سفر هستم که چند وقتی طول می کشه ولی بدونید شماها دوستانی هستید که من هیچ وقت فراموششان نمی کنم .

سلام
خوش اومدین
ممنون که به یاد ما هم هستین
ایشالله سفر خوبی براتون باشه
التماس دعا

مهدی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://bani-adam.blogspot.com

به خوبا سر می‌زنی؟
حالا ما بد
بحث خوبا است
به خوبا سر می‌زنی؟
مگه ما بدا دل نداریم؟

سلام. یه سوال داشتم. شما دختر من رو ندیدید؟

سلاممممممممممممم

چرا داشت دنبال شما می گشت
اومد اونجا پیشتون

مهدی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ http://orooj.parsiblog.com/

بسم رب العشق ...
آبجی گلم ... سلام ... ماره مبارک رو من هم بهتون تبریک میگم ...
روزه نمازتون قبول ........
میدونم میگید این یارو خیلی بی معرفته ... اما این جور نیست
من به شما ارادت دارم ....
خلاصه به خاطر دیر دیر اومدن ... ببخش ..
از بابت مشخثات هم مننونم ...
پیام خصوصی پارسی بلاگ حالت همین تاییدی این بلاگ اسکایی رو داره ...
...
دعا یا تون نره
یا زهرا

سلام آقا مهدی
نه نمیذارم به حساب بی معرفتی
همه یه جوری درگیریم
اومدم دیدم هنوز آپ نکردین
امروز توی جمع وبلاگیها دنبالتون گشتم......
محتاجیم به دعا

سید جواد جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.من هم فرارسیدن ماه مبارک رو به شما تبریک میگم و امیدوارم هممون بتونیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.
موفق باشید و التماس دعا

سلام
ما هم التماس دعا داریم حسابی

لیلای قاصدک و زهرا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ http://ghasedak-gharib.blogfa.com

سلام
خوبین؟ چه خبرا کم پیدایین.
ماه رمضون واسه من و زهرا هم دعا کنین.
شاد باشین.

سلام
یعنی شما دو تا باهم می نویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس من چرا بی خبرم

شاد باشین و کلی التماس دعا

برگ خزان دیده شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام خانم گل
خوبی ؟؟ خوشی ؟؟ طاعات و عباداتت قبول
متنی که نوشته بو.دی خیلی قشنگ بود هم اون شعره هم نوشتهه .... واقعا یادش بخیر ماه رمضون های سا ل گذشته ... ماه رمضون های کودکی .... یادش بخیر یادمه یه کارتونی بود واسه ماه رمضون از برنامه کودک پخش می شد اسمش زهره و زهرا بود .... نمی دونی چقدر اون کارتونو دوست داشتم یا فیلم آقای ساعت چی .... هنوز که هنوزه انقده دلم می خواد دوباره همون کارتون و همون فیلم دوباره پخش بشه .... انگاری ماه رمضون های بچگی هم یه مدلی بود ... انگاری یه حس قشنگتری داشت ...
می دونم که چند سال دیگه هم می شینیم و حسرت ماه رمضو ن امسال و پارسال و. می خوریم .... پس خوبه که قدر این ماه خوب و دوست داشتنی رو همیشه بدونیم .... خدا کنه مهمونای خوبی واسه خدا باشیم ......
رویا جون مشهد که رفتم خیلی دعات کردم تازه دم افطار هم دعات می کنم اصلا دوستای وبلاگی رو هیچ و.قت فراموش نمی کنم .....
ببخشید که دیر اومدم .... می دونی چیه این روزها یه کم حوصلا ندارم... ویه چیز دیگه هم هست اینه که
یعنی با شروع شدن ترم جدید تصمیم کبری گرفتم که بچه خوبی باشم و کم تر به اینترنت بیام و درس بخونم ..... ببینم م یتونم ....
اما سعی می کنم هر بار که اومدم بهت سر بزنم ...
دیگه کاری نداری ؟؟
التماس دعا خانم
موفق باشی

سلام خانومی
خوبی؟
چقدر دلم برات تنگ شده بود
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنونم که میای
ممنونم که به یاد بچه های وبلاگی هستی خانوم

خیلی التماس دعا
من همباید همین کار رو کنم....یعنی کمتر بیام...اما اعتیاد بد چیزیه نه؟؟؟!!!!!!!!!

موفق باشی شما هم

محتبی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.darhashieh.blogsky.com

سلام
سلام بر ماه خدا
سلام بر اهل ماه خدا
سلام بر شما

سلام بر شما

شهرام شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام و عرض ادب و احترام.....

خسته نباشی دوست..

محمد اچ یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

فکر کنم رویا خانوم به نظراتش بیشتر اهمیت میده اگه می دونستم خوب اینجا بیشتر میامددم اما...

ساحل کوچولو یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام رویا جونم
خوبی عزیزم؟
خواهش میکنم قابلی نداشت من حقیقتو گفتم...
فعلا خداحافظ.

زهرا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام محدثه جان نمی خوام اینو بذاری بقیه ببینن. از دستت خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییی دلخورم . حاضری کلی وقت بذاری برای دوستای اینترنتت ولی یه زنگ کوچولو نزنی به دوست مثلا صمیمیت. بعدش هم میگی واسه هرکی دل من تنگ میشه تا میفهمه دلش از سنگ میشه. شایدم دلت نمیخواد با من حرف بزنی. باشه اشکال نداره . منم سعی میکنم باوجودی که خیلی دلم واست تنگ میشه ولی دیگه مزاحمت نشم. خیلییییییییی ..... میخواستم یه چیزی بگم ولی دلم نیومد آخه با تموم این حرفا بازم باید بگم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.بوس بوس بوس

خودم(رویا) دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ

مهربون من سلام
دیدی دل به دل راه داره
اومدی اینجا بی آبرویی کردی که دختر
عرض شود خدمت همه ی وبلاگ خونهای عزیز که این زهرا خانومم موبایلش دزدیده شد!!!! الآن هم گوشی نداره!!! هر روز هم دانشگاهه!میگید من چه جوری باهاش تماس بگیرم!

البته امروز بهش زنگ زدم! فکر کرد خوندم که بهش زنگ زدم
اما به جون خودش کهه برام خیلی عزیزه حتی خبر نداشتم از کامنتش!!!

نانازی دیدی تند رفتی و من کلیییییییییییییییی به یادت بودم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مراقب خودت باش
زیاد
خیلی مهربونی
زودی ترک بر میداره دل نازت از بی مهری
نا مردا زیادن
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

زهرا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ق.ظ

قربونت برم عزیزم مرسی ممنون متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد